V kavárně dnes moc lidí nebylo, ale nestěžuju si, mám více času na to, si odpočinout. Pořád mě trochu pobolívá má hlava ze včerejšího večera. Ale nad čím teď nejvíce přemýšlím je náš "vztah" s Harrym. Nevim jak na tom vůbec jsme. Jsme pár? Nejsme pár? Podle mého na to jdeme moc rychle, sice teď bez Marka máme o jeden problem míň, ale i tak. Chápete mě ne?
,,Ehm ehm." Vyruší mě z přemýšlení odkašlání. Ihned zvednu hlavu a vidím kluka, který vypadá dost netrpělivě. Hádám, že zpěchá.
,,Dobrý den, co to bude?" Zeptám se s úsměvem.
,,Jedno latté s sebou, mohla byste prosím pospíšit? Už mám někde být." Řekne naléhavě a já jen kývnu hlavou.
To si myslí, že když řeknu kávovaru, aby si pospíšil, tak mě poslechne?
Začnu připravovat kafe.
Chlap co přišel začal nervózně podupovat botou, což mě šíleně rozčilovalo.
Když kávovar konečně pípnul, podala jsem mu kelímek s kávou, on zaplatil a s rychlím "Naschle" rychle odešel.
Protočila jsem nad tím oči a věnovala se dalším zákazníkům.
* * * * *
,,Lauren už jsi doma?" Zeptá se Anette, když vejdu do obýváku.
,,Ne, máš jenom halušky." Řeknu ironicky nad čím jen přetočí očima a začne zase mluvit.
,,Chceme jít s Louisem, Harrym a Niallem na pláž, půjdeš taky?" Zeptá se s úsměvem.
,,Liam nejde?" Zeptám se.
,,Prý už něco má." Pokrčí rameny a já jen kývnu, že rozumím.
,,Nevím, moc se mi nechce, jsem unavená.
,,Na pláži si budeš moc lehnout a opalovat se, no neber to!" Začne mě přemlouvat. ,,A já tam hlavně nebudu muset být sama s těma třema." Podívá se prosebně.
,,Už jsi mluvila s Niallem?" Změním téma.
,,Ještě ne, přemýšlím jak mu to řeknu. Půjdeš tedy?" Zeptá se znovu.
,,Dobře, pujdu." Povzdechnu si a rozejdu se po schodech nahoru.
,,Dobře, vycházíme za hodinu!" Zakřičí za mnou ještě.
!!NEKONTROLOVANÉ!!
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...