Když jsme s Anet dorazili domů, byli jsme unavené. Já se šla nahoru osprchovat. Nebrala jsem si tričko. Jen spodní prádlo. V koupelně jsem se osprchavala. Oblékla si bílo růžové krajkované kalhotky a podrsenku od Victoria's Secret. Vyčistila jsem si zuby, odlíčila jsem se a šla do pokoje. Sedla jsem si ke stolu, který je vedle okna. A byla jsem na notebooku. On je taky super nápad se dat si ve spodním prádle před balkónové okno. Že?
Když najednou někdo hodil něco do okna. Sakra. Rychle jsem přes sebe hodila zelenou dečku, kterou jsem měla přehozenou přes židli, na které jsem seděla a popošla jsem k oknu.
Koukla jsem dolů, ale na zahradě nikdo nebyl. Koukla jsem se nahoru a stál tam Harry na balkóně s úchylným úšklebkem.
,,Tu deku si můžeš klidně sundat" Řekl hned jak jsem otevřela balkonové okno, abych ho seřvala.
,,Harry tohle je neslušné." Zakroutila jsem hlavou a snažila si deku shrnout níže. Marně. ,,Přece bys na mě nebyla naštvaná." Řekl naoko nevinně. ,,Já jsem tu taky jen ve spodním prádle." Ukázal na své polonahé tělo. Ani jsem si toho díky tomu vzteku nevšimla.
Myslím, že mi z toho pohledu zaběhla vlastní slina a já začala kašlat. Měl perfektně vypracovanou postavu. Ani ne moc, ale ani ne málo. Byl prostě tak akorát. A jeho tetování na něm vypadají skvěle. Nevíc mě ale zaujali písmenka A a G, které měl na klíčních kostech
,,Má to nějaký význam?" Zeptala jsem se. ,,To už jsi se přestala dusit moji dokonalostí?" Udělal takovou tu egoistickou pózu.
,,Hele Harry víš co se říká?" Zeptala jsem se ho. ,,Ne" Zakroutil hlavou. ,,Velké ego, malý penis. Takže být tebou, tak držím jazyk za zuby." Mrkla jsem na něj. ,,Chceš se přesvědčit o tom, že to není pravda?" Mrkl na mě. Prase. Ale nabídka nezní špatně. Bože Lauren. Takhle už nepřemýšlej.
,,Jsi nechutný." Zakroutila jsem nad ním hlavou. ,,Když myslíš." Pokrčil rameny. ,,Furt jsi mi neřekl význam těch písmenek." Poukázala jsem rukou na písmenko na jeho rameni, které bylo spíše u klíční kosti, než na rameni.
,,G je iniciál jména Gemma." Usmál se. ,,Oh...přítelkyně?" Zeptala jsem se. ,,Bože ne" Zasmál se ,,Sestra" Usmál se. ,,A to A?" Zeptala jsem se na písmenko na druhé klíční kosti. ,,A je iniciál jména Anne. Moje mamka." Usmál se.
Je hezké, že má takové pěkně vztahy se svou sestrou a matkou.
,,A ta hvězda na tvé ruce?" Zeptala jsem se na další. ,,Oh...to má znamenat. 5 členů One Direction."
,,pět? Já myslela, že jste jen čtyři." Byla jsem zmatená. ,,Dřív nás 5 bylo." Objasnil mi. ,,Oh" Nic lepšího mě vážně napadlo.
,,A tohle? To už jsem někde viděla." Ukázala jsem na papírovou vlaštovku. ,,Jestli chceš být originální, musíš být připravený na to, že budeš kopírovaný." Bylo jediné co řekl a pak změnil téma.
Takhle jsme se bavili o jeho tetování asi další 2 hodiny. Ano. Stáli jsme na balkónech jak blázni jen ve spodním prádle. Tedy...já měla i deku.
ČTEŠ
Dreaming? h.s
Fiksi PenggemarLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...