12. Trust me

139 12 0
                                    

Ráno jsem se probudila na křesle, které jsem měla na balkóně. Počkat. Na balkóně?! Co tu dělám?!
Pak mi došlo, že jsme si včera s Harrym povídali snad celou noc a já si přinesla křesílko z pokoje na balkón.
     Bavili jsme se o místě, ze kterého pocházím a Harry mi pak pověděl o místě, ze kterého pochází on. Samozřejmě jsme se nebavili jen o tom.
       Když jsem se nějak vzpamatovala. Zvedla jsem se z křesla. Chyba. Deka, kterou jsem měla okolo sebe spadla. Rychle jsem se podívala na Harryho. Naštěstí spal. A nikdo jiný mě snad neviděl.
       Když jsem utekla dovnitř. Lehla jsem si ještě dopostele. Musím si lehnou do něčeho pohodlného. Ne do tvrdého křesílka. Hned jak jsem lehla, tak jsme spala.

Harry's POV:
Když jsem se ráno probudil, Lauren už na balkóně nebyla. Tak jsem šel dolů za klukama.
     Nikdo nikde nebyl. Takové ticho tu už dlouho nebylo. Na stole ležel papírek, zvedl jsem ho a začal si nahlas číst.
"Jsme na zahradě u holek. Jestli půjdeš za námi, vem si plavky."
Agh. Nikam se mi nechce. Ale bude tam Lauren. Vždycky mě baví poslouchat její sarkastické poznámky. Tak si dojdu pro plavky. Rovnou jsem si je vzal na sebe. Jsou žluté, volné a asi do půlky stehen.

,, Je tu král!" Zakřičel jsem, když jsem přišel k bazénu za ostatními. ,,Nekecej! A kde je?" Zaptal de Niall. ,,Takovouhle poznámku bych čekal od Lauren, ne od tebe." Zasmál jsem se a ostatní se mnou.
     ,,Jak ses sem vůbec dostal?" Zeptala se udiveně Anet, která seděla vedle Nialla na kraji bazénu. ,,Dveřmi?" Vážně to byla divná otázka. ,,Já myslela, že je zamčeno."
,,No jak vidíš, zřejmě není." Sedl jsem si k nim. ,,A kde je Lauren?" Zeptal jsem se. ,,Ještě spí. Asi byla unavená."
,,Jo, to určitě. Já holky unavím rychle." Když jsme dořekl tuhle větu. Přišla Lauren. Všichni na nás civěli. Panebože...oni to pochopili jinak, než měli.
,,Panebože ne! Takhle jste to pochopit neměli! Jenom jsme trochu ponocovali." Opravil jsem se. Ale koukali na mě ještě hůř. To jsem si moc nepomohl.
,,Tak takhle. Nic nebylo. Povídali jsme si na balkónech." Vydechl jsem. ,,No já už jsem se lekl." Řekl Liam s Louisem najednou. Lauren nevěděla o čem se bavíme.
,,Jsem nějaká zmatená. Jdu nahoru." Oznámila nám a odešla.
,,Necheceš něco k pití, Harry?" Zeptala se Anet a já zakroutil hlavou. ,,Ne díky, půjdu za Lauren." Oznámil jsem a vešel jsem do domu.
Nahoře jsem potevíral snad všechny dveře, než jsem se zastavil u dveří od pokoje ze kterého jsem slyšel nádherný zpěv. Lauren umí zpívat? Nachvilku jsem tam poslouchal za dveřmi. Zpívala písničku "You don't own me" (média)

Lauren's POV:
Zpívala jsem si v pokoji svou oblíbenou písničku a při tom uklízela a tancovala. Jestli se tomu tak dá říkat. Na sobě jsem měla černé tílko s teplákovými, černými kraťasy.
      V polovině písničky jsem uslyšela jak se otevírají dveře. V ten moment jsem přestala zpívat a rychle vypla písničky.
       ,,C-co tady deláš?" Zeptala jsem se trapně Harryho. ,,Nádherně zpíváš." Odignoroval moji otázku. ,,Na něco jsem se tě ptala." Vrátila jsem se k uvedené otázce. ,,A já ti říkám, že nádherně zpíváš." Zvopakoval se.
      ,,Harry nech toho. Nic jsi neslyšel, ano?" Prosila jsem ho. ,,Proč se stydíš? Máš úžasný hlas."

,,Nemám. Zpívám hrozně a jen tak pro zábavu. Nic i neslyšel." Zdůraznila jsem tu poslední větu. Ale Harry mě ignoroval a začal zpívat písničku "Dirtbag" Já se zasmála. Ale má úžasný hlas. Oh vážně Lauren? Hádej proč asi patří snad do nejznámější skupiny světa. ,,Zpívej se mnou" Udělal pauzu ve svém výstupu. ,,Ne..Harry já nechci. Ty to něko-" Zarazilo mě, když mi dal prst přes rty, abych přestala mluvit.
        ,,Proč nechceš, aby někdo věděl, jak úžasná zpěvačka jsi?" Zeptal se. ,,Prostě nechci abys to někomu říkal." Odpověděla jsem mu neúplně. ,,Dobře. Nikomu to neřeknu. Ale zpíej se mnou." Usmál se. ,,Ale-" Chtěla jsem něco namítnout, ale Harry mě nenechal.
        ,,Věříš mi?" Zeptal se. ,,A-asi ano" Je to zvláštní, já vím. Něco mě nutí mu věřit. ,,Tak zpívej. Neboj. Nikomu to meřeknu." Bože to je jako zcénka z nějakého hloupého, neúspěšného romantického filmu.
          ,,Harry tohle bylo divný." Zasmála jsem se. ,,Žejo" Taky se zasmál a začal zpívat celkem rychlou písničku dirtbag.

Her name is Noelle
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh, how she rocks
In Keds and tube socks

Teď jsem se k němu nakonec přidala i já. Harry se nad tím usmál.

But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me

Refrén jsme taky zpívali spolu. Jak nečekané, že?

'Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah, I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden maybe with me

Tuhle část jsem nechala zpívat jen Harryho.

Her boyfriend's a dick
And he brings a gun to school
And he'd simply kick
My ass if he knew the truth

Potom mě ale "bouchl" do ramene, na náznak abych zpívala s ním.
Tak jsem ho poslechla.

He lives on my block
And he drives an IROC
But he doesn't know who I am
And he doesn't give a damn about me



V médiích je cover od Madison Beer na písničku, kterou zpívala v pokoji.

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat