21

119 13 0
                                    

"Nechceš se jít bavit?" Otázala se mě Francesca. Byla to poněkud nevhodná otázka. Byl jsem nejprve v šoku, ale nakonec jsem souhlasil. Musím se po pohřbu trochu odreagovat a uvolnit se. Svlékl jsem ze sebe oblek a šel na sebe hodit nějaké přijatelné oblečení. V mém případě jsem si oblékl bílé tričko s košilí a černé džíny s roztrhanými koleny.

Seběhl jsem dolů a spatřil Francescu. WOW málem mi vypadly oči z důlků. Měla na sobě přiléhavé šaty, které jí dokonale obtahovaly postavu a sahaly lehce pod zadek. Sjížděl jsem jí pohledem od hlavy až k patě. Myslel jsem, že ty nohy nemaj konce. K tomu ty boty na opravdu vysokém podpadku.

" Jine?" Vyrušila mě ze snění a já si musel otřít ústa. Byl jsem v tranzu a neuvědomil si, že slintám. Trapas. Pomyslel jsem si. " Ano" Zakoktal jsem.

" Chceš řídit ty a nebo mám řídit já?" Otázala se a prohrábla si své kadeře.

" Budu řídit já." Řekl jsem a Francesca po mě hodila klíčky.

Nasedli jsme do mého auta a vyjeli do rušného velkoměsta.
Zaparkoval jsem v centru a Franceska mě dotáhla do nějakého nočního klubu. Hudbu jsem slyšel již na ulici a nebyl jsem si dvakrát jist, jestli chci tak to strávit večer, ale překonal jsem se.

S Francescou jsme vypili neskutečné množství alkoholu. Tančili jsme a pili. Bylo to šílené. Užíval jsem si to. Při tančení se o mě Francesca otírala a byla v celku přítulná. Připomínalo mi to hříšný tanec. Byl jsem v náladě a ona také, takže mi to nějak nevadilo.

Okolo půl jedné jsme se rozhodli, že pojedeme domů. Jelikož jsme byli oba ovíněný musel jsem zavolat taxi. V autě se na mě Francesca pořád lepila.

Konečně jsme doma. Otevřel jsem dveře. Vrátil se pro Francescu do auta. Vzal jsem jí do náručí a vyšel s ní neskutečné množství schodů. Položil jsem Francescu na postel a vyčerpaně si lehl vedle ní.

"Jine?" Ozvalo se z nenadání.

" Ano?" Zvědavě jsem se otázal.

" Chci tě!" Zašeptala a podepřela si hlavu. Byl jsem v šoku.

"No a co ti brání v tom mě mít?" Odvětil jsem otázkou. Ani nevím co jsem to právě řekl, ale cítil jsem, že chci to samé co ona. Francesca se nahla a vášnivě mě začala líbat. Spolupracoval jsem a sáhl jí pod krátké šaty. Ona si obkročmo sedla na můj pas a začala se svlékat. Na nic jsem nečekal a svléknul se také. Poté si jen vybavuji ohromnou rozkoš a hlasité stény.

xxx

Ráno jsem se probudil a pohlédl na Francescu, která spala jako miminko. Odhrnul jsem jí vlasy z obličeje a pohladil jí po tváři. Rozevřela oči a její pohled byl naprosto udivující. Rychle vstala, stáhla z nás deku, do které se zabalila a utekla do koupelny. S otevřenou pusou jsem seděl na posteli. Byl jsem úplně nahý. Vstal jsem a zaklepal na dveře od koupelny se slovy:" Francesco, děje se něco?" Otázal jsem se.
" Jine, my jsme spolu... no vždyť víš." Ozvalo se z poza dveří.

" Asi ano. Spíše určitě." Odvětil jsem. A uchopil kliku od dveří a následně je otevřel. Vešel jsem do koupelny a spatřil Francescu. Kolem pasu jsem si obmotal ručník, abych tam nestál jen na Adama. Přistoupil jsem k tomu chvějícímu se stvorení a uchopil jej za ramena.

"A tobě by se nelíbilo pomyšlení na soulož se mnou?" Šibalsky jsem se na ní usmál a zakoukal se jí do očí. Jen se začervenala a sklopila hlavu. Poté jsem jí odendal deku z těla, uchopil jí do náručí a odnesl jí do sprchového koutu. Odendal jsem si ručník z mého pasu a skočil za Francescou. Pustil jsem teplou vodu a přitiskl jí na zeď. Začal jsem jí jemně líbat.

xxx

Po snídani jsem si zabalil věci a rozloučil se s Francescou. Nastoupil jsem do auta a odjel zpět domů za Taem a Lilien.

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat