Odložil jsem rychle deník a dělal, že listuji v učebnici a připravuji se na doučko z biologie. Lilien se ke mě posadila na postel a chtěla se věnovat doučování. Zahleděl jsem se jí do očí. V jejích očí byla stydlivost. V ten moment zrudla. Bylo to roztomilé. "Děje se něco?" Otázala se po chvíli.
"Ne, nic se neděje." Zamrkal jsem a položil jí ruku na stehno. "Jimine, co to děláš?" Řekla a odendala mou ruku ze své nohy. "Omlouvám se." Zašeptal jsem a nalistoval stranu osmdesát v knize. Hodil jsem si nožku přes nožku a začal s výkladem.
"Lilien, mohu se tě na něco zeptat? " Otázal jsem se po chvíli.
"Ano, ptej se na co chceš." Odvětila a zvědavě se ke mě naklonila.
"Miluješ mě?" Nevěřil jsem, že jsem to vypustil z úst. Nedočkavě jsem očekával odpověď, ale místo toho jsem se dočkal zrudnutí, koktání a následného mlčení. Rozhodl jsem se jednat. Pomaloučku jsem se k Lilien začal naklánět. Zavřel jsem oči a dotkl se jejích měkkých rtů. Překvapilo mě, že se neodtáhla. Začal jsem jimi pomaličku pohybovat. Po chvíli jsem se odtáhl, otevřel oči a pohlédl na červenou Lilien.
" Budu to brát, jako souhlas." Usmál jsem se a znovu si šel pro polibek, ale Lil mě předběhla. Dravě se přisála na mé teplé rty. Byl jsem z toho v šoku. Posadila se obkročmo na můj klín a uchopila mou tvář do svých malých hebkých dlaní. Pomalu, ale jistě se mi krev začala soustředit jen do jediného bodu v mém těle. Projela mnou vlna touhy a chtíče. Dotkl jsem se Liliených boků a sjížděl po jejím těle. Po chvíli se odtáhla se slovy:" Jimine, i když toho budu možná litovat, chci tě." Zašeptala do mého ucha, které následně skousla. Tato slova, jako kdyby mě popohnala a probudila ve mě mé zvrhlé já. Převalil jsem Lilien na postel a začal jí dravě líbat. Sáhl jsem jí pod tričko a prozkoumal, každý kousek jejího hrudníku. Uslyšel jsem krátký, tichý zasténání. Šibalsky jsem se usmál a líbnul jí do vlasů. Ona se přisála na můj krk a vyhrnovala mi můj oděv. Stáhl jsem si tričko a následně osvobodil i Lilien ze svršků.
Z pohledu Lilien:
Trochu jsem se zastyděla, když mě Jimin svlékl. Nemohla jsem odvrátit zrak od Jiminova nepopsatelně sexy těla.
Cítila jsem, jak jeho ruka putuje přes břicho až k lemu spodní dílu mého krajkového prádla. Okamžitě mi naskočila husí kůže. Jimin to musel evidentně pocítit, protože se usmál a líbnul mě na podbřišek. Poté se jeho pravá končetina dotkla tenké látky kalhotek. Byla jsem v sedmém nebi jen z toho, že se mě dotýká přes spodní prádlo.
Netrvalo to dlouho a můj poslední kousek ošacení padl na zem vedle ostatního prádla. V ten moment jsem se posadila a začala Jiminovi rozepínat kalhoty. Pomalu jsem jazykem přejela po jeho spodním prádle. Cítila jsem tu ztvrdlou věc, kterou jsem toužila cítit uvnitř svého těla. Chtivě jsem pohlédla na Jimina a zavzdychala mu do polibku:" Chci tě."
Pomohla jsem mu sundal spodky a lehla si na postel. Jimin se ke mě přiblížil a já pocítila drobnou bolest. Nedalo mi to. Musela jsem hlasitě zavzdychat. To byl pro Jimina jasný povel na rychlejší přírazy. Nehorázně hlasitě jsem vzdychala a svírala prostěradlo ve svých dlaních. Všelijak jsem se pod ním svíjela a prohýbala. Pomalu, ale jistě to na mě přicházelo. Jimin ještě více zrychlil a já se utápěla v rozkoši. Ani Jimin nebyl pozadu. Vyčerpaně ulehl vedle mé maličkosti a rozdýchával ten nepopsatelný pocit.
Po následném prožití orgasmu na mě Jimin pohlédl, takovým tím vážným výrazem. Přivinula jsem se k němu a přikryla nás. Poslední co si vybavuji je Jiminova ruka hrající si s mými pramínky vlasů
Oj už je to tady. Jsem červená až na zádech :) hahaha :)
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...