1. Something new

330 13 1
                                    

,,Lauren pospěš si!" Křičel na mě můj
starší bratr Devin, když jsem scházela ze schodů s kufrem dvojnásobku své váhy. Milé, že?
,,Můžeme vyrazit?" Zeptal se a já kývla hlavou na souhlas. ,,Ale nejdřív se ještě rozloučit" Řekla má matka Martha a objala mě. Po ni se na mě vrhl můj od 9 let mladší bratr Matthew. Se svým třetím a zároveň nejstarším bratrem, se svým otcem a ostatními členy rodiny a přáteli jsem se rozloučila  včera na "oslavě" nebo spíše "rozlučce". Protože dnes odlétám do USA. Přesněji do Los Angeles.
,,Lauren pospěš si, nestihneš letadlo." Řekl Devin, který mě má odvést na letiště, protože já asi s sebou své auto v kufru nepotáhnu. A také bych si měla pospíšit, protože na letiště to trvá 2 hodiny a já vždy počítám i s kolonami, tak vyjíždíme 4 hodiny před letem. Jsem na čas hrozná. Lepší dříve, než pozdě.
    Naposledy jsem se rozloučila s mamkou, bráškou a mačiným přítelem a vyrazili jsme na letiště.
    Teď bych se mohla představit ne? Jmenuji se Lauren Grey a stěhuji se ze své rodné České republiky do Ameriky.
   Teď se vrhnu na vzhled i když nerada. Radši bych byla, kdyby jste si mě představovali jako krásnou a štíhnou modelku Victoria's Secret. Hahaha ne.
Teď zpět do reality.
   Jsem nadprůměrně vysoká bruneta střední postavy. No...jak který den. Někdy mám postavu, která mi vyhovuje a někdy zase postavu sumo zápasníka. Nevím čím to je. Celé toto " něco" ohledně mého vzhledu bych zakončila tím, co na sobě mám nejvíce ráda. Jsou to mé tmavě hnědé oči a husté řasy.
    Teď trochu ze života. Mám rozvedené rodiče, ale oba je mám stejně ráda. Je mi 20 let a do Ameriky se "stěhuji" se svou nejlepší kamarádkou už ze základky, Anette. Nebo spíše Anet. Pronajali jsme si krásný dům blízko pláže a když se nám tam bude líbit, koupíme ho. Jestli by vás zajímalo, jak jsme na tom finančně. Jsme na tom docela dost dobře, abych pravdu řekla. Dlouho jsme s Anet pracovali, aby jsme si vydělali. Tento "výlet" bereme jako  odměnu, tedy pokud samozřejmě nepočítám ty peníze.


Ahoj!🙌🏼 Chtěla bych se omluvit za gramatické chyby, jestli nějaké najdete. Já a český jazyk nejsme moc kamarádky a také za to, že je tato část tak krátká, byla to taková seznamovací část. Příště to snad bude delší😀 A toto je můj první příběh tak na to prosím berte ohledy (tedy pokud si to někdo přečte samozřejmě) 😂 Doufám, že se vám bude zbytek příběhu líbit❤️

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat