43. Old lady

56 2 0
                                    

Když mi Anette řekla, že mám na přípravu jen hodinu, docela jsem se zděsila. Rychle jsem z dolní zásuvky vytáhla světle růžový vršek plavek a vzorovanou spodní část patřící k němu.

Na to jsem si vzala světle modré letní šaty světle modré žabky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na to jsem si vzala světle modré letní šaty světle modré žabky. Normálně se divím, že jdu někam takhle barevně sladěná.

Vlasy si nechám rozpuštěné padat přes má ramena, ale černou gumičku si dám na ruku pro případ, že bych šla do vody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy si nechám rozpuštěné padat přes má ramena, ale černou gumičku si dám na ruku pro případ, že bych šla do vody.

Make-up jsem odlíčila a dala si jen vodě odolnou řasenku. Telefon, peněženku a klíče mam v plánu vecpat k Anette do plážové tašky a dál to neřešila.

Sice se zdá, že jsem přípravu zvládla rychle, ale díky písničám a svému tanci při přípravě mi to trvalo minimálně čtyřicet minut. Měla bych se stydět.

* * * *

     ,,Konečně jsi tady." Řekla Anette a hned si z mé ruky vzala mou peněženku i klíče, bylo ji jasné, že si je chci dát k ní.

     ,,Můžeme vyrazit?" Zeptá se. Já kývnu a obě vyrzíme ven. Zamknu dveře a rozjezdu se ke klukům, kteří už stojí připraveni u Auta. Pláž odtud není úplně blízko na to, abychom šli po svých.

Harry se usmíval od ucha k uchu, když se na mě podíval, taky jsem se usmála. Měl na sobě černé Nike plavky a bílé rolling stones triko.
Niall a Louis měli oba obyčejné bílé plavky, s jediným rozdílem, že Niall na nich měl slabě černé proužky, kterých jsem si všimla až když jsem u něj byla blíž.

Všechny jsem pozdravila a hned jsme nasedli do auta.

Niall se rozhodl, že bude řídit, vedle něj si sedla Anette a mně nezbylo nic jiného než si sednout k okýnku vedle Harryho, vedle kterého na druhé straně seděl Louis, který si od chvíle co nasedl stěžoval, že jestli se na něj Harry bude celou cestu tak lepit, že z něj na pláži zbude jen placka. Ale nikdo ho neposlouchal. Jen jsme se mu posmívali.

Harry si už v půlce jízdy položil dlaň na mé odhalené stehno a hladil ho palcem. Bylo to příjemné, dokud ruku neposunul víc do vnitřní strany stehna, kde mě jeho příjemné hlazení začalo hrozně lechtat. Začala jsem se smát. Dost nahlas.

,,Co se tam proboha děje?" Otočí se na mě Anette. Harry před tím, než se podívá ještě stihne dát ruku pryč z mého stehna. Díky čemu já se přestanu smát a vyhneme se vlezlého vyptávání.

,,Nic, jenom jsem viděla někoho na ulici spadnout." Řeknu přesvědčivě. ,,Stáhl s sebou starou paní." Zasměju se nad tou lží kterou jsem si teď vymyslela, ale když vidím pohled Louise i Anette, který říká "To vážně vtipný není." Dodám se zakuckáním a vážným výrazem: ,,Jo, to fakt není vtipný...chudák paní." Byla jsem jako malé dítě co neumí lhát a bylo by schopné vymyslet i to, že důvodem proč se rozbilo to okno byl nálet mimozemšťanů.



!NEKONTROLOVANÉ!

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat