33. Another date

109 9 4
                                    

     ,,Chápeš to? Kluci jsou matoucí." Povzdychnu si, když Anette dovyprávím tu příhodu s Harrym. Od polibku až k posilovně. Celou dobu na mě koukala s otevřenou pusou.

,,Páni." Vydechla. ,,Řekla bych, že mezi vámi bylo nějaké napětí, ale až tak? Vrr ty divožko!" Zasmála se a já ji za to silně trefila do ramene. Možná až moc silně, protože se za něj bolestně chytla a svráštěla obočí.

,,Asi zatím zůstanu u Marka." Zamumlám. ,,Je pěknej, vysokej, svalnatej, občas z něj vypadne i nějaká vtipná hláška." Ještě dodám. - Je mi ze sebe špatně.

,,Ale to nemění nic na tom, že to není Harry. Měla by jsi si nim promluvit." Navrhne s úšklebkem na rtech.

     ,,Blázníš?! Nemůžu se mu ani podívat do očí. Je mi trapně z toho, co se stalo." Zamumlám poslední větu s pohledem přišpendleným na pohovce, na které jsme právě teď obě seděli s hrnkem kakaa v ruce.

,,Lauren. Už jen vaše první setkání bylo trapné a do očí ses mu podívala v pohodě." Rozesmála se nad vzpomínkou, kdy jsem Harryho osahávala v letadle v domění, že je to Anette.
Také jsem se rozesmála, protože ten moment byl víc jak komický.

* * * * *

Uběhly asi tři hodiny od mého rozhovoru s Anette. A také asi dvě hodiny od hovoru s Markem. - Ano, přesně tak.

Nebudete mi věřit, ale už zítra máme domluvené další rande. Nechápu, proč jsem to přijala. Je to na mě moc rychlé a vážně bych si spíš po práci válela své šunky s jídlem na pohovce. Ale potřebuji se nějak zabavit. Nemyslet na něj. Nemyslet na Harryho.
Jsem sobecká, když jsem pozváni přijala jen kvůli tomu, že nechci myslet na jiného kluka? Když o tom, tak nepřemýšlíte, tak ne... tak na to nemyslete a všechno bude v pohodě.

Tak se řeší problémy.

Na sobě jsem měla své černé tepláky a bíté triko.

Outfit:

S notebookem v ruce jsem si šla sednout ven na balkón

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S notebookem v ruce jsem si šla sednout ven na balkón. Dnes bylo na LA poměrně chladno, proto jsem se do pokoje vrátila ještě pro obyčejnou šedou mikinu, kterou jsem si nasadila přes hlavu a konečně se usadila na židli.

Nejdřív jsem se podívala na facebook. Docela mě překvapilo, že bylo pár mých kamarádů z Česka on-line. Do kolika jsou sakra vzhůru?

Me: Jess?

Jessica: Lauren! Ty naše malá zrádkyně!

Zasmála jsem se nad tím, jak mě nazvala. Od doby, co jsem řekla, že de budeme s Anette možná navždy stěhovat, začala nám říkat, že jsme zrádkyně, protože se nestěhuje s námi.

Me: Zrádkyně jméno mé. Co děláš tak pozdě, sakra?

Jessica: Party, kočko!!

Párty? Tu holku si neumím na párty představit.

Me: Nedělej si ze mě srandu. Ty?

Jessica: Ano, kapitáne.

Ta holka podle mě už i něco pila. Ale víc, než to, že mě nazvala kapitánem mě zarazila další správa, co mi přišla.

Jessica: Jak se má pan Styles?

Me: Co to meleš?

Jessica: Nedělej, že nevíš. Přidal s tebou fotku na instagram.

Me: Ehh ne?

Proč já ji vůbec psala? Nechci se o něm bavit.

Jessica: Ehh jo!

Me: Jess, musím jít. Ještě si napíšeme, ahoj.

Jessica: Jasné, pozdravuj Harryho.

Panebože ta holka nedá pokoj. Musím nad tím Přetočit očima.

     ,,Je uspokojijící vidět tě přetáčet očima nad někým jiným, než nade mnou." Ozve se hlas někde přede mnou.

Vim, kdo to je. Ani se neobtěžuju zvednout k němu hlavu.

     ,,Co chceš Harry?" Zeptám se zatím klidně. Cítím se nepohodlně.

     ,,Můžeme si povídat." Řekne jednoduše z jeho balkónu. V jeho hlase slyším obavy.

     ,,Promiň, nechci, aby se ti něco stalo, kvůli tomu, že si budeme povídat." Řeknu ironicky a s notebookem v ruce se zvednu ze židle.

     ,,Lauren, ta pusa-"

     ,,Jaká pusa? Nepamatuju se. Bylo mi špatně, vzpomináš?" Řeknu zase ironicky.

     ,,Jo haha...jsi vtipná." Řekne ironicky naoplátku on.

     ,,Já vím." Jsou to poslední slova, které vypustím z pusy, než za sebou zavřu velké balkonové dveře.

Tak tohle byl vážně zvláštní rozhovor.



!NEKONTROLOVANÉ!

A tohle je vážně divná část, abych byla upřímná, tak nevim co dal bych měla psát. Jsem totálně bez nápadů. Moje květáková hlava prostě teď nevymyslí ani to, co si dát k jídlu...a to jím 24/7 😀

BTW: Zjistila jsem, že máme s Harrym stejné triko. 😌😂😂

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat