,,A jak to máš teď s Harrym?" Zamumlal Mark s plnou pusou.- Vychování mu nic neříká?
,,Eh-cože?" Zarazila jsem se nad jeho otázkou. To jsem vážně nečekala.
,,No...víš- Je to tvůj bývalý přítel." Zadrhával se.
,,C-cože?" Nepochopila jsem ho. Než jsem si vzpomněla, že jsem mu řekla, že jsme byli pár.
,,Jo Harry!" Zasmála jsem se trapně. ,,Jsme přátelé." Zamumlám a strčím si další sousto svého salátu do pusy.
Mark jen chápavě kývne a dál se láduje hamburgerem, který si objednal.
Abych byla upřímná, radši bych byla doma. Nebaví mě to tu. Jsme ve stejné restauraci jako minule. Mé bílé šaty mají světle růžový flek od vína, které jsem na sebe omylem vylila, když Mark strčil do stolu. - Prostě bezchybný večer.
,,Aby ses neudávil." Zavtipkuju, když vidím, jak rychle jí.
Mark nevypadal, jako že by mu to přišlo vtipné.,,Jen vtipkuju." Vysvětlím mu. Mark se falešně zasměje.
Harry's POV:
,,Anette!" Zavolal jsem do domu Anette a Lauren, ale nikdo se neozýval.
Rozešel jsem se do obýváku, tam bývají nejčastěji.To, co jsem uviděl, bych nečekal ani ve snu.
,,No kurva!" Složil jsem si ruce za hlavu a sledoval Anette s Louisem na gauči, jak se zatracené líbají.
Oba dva se na mě vyděšeně podívali.
,,To-není - to jak to vypadá." Zakuckala se Anette.
,,Vůbec. Vypadá to tak, že ti zaskočila žvýka a Louis se ji snažil nějakým způsobem jazykem dostat ven! No fuj." Začal jsem se smát. Vím, že to není vtipné, ale ty jejich výrazy.
Panebože co je to napadlo. Oba jsou zadání. Niall je do Anette vážně moc zamilovaný. Pořád o ni mluví.
A Louis a Danielle? Poslední dobou to mezi nimi občas skřípalo, ale tohle jsem vážně kurva nečekal.,,Harry nikomu to neříkej!" Začala mě prosit Anette a Louis tam jen seděl s Rukama za hlavou jako před chvíli já.
,,Děláte si ze mě prdel?! No ty vole!" Zasmál jsem se a hned na to jsem se složil na gauč.
,,Já se z vás poseru." Pokroutil jsem hlavou.
Nesnáším, když někdo někoho podvádí. Ale Louis je můj nejlepší kamarád a Anette je nejlepší kamarádka Lauren.,,Jdu si k tobě pro radu ohledně vztahu a jak vidím, jsi na tom ještě hůř." Řeknu Anette a ta zrudne.- Ženy.
,,Možná bych o tom měla říct i Lauren. Když to víš ty, byla by naštvaná." Řekla potichu Anette s pohledem upřeným na podlaze.
,,To počká." Řeknu. ,,Přemýšleli jste nad tím, jak jim ublížíte?" Zeptám se vážně. Přijdu si jak nějaká debilní poradna i když o tom hovno vím.
,,Harry jsme dospělí, vyřešíme si to sami, kámo." Řekne Louis.
,,Kámo? Vážně? Niall je taky kamarád a ty mu sakra lezeš za holkou! Zkoušel jsi to i na Lauren?" Zeptám se naštvaně. Tohle kamarádi nedělají.
,,Ne, ale to ti snad může být jedno ne? Nejste spolu!" Rozmáchl rukama a koukal se mi při tom upřeně do očí.
Rychle jsem se zvednul za gauče a přešel k němu, když se najednou otevřeli dveře a z chodby vyšla Lauren.
Šla tím stylem, že vlastně skoro ani nešla.,,Čus lidi!" Rozmáchla rukama.
,,Čumíte jak péra z gauče, vo co de?" Smála se.,,Lauren, ty jsi pila?" Zeptá se udiveně Anette.
,,Jenom trochu." Lauren ukáže palcem a ukazováčkem malé množství alkoholu, které údajně vypila, což očividně není pravda.
,,Ty nikdy nepiješ." Uchechtne se. ,,Konečně sis začala užívat." Plácne si s ní a já ji spřažím pohledem.
Lauren pořád něco mumlala, ale vůbec ji nebylo rozumět.
,,Odnesu ji nahoru." Řeknu Anette, která se na mě nedůvěřivě podívá.
,,Bože neboj se!" Zavrčím a vezmu Lauren o kolo pasu. Ona si její ruku dá okolo mého krku a společně se vydáme po schodech do její ložnice.
Cesta byla obtížná, díky tomu, že sebou Lauren stále šila.,,Ty schody mě zabijou." Zastěžuju si.
,,Byla by tě škoda."
!NEKONTROLOVANÉ!
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...