,,Lauren jdeme!" Zakřičela na mě z obýváku Anet. A já vyšla z pokoje za ní. Popravdě, se mi tam moc nechce. Proč? Já nevím. Znáte takový ten pocit, že někam nezapadnete, nebo vás někdo nebude mít rád? Tak takový pocit mám já. Že si nenajdu jiné kamarády, než je Anet. Ale teď to hodím za hlavu a budu se snažit být milá. Teda aspoň na někoho.
,,Ahoj holky!" Křičel na nás Harry už když nás viděl přecházet po chodníku k nim. Anet mu zamávala. ,,Ahoj" Usmála jsem se na Nialla a Harryho, kteří seděli ještě s jedním klukem venku na zahradě. ,,Tohle je Liam" Ukázal Harry na toho kluka. Měl hnědé vlasy a hnědé oči. Byl taky docela pohledný. ,,A Liame tohle je Lauren a Anet" Ukázal na nás zase Harry. Chtěla jsem si s ním potřást rukou, ale on mě hned vtáhl do obětí. Vykulila jsem oči. Div mi nevypadly z důlků. Harry se nad tím zasmál. Po Liamovi mě objal Niall. ,,A proč mě obímáš ty?" Zasmála jsem se. ,,Taky jsem se ještě nepředstavil" Zasmál se a já s ním. Pak Liam ještě obejmul Anet.
,,Odkud jste? Podle toho přízvuku asi nejste z Ameriky nebo odsud co?" Zeptal se se smíchem Louis, se kterým jsme se před chvílí seznámili. Je brunet s modrýma očima. Má přítelkyni Danielle. Jsou roztomilý. ,,No...my jsme z Česka." Usmála jsem se a doufala, že to budou znát. Harry zved obočí ,,Česká republika" Vydechla jsem ,,Tam mají prý dobré pivo!" Řekl docela nahlas Niall. Snad nikdo tady venku ho nemohl přeslechnout. ,,A taky tam prý mají pěkné holky." Uculil se Harry a já mu poslala pohled s velmi ironickým pohledem.
Dala jsem si jeden hamburger a pak jsme se rozhodli, že půjdeme na pláž. Je odsud kousek. Jelikož už byla docela tma. Niall vzal zápalky, aby jsme si tam mohli zapálit oheň.
,,Lauren, Harry. Jděte prosím nasbírat nějaké klacky. Jestli tu teda nějaké budou a přineste je." Poručil nám Liam. Já překroutila očima a šla za Harrym, který se vydal hledat dřevo.
,,Vážně si myslíš, že tady najdeš nějaké klacky? Tady jsi v LA. Žádné se tu povalovat ne-" Nedořekla jsem, protože Harry našel klacek. ,,Jak jsi to udělal?" Zasmálal jsem se. ,,To víš. Mám na to talent." Řekl egoisticky. ,,Vážně? Také bych chtěla talent na hledání klacků" Zamrkala jsem a usmála se ironicky. ,,Chtít můžeš, Greyová." Mrkl. On na mě mrkl? Oh tak to ne.
,,Myslíš, že můžeš jen tak na někoho mrkat?" Zeptala jsem se. ,,Jo, vlastně jo." Zasmál se. Dál už jsem to neřešila.,,Nepustíme si k tomu hledání nějaké písničky?" Zeptal se Harry. ,,Tyjo. Ty umíš mít i dobré nápady." Tady ty písničky stejně nikdo neuslýší. Nikdo tu totiž není. Jen tudy někdy proběhne nějaká holka a kouká po Harrym.
,,Nekecej!" Vykřikla jsem. ,,C-co? Co je?" Lekl se Harry. No...já se začala nehorázně smát. Jeho výraz byl k popukání. ,,Miluju tuhle písničku" Zasmála jsem se. ,,Jo? To já taky" Usmál se.
Začali jsme zpívat.So 1, 2, 3, take my hand and come with me
because you look so fine
and i really wanna make you mine.I say you look so fine
that I really wanna make you mine.Oh, 4,5,6 c'mon and get your kicks
now you dont need that money
when you look like that, do ya honey.Harry má nádherný hlas. Nádherně zpívá. Tak jsem přestala a jen poslouchala jeho. Sice kdyby to byla pomalejší písnička, tak si ten hlas "vychutnám" (to zní zváštně) víc. Ale to nevadí. Divím se, že už nevyprodává arény a nevydává alba. Nebo jo?
On je při tom zpívání ale i hrozně sexy. Ano...řekla jsem to. Líbí se mi to, jak pohybuje rty, když zpívá. Má takovou zajímavou artikulaci(říká se tomu tak ne?:D) Bože Lauren. Nad čím to přemýšlíš. Brzdi koně holka.
,,Na co koukáš? Hledej" Zasmál se Harry, když dozpíval. ,,J-jasně. P-promiň." Zakoktala jsem se. ,,Za co se omlouváš?" Zasmál se znovu. ,,Nevim...promiň." Zasmála jsem se. ,,Teda ne promiň, ale hrozně pěkně zpíváš" Přiznala jsem mu. ,,No já to mám tak nějak v popisu práce" Hledal dál nějaké klacky. ,,Jak to myslíš?" Byla jsem zmatená.
,,Až se vrátíme, tak ti něco ukážu." Zasmál se a dál se věnoval své práci hledače klacků. Asi bych taky mohla něco najít, aby jsme se mohli vrátit. No ale ono není moc lehký najít nějaký klacek u pláže v Los Angeles víte? Nevím jak to ten Harry dělá. Určitě je vytahuje ze své kapsy, ve které už je měl a teď machruje. Dobře...to je hodně nereálné. Už konec okecávaní a jdu hledat.!NEKONTROLOVANÉ! Omlovám se za chyby😄
ČTEŠ
Dreaming? h.s
Fiksi PenggemarLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...