16. Green eyes

131 12 0
                                    

Celou moji pracovní dobu, Harry seděl na jednom a tom samém místě. A protože pracuji pro mě jen 6 hodin, Harry musel být ztuhlý.

Občas se i postavil, protože za ním v jednom kuse chodily fanynky. Někdy i nějaký kluk.

Po práci jsem se rozloučila s paní Martinsonovou a vyrazila jsem ze dveří do ulic Los Angeles.

,,Lauren" Zaslechla jsem své jméno a ucítila jsem ruku na svém rameni. Otočila jsem se, i když jsem po hlase věděla, že to byl Harry.

,,Ne Harry, nepotřebuji odvést. Cestu si pamatuji." Mile jsem se usmála .

,,Ale já tě nechci odvážet." Zakroutil hlavou. ,,Ty odvezeš mě. Máš řidičák, ne?" Sledoval mě svými zelenými smaragdy.

,,Ano mám. Ty po mě chceš, abych řídila tvého Range Rovera?" Podivila jsem se. Mám ráda auta. Spíš řízení jich.

,,Tak nějak, nebudeš chodit pěšky, když jsem tu já. A také si chci vyzkoušet, jestli si tu cestu pamatuješ." Uculil se. Zase má ten tik, nebo je u něj tento výraz normální?

,,Pojedu ráda, ale nevím, jestli ty se mnou pojedeš rád." Usmála jsem se zákeřně a vzala mu klíče z ruky.

Odemkla jsem auto a sedla si na místo řidiče. Harry po mé "výhružce" trochu ztratil barvu. Ten kluk vážně moc nechápe ironii.

Jsem zvědavá, jak se mi bude řídit na silnicích Los Angeles. Bude to zajímavé.

Při nastartování jsem cítila Harryho pohled. Znervózňoval mě.

Po asi 2 minutách jízdy se Harrymu vrátila jeho normální barva. Periferním viděním jsem viděla Harryho udivený výraz.

Při cestě jsme si stihli i zpívat. Klidně bych jela dál, kdybych neviděla naše domy. S povzdechnutím jsem zaparkovala u domu. Vypla jsem motor, vyndala jsem klíče ze zapalování, které jsem potom dala Harrymu.

,,Kde jsi se proboha naučila takhle řídit." Videla jsem na něm, že byl hodně překvapený.

,,Asi talent po tátovi." Zašklebila jsem se.

Harry jen zakroutil nevěřícně hlavou a šel za mnou.

,,Kam si jako myslíš, že jdeš?" Otočila jsem se na něj.

,,K vám." Uculil se. Zase? Už je to vážně divné.

     ,,Někdo tě pozval?" Nadzvedla jsem obočí. S rádoby vážným pohledem.

     ,,Pozval jsem se sám." Usmál se tak, že jsem mohla vidět jeho neodolatelnému ďolíčky.

Zakroutila jsem nad tím hlavou a odemkla jsem dveře od domu. U jídelního stolu seděla Anet s čínskými nudlemi.

     ,,Jak bylo v práci?" Zeptala se Anet s zářivým úsměvem.

     ,,Šlo to, přišla mi tam i jedna celebrita." Nenápadně jsem na Harryho mrkla. Nevím, proč jsem to udělala.

     ,,Kdo? Shawn Mendes?!" Pomalu vykřikla.

     ,,Kéžby...jen nějaký Harry Styles." Pohodila jsem nad tím rukou. Nad čím se Anet potichu zasmála. Harry měl na obličeji pohled alá jsem hvězda, zná mě každý.

Dále jsem nějak neřešila to, že je tu Harry a Anet. Šla jsem si do kuchyně pro jídlo. Na pánvičce tu byly nudle, které pravděpodobně dělala Anet. Nandala jsem si do misky a vydala jsem se z kuchyně do obýváku.

Na pohovce seděl Harry a díval se na televizi s nohami na stole. Je drzí. Protočila jsem nad nim očima. Strčila jsem mu svou nohou do jeho tak, že mu spadly zpátky na podlahu. Vítězné jsem se usmála a sedla jsem si. Aby to nebylo vše, vzala jsem mu ovladač, který svíral v pravé ruce.

Harry se na mě podíval tak, jak jsem se koukala já na svojí mámu, když mi řekla, že se mám učit, nebo udělat nějaké domácí práce. Nebyl to pěkný pohled.

Ale mě to bylo jedno. Usmála jsem se a začala jsem přepínat programy, dokud jsem nenašla film Titanic. Harry mě zastavil.

     ,,Nech to tam!" Vykřikl tak, že jsem na sebe málem nudle vysypala.

     ,,Ne, ještě jsem ten film neviděla." Harry se na mě podíval nechapavím pohledem.

     ,,Proč si se něj nekoukla? Je to super." Měl pořád ten stejný výraz zmateného člověka.

     ,,Čekám, až najdu člověka, se kterým bych se na to podívala ráda." Pokrčila jsem rameny a začala dál přepínat programy.

Přijde mi zvláštní, že už na Harryho nejsem naštvaná. Ona to ani nebyla naštvanost. Byl to nějaký druh zklamání? Nevím. Prakticky si za to mohu sama. Neměla bych věřit každému slovu, co řeknou dvě holky v parku. Možná jsem trochu žárlila, když jsem zjistila, že má údajně přítelkyni, kterou vlastně ani nemá. Nebyla to žárlivost jako "miluji ho, chci ho jen pro sebe." Ale spíš jako. "Mám ho ráda, mrzí mě, že mi to neřekl."

Nejsem do něj zamilovaná. Bylo by to i zvláštní za tak krátkou dobu. Ale stihla jsem si ho vážně moc oblíbit. A to, že je sakra vážně moc atraktivní, tomu, aby mě nepřitahoval, moc nepomáhá.

     ,,Země volá Lauren." Mával mi před rukou Harry, poznala jsem to podle tetování, které lehce přečuhovalo na Harryho předloktí.

     ,,Co? Co já?" Zatřásla jsem hlavou, abych se vzpamatovala.

     ,, Já jen, že jsi vypadala jako mrtvola." Zasmál se. Koukal se mi při tom do očí. Krásně zelené. Barva jeho očí se mění. Ale zatím jsem videla jen tři odstíny.

Zářivě zelená, jak teď. Byla tam i malá jiskra, která pohled do jeho očí zpříjemňovala.

Tmavě zelená, takovou barvu očí měl, když jsem mu ošetřovala ránu na čele.

Zeleno šedá barva, kterou jeho oči zdobila, když jsem se s ním nebavila. Vždy, když se na mě Harry nedíval. Využila jsem situace a pohlédla do jeho očí. Přišlo mi záhadné a zajímavé jak se jeho barva očí měnila snad podle nálady.



!NEKONTROLOVANÉ!
Doufám, že jste si všimli Shawna Mendese. Miluji ho už od Magconu (jestli to znáte, tak vám zbožňuju, jako ostatní kluky a Mahogany💞😂)
Také se omlouvám za gramatické chyby, chtěla jsem to mít rychle napsané a také je večer, jsem unavená.
U další části AHOJ💞

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat