Za tu dobu, co jsme tam seděli, jsem zjistila, že Gemma je vážně fajn holka. Je hodně podobná Harrymu. Jak chováním, tak i trochu vzhledem.
,,Musíme se tam někdy podívat." Strčila Gemma Harrymu do ramene, když jsme se bavili o místě, kde jsem se narodila.
,,J-jo." Zakoktal Harry.
,,Věřte mi, tady je to víc zábavnější." Zasmála jsem se.
,,Jediné, co mě štve je to, že v noci přes kouř nejsou vidět hvězdy." Pokrčila jsem rameny a povzdechla si.
,,Lauren jestli nechceš jít pěžky, tak pohni zadnicí, protože já tu svojí z toho sezení necítím." Naléhal Niall.
,,Tvůj zadek musí být na sezení zvyklý, protože nic jiného neděláš." Protočila jsem nad ním očima, čímž jsem rozesmála všechny a postavila se.
,,Ahoj Gemmo, ráda jsem tě poznala." Usmála jsem se a objala jsem ji.
,,Já tebe taky, Lauren." Usmála se a koukla se na Harryho takovým zvláštním pohledem.
Když jsme s Anette a Niallem pomalu odcházeli, slyšela jsem jak Gemma něco mrmlá do ucha Harrymu a její pohled jsem cítila na sobě.
,,Gemmo! Proč já si to nenechal pro sebe." Zavrčel Harry a protočil oči, zrovna, když jsem se na ně otočila.
Pousmála jsem se, ale i trochu zamračila. Bavili se o mně?
* * * *
,,Mám hlad." Řekla jsem hned po tom, co jsme vylezli z Niallova auta na ulici.
,,Teď jsi jedla." Zasmála se Anet.
,,No a? Niall má taky určitě hlad." Ukázala jsem ukazováčkem na blonďáka vedle Anette.
,,Já mám hlad pořád, nikoho to nepřekvapí." Pokrčil rameny a rozešel se k jeho domu.
,,Jdeš se mnou?" Otočil se Niall ještě na Anet a mrkl. Anette rychle kývla a skousla si ret.
,,Fuj." Dala jsem si pěst k puse a nafoukla tváře, aby to vypadalo, že se mi chce zvracet.
,,Taky by sis měla někoho najít." Zamumlala Anet. Neodpověděla jsem, šla jsem domů.
Odemkla jsem dveře a vstoupila dovnitř. Vyzula jsem si z nohou své adidas tenisky a vyběhla nahoru do svého pokoje.
Stoupla jsem si ke skříni, ze které jsem vytáhla bílé triko s krátkým rukávem a nápisem "FRIENDS" k tomu obyčejné šedé vytahané tepláky a lehla jsem si do postele s notebookem na svém klíně.
Outfit:
Na notebooku jsem si zapla Kardashianovi. A relaxovala. K dokonalé chvilce mi chybí jen něco, čím bych zaplnila žaludek, ale vážně nikam se mi nechce.
,,Lauren!" Zakřičí na mě z obýváku Anet zrovna v okamžiku, když je Kris naštvaná na Kylie a Kendall, protože ji neustále berou oblečení z jejího přeplněného šatníku.
,,Co?!" Zakřičím nazpět, ale nikdo se neozývá.
,,Co sakra chceš?!" Zakřičím znovu, ale zase bez odezvy.
Naštvaně vstanu z postele, s dupotem sejdu schody se zastavím se u Anet, která seděla na pohovce v obýváku.
,,Co jsi chtěla?" Rozmáchnu rukama naštvaně.
,,Už nic." Usměje se nevinně.
Odfrknu si a naštvaně začnu vycházet schody, které jsem zbytečně scházela dolů.
Když si lehnu zpátky do své pohodlné postele, zabzučí mi telefon. Zvednu ho z nočního stolku vedle postele a odemknu ho.
Harry: Potřebuju pomoc.
Já: Nebudu nikoho vraždit.
Harry: Ha Ha Ha... myslím to vážně.
Já: Tak jakou?
Harry: Co bych měl koupit sestře j narozeninám?
Já: Proč sakra prostě nepřídeš a kvůli každě kravině mi psát?!
Harry: Jdi na balkón.
Jemně jsem se usmála a položila telefon zpátky na místo, kde byl před tím.
Udělala jsem pár kroků k balkónu a stisknutím kliky jsem otevřela balkonové dveře.
Na balkóně naproti mému už Stojí Harry s úsměvem na tváři.
,,Ahoj." Jeho úsměv se ještě rozšíří.
,,Dneska už jsme se jednou zadravili,nemusíš to dělat znovu." Projedu si rukou své dlouhé vlasy a jemně se zasměju.
,,Nevadí" Usměje se a svůj pohled přemýstí na podlahu. Co to bylo?
,,No teď k tomu dárku! Co by to mělo být?" Hlavu opět zvedl, proto jsem měla zase výhled na jeho bezchybnou tvář. Lidé říkají, že bezchybné věci prostě neexistují, ale to sakra neviděli osobu stojící naproti mě.
,,To já sakra nevím, proto se tě ptám." Zašklebí se.
,,Fajn, tak co má nejradši?" Nadzvednu obočí.
,,Kočky...má ráda kočky." Usměje se nadějně.
,,Jak by letěla s kočkou z LA do Anglie, ty génie."
,,V takové té převozné krabičce!" Máchá rukou, jako by si chtěl vzpomenou jak se té "krabičce" říká.
,,Je to klec a víš jak tam ty zvířata musí trpět?" Přetočím očima.
,,Nic jiného mě nenapadá." Povzdychne si.
,,Co takhle řetížek? Ten by udělal radost každé." Mykla jsem rameny.
Harrymu se rozzářily oči.
Omlouvám se, že je tento příběh tak o ničem.
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanficLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...