34

89 14 0
                                    

Z pohledu Lilien:

Seděla jsem na posteli a četla si svůj oblíbený román, když v tom jsem uslyšela přicházejícího Jina s Francescou. Vykoukla jsem z pokoje s úmyslem je pozdravit, ale nebyla příležitost, protože oba rychlostí světla zapluli do Jinovi ložnice. Poté jsem už jen slyšela hihňání a vrzání postele. Rozhodla jsem se tedy pro návrat do svého pokoje.

Sotva jsem však zabouchla dveře, ucítila jsem příjemný závan větru. Otočila jsem se k otevřenému oknu a spatřila mého strážného anděla. Jungkook vešel do místnosti a zamířil si to k mé maličkosti. Následně mě objal a vtiskl mi něžný polibek do vlasů. Poté uchopil mou dlaň, do které vložil rozkvetlou růžičku. Zpozorovala jsem, že na okvětních lístcích jsou ještě kapičky rosy.

Nedalo mi to a přivoněla jsem si ke květu. Jungkook se usmál a poté mě uchopil do náručí a položil na postel. Jeho rty začaly okupovat můj krk, nad čímž jsem protočila oči. Jungkook si toho evidentně všiml a položil mi zcela jednoduchou otázku. "Co se děje?"

"Jungkooku, ty se vždycky zjevíš a pokaždé to skončí nemravnou aktivitou." Nastalo mezi námi ticho a já uslyšela vrzání postele z vedlejšího pokoje. Opět jsem protočila oči a pokračovala ve svém proslovu. " Miluji tě, ale náš vztah se točí stále jen okolo jednoho."

Jungkook, ze mě slezl a ulehl vedle mě na postel. " Lilien, díky tobě jsem začal znovu žít. Porušil jsem veškerá pravidla a trpím. Ale více bych trpěl, kdyby jsi byla nešťastná. " Po těchto slovech mě líbnul do vlasů a přitulil se ke mě. Pohladila jsem jej a začala si pohrávat s jeho vlasy. Příjemě mi vrněl v náručí. Byl pořád studený. Jeho dlaně byly jako kus ledu. Snažila jsem je zahřát, ale bez úspěchu. Jen tak jsme se spolu mazlili v mé posteli. V měkkých peřinách.

Venku začal padat sníh. Bylo to romantické: Já, Jungkook a sníh. Najednou jsem si začala uvědomovat, že je to skutečné a že jsem poprvé ve svém životě šťastná. Zabořila jsem si obličej do Jungkookovi hrudi a ucítila, jak se celý chvěje.  Silně jsem si jej k sobě přitiskla a znovu jej pilíbila na čelo. Zachvěl se a já si všimla, že pomaloučku usíná. Jeho dlaně se obmotaly kolem mého těla  a zdálo se, že se začíná zahřívat. Uvelebila jsem se na jeho hrudi a zavřela oči. Bylo to úžasné. Ty obrovské sněhové vločky, světýlka v oknech, tma a my dva zachumlaný v mé posteli.
Musela jsem se usmát. Jungkook je první kluk, kterého miluju a miluji se s ním z lásky. Obdivuji, že na mě dnes nenaléhal. Vážím si ho za to.

Z pohledu Jina:

Dnešní večer se mi opravdu líbil. Bylo to jako na střední, když jsem šel na své první rande.

Ulehli jsem s Francescou do postele a povídali si o nás. Poté mě napadlo něco šíleného. Začal jsem jí lochtat. Smála se a kroutila. Vrzala postel a dotoho byl slyšet náš retardovaný smích.  Nakonec jsem toho nechali, popřáli si dobrou noc, přitulili se k sobě a usnuli.

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat