Harry's POV:
Ta holka mě dohání k šílenství. Když už jsme se konečně dostali do její ložnice, lehla si na zem. Správě...na zem.
,,Lauren! Vstávej." Zasměju se, ale hned po tom ji lehce zvednu a položím ji na její postel.
,,Kdo tě tak zřídil?" Kleknu si před ní a zeptám se.
,,Mark." Řekne a chechtá se u toho.
Aha, nemám ho rád. Tráví moc času s Lauren a kazí ji! Ať se radši udáví pizzou.
,,Nechtěla jsem, ale když jsem se napila, začala být prdel! Celou dobu byl nudnej jako učitel dějepisu, ale když se napil, byl vtipnej." Škytne na konci a zasměje se.
,,Já jsem taky vtipnej." Našpulím uraženě rty.
,,Nejvtipnější." Řekne ironicky.
Ta holka je na mě hnusná i když se opilá! No to snad není možný.
Možná bych ji měl prostě podat věci na převléknutí, protože by to očividně nezvládla, ale chci si s ní povídat.Lauren se z ničeho nic začne smát.
,,Co ti je, sakra?" Uchechtu se a pozoruju ji, jak se směje.
,,Kdybych ti nabarvila vlasy na zeleno, vypadal by jsi jako květák! Jen si to představ." Začala se smát zase. Už jsem to nevydržel a vyprskl jsem smíchy taky. Ne kvůli tomu neuvěřitelně hloupému nápadu, který dostala, ale kvůli jejímu sakra nakažlivému smíchu.
,,Nemysli na pitomosti a radši se převlékni." Hodím po ni nějaké oblečení, které jsem vytáhl z její velké skříně. Velké bílé tričko a kraťasy.
Vezme si je a začne si je prohlížet.
,,Kde jsou gaťky?" Zeptá se zmateně a ja nemůžu uvěřit tomu, co právě teď řekla.
,,Gať-co?" Začnu se smát.
,,Nedal jsi mi moje gaťky! Nemůžu spát bez gaťek!" Rozmáchne rukama a tváři se, jako bych byl ten největší magor. Jak jsem si jen mohl dovolit, nepodat ji její gaťky, ať je to cokoliv?,,Řekni mi co to je a podám ti to!" Nepřestávám se smát.
,,Bože dojdu si pro ně." Zamumlá a neohrabaně se zvedne z postele. Rozejde se k zásuvce, ze které vytáhne krajované červené kalhotky. To jsou sakra gaťky? Je to oficiální...Miluju gaťky!
,,Nečum úchyle!" Vyjekne, když se na ni s úšklebkem na rtech dívám.
Zvednu ruce v obraném gestu a otočím se.
Slyším jak si sundává své upnuté štaty, které potom vidím letět ke stolu, který je naproti mě.,,Teď uhni a nečum jako péro z gauče!" Zasměje se a zase škytne, když za mnou skočí na postel.
Zasměju se a uhnu tak, aby si mohla sednout.,,Zůstaneš tu se mnou?" Zeptá se a podívá se mi do očí, jako odpověď kývnu, ale neprestavám se do jejích hnědých oči koukat. Lauren také pohledem neuhnula a to, co mě překvapilo nejvíc byly její rty, které se bleskové přimáckly na mé.
Měl jsem už tolikrát chuť to udělat znovu, ale nemohl jsem. Když to udělala ona, bylo to pro mě těžší přestat.
Cítil jsem vodku, kterou nejspíš pila a lehce jsem se kvůli tomu do polibku usmál.
Než jsem se nadál, Lauren na mě obkročmo seděla a její ruce byly položené na mém zátylku.Lauren's POV:
Vím, že to bylo unáhlené, ale s nadměrnou hladinou alkoholu v krvi jsem dělala věci, které jsem chtěla a nemyslela jsem na následky. Bylo mi to vše úplně jedno. Teď jsem si jen užívala jeho doteky a doufala, že se neodtáhne.
Harry líbal úžasně, nemohla jsem se jeho polibké nabažit, ale teď jsem stejně musela přestat, protože mi docházel kyslík.
,,Páni..." Řekl Harry pouze. Měl nateklé rty a vsadím se, že ty mé na tom nebyly zrovna lépe.
,,Sakra promiň! Jsi opilá, zítra mě zabiješ, jestli si to budeš vůbec pamatovat." Začne Harry šílet.
Dám mu ukazováček na rty.,,Už sklapni sakra! Teď si vedle mě lehni, dej si ruku pod mojí hlavu a je mi jedno, jestli tě bude bolet!" Vyhrknu drze, Harry se zasměje, ale udělá tak, jak jsem řekla.
Když jsem so lehla, cítila jsem se zvláštně. Ležela jsem vedle Harryho Stylese, který pode mnou měl ruku, na které já měla položenou hlavu a sledoval mě.
Potom jsem musela usnout, protože si víc nepamatuju.!NEKONTROLOVANÉ!
Nevim, jestli jsem vám to už psala, ale na ten Harryho koncert nakonec nejedu. Ty lístky byly vyprodaný rychlostí světla sakra!🙄😂
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...