Ráno se probouzím se skvělou náladou. Hned po probuzení si stoupnu ke skříni a vybírám outfit na tento den. Nakonec vyberu bílý crop top, který má vypadat jako svázané tílko, legíny a denim bundičku. Vím, je mi v Los Angeles asi dost k ničemu, ale pro ten outfit je takovou třešničkou na dortu.
(Outfit):
Vešla jsem do koupelny, tam vykonala ranní hygienu, trochu se nalíčila a vyšla ven z pokoje do kuchyně. Anet tam nebyla. Asi ještě spí, nebo je někde venku. Ke snídani jsem si dala jen cereálie s mlékem. Nemám moc hlad.
Když dojím, podívám se na hodiny. Je půl druhé. Cože? Tak dlouho jsem spát snad nemohla. Zděsím se. No co. Každý se někdy potřebuje vyspat do růžova jako já dneska. Ale co mě štve je to, že jsem prošvihla oběd. Nic tu ani není udělané a Anet se záhadně ztratila.
,,Lauren vylez s tou tvoji zadnicí z té postele a-" Nedořekla, protože mě zahlédla mezi dveřmi do kuchyně. ,,Ale, ale, ale...tady už někdo vztal." Zasmála se. ,,Ale, ale, ale...kdepak si byla mladá dámo?" Zeptala jsem se na oplátku já. ,,U sousedů, mami" Zašklebila se a já otevřela pusu. ,,Kde? Asi špatně slyším." Předstírala jsem, že ji neslyším a náhlá se blíž, aby to zopakovala. ,,U sousedů!" Zakřičí mi do ucha.
,,Au! Ty demente! Jsi normální? Chytla jsem se za ucho. ,,Oh...promiň vlastně odpověď vím, ty magore" Stále jsem si držela ruku na uchu, do ktrerého zakřičela.
,,Jsem normální. A ano, byla jsem u sousedů. Protože jsem se šla najíst do nějakého Fast foodu a hned před domem jsem potkala toho blonďatého kluka. Nialla. Byl hrozně milý a pozval mě k nim na oběd" Usmívala se. ,,Je roztomilej, žejo?" Zasmála jsem se. ,,Jo, to je" Zasmála se i Anet.
,,A jak to tam vypadá?" Ptala jsem se. Chtěla jsem více informací. ,,Mají to tam moc pěkný, ale na nás nemají." Řekla pyšně. ,,A přesnější popis nemáš?" Nevím, proč mě to vůbec zajímá. ,,Tady je někdo až moc zvědavej." Taky zvedla obočí. ,,Ale neboj, ještě dneska zjistíš, jak to tam vypadá." Usmála se spiklenecky. ,,O čem to mluvíš?" Byla jsem zmatená.
,,Dneska ve 4 hodiny jdeme k nim a budeme grilovat. Jsou vážně fajn. Kdyby nebyli, z toho obědu bych utekla." Měla kamennou tvář, ale cukaly ji koutky.
,,Takže oni nás i nakrmí?" Dělala jsem, že se rozmýšlím. ,,Jdu tam jen kvůli tomu jídlu." Ukončila jsem rozhovor a šla nahoru do pokoje.
Lehla jsem si do postele a projížděla sociální sítě. Najednou mi přišlo upozornění. Instagram: "Harry Styles vás začal sledovat" To samé na Twitteru. No co. Tak ho follownu taky, ať má radost. Po tom, co jsem ho follownula mi přišla zpráva do instagram directu.harrystyles: "Ahoj :)"
laurengrey: "Nemám ráda toho smajlíka... Úplně z něj vyzařuje ironie a arogance."
harrystyles: "Takže znovu. Ahoj"
laurengrey: "Co chceš?"
harrystyles: "Pořád je tvoje chování nic moc, ale pro zatím to stačí."
laurengrey: "No já si myslím. A vlastně...proč mi píšeš? Bydlíš hned vedle mě"
harrystyles: "Takže tím chceš říct, že mám přijít k vám a povídat si s tebou u vás doma? ;) "
laurengrey: "Leda ve snu. Nebo ne...ANI VE SNU. A tenhle smajlík je ještě horší, než ten první."
harrystyles: "A jak se těšíš na grilovačku?"
Laurengrey: "Překvapivě docela jo. Těším se na to jídlo."
harrystyles: "A co se bereš na sebe?"
laurengrey: "To co mám dneska celý den? Nebudu se kvůli vám převlékat. Nejdu na večeři s Bradem Pittem."
harrystyles: "S Bradem Pittem?"
laurengrey: "Jo...to neřeš. Vzpomněla jsem si na kamarádku :D"
harrystyles: "Nekecej! To se nestalo!"
laurengrey: "Co? Co se stalo?"
harrystyles: "Použila jsi smajlíka"
Po téhle zprávě jsem ho už ignorovala a začala se chystat na grilovačku, která začíná za 10 minut. Mé chystání vypadalo tak, že jsem se jen navonila a znovu si vyčistila zuby.
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...