30. Dad

119 9 3
                                    

     ,,Ahoj tati! Chyběl jsi mi." Vytáhnu ho do objetí hned po tom, co vstoupí do dveří.

Včera jsem se s ním domlouvala a hned co jsem přijela z práce, přijel. Tudíž teď.

     ,,Ty mně, zlato." Usmál se.

Hned po tom, co si sundal své boty, podobné Harryho botám, které potom nohou posunul do rohu místnosti. Jsem ho vedla do obýváku.

     ,,Provedeš mě po té tvé noře?" Zasměje se a já s ním.

     ,,Samozřejmě." Zasměju se.

Když se rohejdeme, uslyším dupání po schodech.

     ,,Pane Grayi!" Roztáhne ruce Anette a obejme mého tátu.

     ,,Kohopak to tu máme, Anette." Zasměje se. Můj táta si s Anett vždy rozuměli. Byla jsem za to ráda.

     ,,Jak se má můj oblíbený velitel gangu?" Zasmála se s lišáckým pohledem.- Abych to vysvětlila, můj táta trochu nahání hrůzu jeho přísným pohledem. Podle Anet vypadá jak nějaký mafián, což samozřejmě není pravda, ale nazívá ho velitelem gangu.

,,Mám se úžasně, jak vy, holky?" Zasměje se.

,,Skvěle! Anette má kluka tati." Slovo tati protáhnu a ušklíbnu se.

,,Lauren!" Praští mě do ramene, ale ja ji to oplatím tak, že sebou skoro švihne na podlahu. - Kterou by měl mimochodem někdo vytřít.

,,A co je to zač, Anett?" Usměje se na ni.

,,Zpěvák." Vykřiknu znovu. Anette už se ani nepokouší s tím nic dělat, jen tam poraženecky stojí.

,,Zpěváci nejsou dobrá partie. Ale když jsi s nim šťastná, což doufám, že ano, tak ať." Zamumlá a pak se podívá na mě.

,,A co ty?" Zamračí se, ale nemyslí to vážně, dělá to vždy, když je řeč o klucích.

,,Taky má kluka." Vykřikne zase Anette, ale ji nechám.

,,Taky zpěvák?" Nadzvedne obočí a já si hned vzpomenu na Harryho. Ugh! Lauren...

,,Ne. Roznáší pizzu a není to můj kluk, jen jsme byli na rande." Zasměju se.

,,To je dobře, přišlo by mi divné, kdyby to byl zpěvák, vždycky jsi pohrdala zbohatlíky." Uchechtne se. Je to pravda. Nemám ráda lidi, kteří mají hladu peněz a používají je na úplně zbytečné věci. Ale zároveň je to jejich volba, tak proč to řešit. Ať se klidně nechají před smrtí zmrazit a za nekonečně mnoho let, až se objeví elixír života se rozmrazit a nechat oživit.

,,Tihle jsou poměrně normální tati." Řeknu.

,,Tihle?" Zamračí se.

,,Ano...jsou čtyři. Jsou to naši kamarádi a máme je rády, takže se prosímtě nemrač a připrav si svou angličtinu, protože jsem slyšela otevírání dveří." Hned jak to dořeknu, celá parta vejde do dveří.

,,Hol- jejda dobré odpoledne." Uklidní se hnedka Louis, když vidí někoho stát hned vedle nás.

,,Panebože co jste provedli." Zavtipkuje Harry. Nejspíš protože táta vypadá jako chlápek, kterého pošlete na někoho, na koho někdo podá trestní oznámení.

,,Jako obvykle. Vykradli pár bank a tak." Pokrčím rameny a nakonec se pobaveně usměju.

,,Je to můj táta." Dodám hned, když mě všichni čtyři obdaří zvláštními pohledy.

Táta se uchechtne a nastaví pravou ruku, kterou mu hned podá i Harry.

,,Těší mě." Řekne zdvořile stejně jako Liam, Niall i Louis po něm.

Harry na mě kývne hlavou, na náznak toho, abych šla za nim. Proto ho tedy pronásleduji do kuchyně.

     ,,Neřekla jsi, že přijde tvůj táta." Lehce se nakloní, aby se ujistil, že nás nikdo neslyší.

     ,,Proč bych ti to měla říkat? Je to mu táta." Nechápu ho.

     ,,S klukama jsme vás chtěli někam vzít." Koukne na mě.

     ,,Moc mě mrzí, že nikam nemůžeme. Dneska se mi totiž moc chtělo." Přetočila jsem očima.

     ,,Skoro niky nepoznám rozdíl mezi tvým sarkastickým já a tvým normálním já." Zamručí a rozejde se pryč.

Přetočím nad nim očima a vydám se zpátky k nim, tak, jako Harry.

Táta mě podežřívavě sleduje, ale jeho pohled hned spadne na Harryho, který se kouká dost vyděšeně, když si toho všimne.



DNESKA JE TO VÁŽNĚ HROZNÉ, ALE POTŘEBOVALA JSEM TO DOPSAT.

A taky jsem si chtěla sakra postežovat, protože se mi dneska zastavilo srdce.
Od včerejšího večera jsem neměla wifi a když jsem přišla domů, zjistila jsem, že LIAM UŽ JE TÁTA❤❤ CONGRATS LOVE HARRY A TO VIDEO, NEVIM JAK SE TOMU ŘÍKÁ, ALE PROSTE 7. 4. VYJDE JEHO NOVÁ PÍSNIČKA. PANEBOŽE UMÍRÁM.

Teď mě určitě každý chápe, ale já sakra umřela😂😂

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat