S Harrym se vracíme ven za ostatními ruku v ruce.
,,Nejdeme na to nějak rychle?" Zasměju se.
,,Vadí ti to?" Zeptá se.
,,Ne." Odpovím a usměju se, když stist ruky ještě zpevní.
Když se ocitneme před dveřmi na terasu, Harry mou ruku pustí a já na to nijak nereaguji.
Harry mě pustí jako gentelman první, neváhám a s tichým díky se rozejdu k ostatním, který pořád sedí na stejném místě.
,,Kde jste tak dlouho?" Zeptá se Liam a zvedne ruce nad hlavu s otázkami v očích. Očividně už neco pil.
,,Nebylo mi dobře." Zalžu a sednu si zpět na své místo mezi Anette a Harrym.
Ostatní tomu už nevěnují pozornost a dál vedou konverzaci, kterou jsme narušili já s Harrym svým příchodem.
,,A kde je ten Matt?" Zeptá se Niall. (Stále o ničem neví.)
,,Mark-" Opravím ho se smíchem. ,,To máš fuk!" Pohodí rukou a dál čeká na odpověď.
,,Odešel." Pokrčím jednoduše rameny a Niall se bez dalších otázek otočí zpět na Louise, kterého se také začne na něco ptát.
Harry vedle mě položí nenápadně svou ruku na má záda, nebezpečně blízko mého zadku.
I když mi to vůbec nevadí, vzpomenu si, že je neděle a já musím zítra zpátky do kavárny.
,,Nejspíš si už půjdu lehnout, zítra jdu do práce." Zívnu a postavím se.
,,Nenenene!" Zadrží mě Louis a já se na něj s nadzvednutým obočím podívám. ,,Co chceš?" Řeknu otráveně.
,,Dej si se mnou vodku!" Podívá se na mě prosebně, ale já rychle zakoutím hlavou.
,,Jen jednoho panáka!" Zaprosí zase. Ostatní nás pozorují.
,,Ne! A nezkoušej mě přemlouvat-"
* * * * *
,,Nalej mi další!" Zasměju se nad větou, kterou jsem právě vypustila z pusy, která byla očividně vážně "vtipná".
Louis se zasměje také a s menšími komplikacemi v podobě vylití obsahu flašky mimo skleničku mně i sobě nalije dalšího panáka vodky.
Hned, co se mi dostane do ruky, rychle ho do sebe hodím.
Anette už se mě párkrát snažila odvést do postele, ale nikdy se jí to nepodařilo. Nikdy jsem tak moc nepila, abych byla opilá, než za posledních pár dní v LA, jednou s Markem a teď s Louisem.
Najednou se rozsvítí obrazovka mého telefonu. Neohrabaně po něm hmátnu a zvednu hovor aniž bych věděla, kdo to je.
,,No?" Zamručím.
,,Nebuď hned protivná jo? Jen jsem se chtěla zeptat jak se máš."
Slyším Jessičin hlas a vyjeknu nadšením.
,,To je naše Jessica! Jess pařez! Jessička bábovička!" Začnu plácat nesmysly, kterým se začne Anett někde za mnou smát, protože byla jediná, která jim rozuměla.
,,Ty jsi pila?" Zeptá se.
,,Vůbec." Zakroutila jsem hlavou i když mě nemohla vidět.
Chvíli bylo v telefonu ticho do té doby, než jsem si škytla.,,Ty krávo, ty jsi vážně ožralá!" Začne se smát a já se podívám do tmy, jestli neuvidím Anette. Naštěstí kousek od ní svítí světlo z pouliční lampy a já na ní začnu zběsile mávat, že skoro praštím Harryho, který za mnou celou dobu stál. Klidně bych i řekla, že mě kontrloval.
Anette jen přetočí očima a rozejde se ke mně.
,,Na- dělej, že jsi já, jdu chlastat." Vrazím ji mobil do ruky a rozhlédnu se po Louisovi, který stihl za tu chvíli, co jsem byla zaneprázněna, zmizet.
Když můj zrak sjede k bazénu, spatřím Louise, který se chystá skákat do bazénu ze zdi, která ohraničuje bazén od plotu. Sice není tak vysoká, ale pro opilého člověka je to jako vyšplhat na Mount Everest.
,,Počkej na mě! Já chci taky!" Zavolám na něj a zvednu se ze židle, na které jsem do teď seděla, ale něčí ruka zachytí mou paži, díky čemu mě zastaví.
,,O co ti jde?" Vyjeknu na Harryho, který mě pevně drží za paži.
,,Nikam nejdeš, něco se ti stane, ublížíš si!" Vyjekne nazpátek zase on.
,,Nepruď! Bude prdel!" Zasměju se, ale Harryho pohled je stále vážný a jeho stisk se ještě více zpevnil.
,,Řekl jsem, že tam nejdeš." Řekne a stále zpevňuje svůj stisk.
,,Au-Harry, to bolí." Řeknu s bolestí v hlase, ale Harryho to nezajímá.
,,Nechci, aby se ti něco stalo Lauren." Řekne v klidu, ale svou dlaň má stále omotanou okolo mé paže.
,,Do prdele Harry!" Popotáhnu, Harryho pohled změkne a svou ruku rychle sundám z mé paže.
Cítím se, jako bych z minuty na minutu vystřízlivěla. Bolelo to.
,,Lauren já- promiň, měl jsem tě vnímat, nechtěl jsem ti ublížit, moc mě to mrzí- Hlavně nebreč." Vypadá to, že každou chvíli bude brečet spíš on.
,,Půjdu spát, už jsem unavená." Řeknu k ostatním, kteří si ani nevšimli toho, co se tu stalo. Stáli u sebe až nás a Louise, který právě vylézal z bazénu.
Cítím Harryho pohled, proto se na něj otočím mým chladným pohledem a řeknu jen: ,,Dobrou noc, Harry."
Po té se rozejdu ke dveřím domu. Sice nejdu úplně rovně, ale dojdu tam bez probémů.
Co to do Harryho vlétlo? Ať to bylo cokoli, překvapilo mě to.
!NEKONTROLOVANÉ!
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...