,,Vyhlašují náš let, pojďme" Upozornila mě Anet, která na mě čekala na letišti ještě než jsem s Devinem přijela. Naposledy jsem se s bratrem rozloučila a on pak odešel.
Seděli jsme s Anet v letadle vedle sebe, no...vedle sebe. Kažá jsme vedle sebe, tudiš mezi námi měli volné sedadlo. Seděla jsem u okénka. Sice se bojím létat, ale ten výthed miluju.,,Anet ty už jsi měla tak mohutný ruce, nebo jsi jenom tlustá?" Zeptala jsem unaveně hned po tom, co jsme se probudila na rameni Anet. No...Anet. ,,Co to zase meleš?" Smála se. ,,Se na sebe podívej! Co ty svalnatý ruce, ty Rambo?" Zasmála jsem se se stále zavřenýma očima. A ohmatávala jsem ji paži. ,,No...Ehh...to není moje ruka?" Její věta se spíše podobala otázce. Já stuhla. Rychle jsem otevřela oči a jela pohledem od černých skinny jeanů, které rozhodně nepatřily Anet, výš po těle člověka, kterého jsem ošahávala. Měl na sobě zvláštní, ale zároveň dobře vypadající košili. Když jsem se podívala ještě víš, viděla jsem kluka, nebo muže...neumím odhadovat věk. Měl kudrnaté vlasy, ani dlouhé, ale ani krátké, tak akorát a když spatřil můj pohled pobaveně se usmál a díky tomu odhalil své neskutečně sladké ďolíčky. Bože.
,,Pane bože omlouvám se." Dala jsem si ruku přes pusu. ,,Sorry, I don't undrestand" Řekl kudrnatý brunet poměrně hlubokým, chraplavým, ale zároveň jemným halsem a nádherným britským přízvukem.
,, Omlouvám se, že jsem ti osahávala ruku. Myslela jsem si, že šahám na svou kamarádku" Řekla jsem už anglicky ,,To je v pořádku" Usmál se. ,,Mimochodem jsem Harry, Harry Styles" podal mi ruku a já ji vřele přijala. ,,Trochu James Bond style, ne?" Zasmála jsem se a on se mnou.
Anet se na mě podívala zvlášním pohledem. Já ji to oplatila s podívala jsem se na ni vražedným pohledem, aby se nevyjadřovala. Nevyjádřila se...úspěch.
,,Teď bych se mohla představit já" Zasmála jsem je jemně ,,Lauren, Lauren Grey. Také jsem mu podala ruku a také ji vřele přijal ,,Trochu James Bond Style, ne?" Zopakoval moji hlášku a provokativně se usmál. ,,Hej to je moje hláška!" Nikdy by mě nenapadlo že takhle budu mluvit s někým, koho znám asi 5 minut. ,,Hmm...už asi ne" Zakřenil se.
,,Ještě abych nezapomněla...Tohle je moje nejlepší kamarádka Anette." Ukázala jsem s úsměvem na Anet. ,,Jo, já vím, stihli jsme se seznámit mezitím, co jsi mi slintala na rameno" Řekl Harry vážně. Ne...to nemohl myslet vážně, nebo jo? Panebože.
Já bych tohle taky někomu řekla, abych ho vyvedla z míry. ,,Ale to, že jsem na někoho slintala, když jsem spala už není můj problém." Zkusím to zahrát s ním a tak zjistím, jestli to myslí vážně, nebo ne.
,,Hádám, že jsi mi to nesežrala co?" Zatvářil se naoko smutně. Dobrý...dělal si legraci. ,,Eh...ne" zakoktala jsem se. Jsem dobrá lhářka, nevím co to bylo. Nikdy jsem se při lži nezakoktala, skara! ,,Takže jsi mi na to skočila?" Zasmál se ,,No jané, bylo to dost přesvědčivé" přetočila jsem očima. ,,Ha! Jsem skvělý herec" Zaradoval se. ,,Slovo sarkasmus ti nic neříká?" Zamluvila jsem tu lež docela dobře ne? Jsem na sebe pyšná.Další část je tady! dofám že vám nepříjde divné to, jak si hned Harry s Lauren tykají, ale v angličtině je to jinak, tak mi přišlo divné, abych to napsala jinak. 😂 Doufám, že to chápete.😀
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...