39. Don't say anyting.

98 7 0
                                    

     ,,No to si ze mě děláš srandu!" Vyjeknu, když mě někdo polije studenou vodou, která je teď všude na mně i okolo mě.

Slyším hlasitý smích, ale kvůli svým zavřeným očím nevím, kdo všechno se směje. Když si promnu oči, abych v nich neměla vodu, vidím, že se tu smějí vlastně úplně všichni.

     ,,Je ti zima?" Zeptá se Harry a prstem ukáže na můj vrchní díl plavek, přes který jsou vidět mé bradavky, kvůli návalu studené vody.

     ,,Idiote!" Vyprsknu naštvaně a zákryju si svůj drahocený dekolt.

Všichni okolo se pořád smějí, když najednou vstoupí Mark do dveří.

     ,,Bylo odemčeno." Jen řekne a vstoupí na zahradu. Harry na něj kouká opovrženým pohledem. Jak malej.

     ,,Eh-" Kouká na můj hrudník a než stihne cokoliv řít, tak ho zastavím.

     ,,Radši nic neříkej." Zdvyhnu ukazováček a zakroutím hlavou. Mark přikývne, ale pořád kouká na můj hrudník. Dám si ruce v kříž, abych si ho aspoň trochu zakryla a Harry si toho všimne.

     ,,Hele, nechceš se něčeho napít?" Řekne tvrdě, tak, že to zní spíš jako rozkaz.

     ,,Já-" Nedořekne.

     ,,Takže chceš, bylo mi to jasný." Bouchne ho do zad tak, že Mark udělá jeden krok dopředu a hned na to se radši rozejde za Harrym ke stolu, na kterém je pití.

     ,,Docela milej týpek." Řekne vtipným tónem Louis a já se zasměju.

* * * * *

Teď zrovna sedíme všichni asi na třech velkých dekách položených u sebe a povídáme si.

     ,,Dojdu si na záchod." Řeknu a zvednu se z červené deky, na které jsem dosud seděla.

Vyjdu schody do horního patra, vstoupím do pokoje a hned na to se zavřu v koupelně.

Po vykonání své potřeby dojdu k umyvadlu, abych si umyla ruce. Svůj pohled zabodnu do zrcadla a zhrozím se. Vlasy mám rozcuchané a trčí do všech světových stran.

,,Bože já vypadám." Zamumlám a hmátnu po hřebenu.

,,Sluší ti to." Řekne hluboký hlas a já se leknu tak moc, že vyjeknu a spadnu na zadek.

,,Jsi normální?! Jak si se sem dostal? Teď mě bolí zadek!" Vyjeknu.

Harry se jen začne smát a podá mi ruku, kterou příjmu, aby mě mohl vytáhnout na nohy.

,,A vím, že mi to sluší...to mně totiž vždycky." Řeknu s egoistickým výrazem, ale hned na to se začnu smát kvůli pohledu, který mi Harry věnuje. Napodobuje mě, ale nevydává u toho žádné zvuky. Vypadá dost komicky.

,,Furt nevim jak ses sem dostal a co tu děláš." Připomenu mu.

,,Chtěl jsem s tebou být sám a bylo odemčeno." Pokrčí rameny a uculí se.

,,Chtěl jsi se mnou být sám?" Zeptám se, on přikývne a udělá pár kroků ke mně.

Když je přímo přede mnou, položí své rty jemně na ty má a nechá je tam. Zasměju se do našeho dětského "polibku" protože mi to přijde dětinské. Ale je to roztomilé.

,,Už jsi řekla Markovi, že už se s nim nechceš scházet?" Zeptá se a já zavrtím hlavou. Harry si povzdechne a zase mě políbí, teď už normálně.

Když mi o vlku...

,,Hej!" Vykřikne Mark a Harry ode mě odstoupí.

To si všichni myslí, že můžou do mé koupelny kdy se jim zachce?!

,,Marku já ti to chtěla říct." Řeknu omluvně a Harry vedle mě jen stojí a sleduje nás.

,,Ale neřekla!" Rozmáchne rukama.

Dělá, jakoby jsme spolu chodili! Nebylo to chození, jen randění a v tom je rozdíl!

,,No a?! Ani jsme spolu nebyli." Rozmáchnu rukama taky.

,,Mohla jsi mi říct, že prcáš se svým ex! Ani bych se o tebe nesnažil!" Zvýší hlas a Harry se začne smát.

,,Se svým ex?" Pořád se směje. Mark se na něj nechápavě podívá.

,,A nespím s ním! Vlastně nevim proč ti to říkám. Moc se omlouvám ale chci, aby jsi odsud odešel." Řeknu poměrně v klidu.

,,Šel bych, i kdybys neprosila. Už o tvoji společnost, ani nikoho v tomhle domě nestojím!"

Vážně nechápu to, co ho tak rozčílilo. V podstatě mezi námi nic nebylo.

Než jsem se nadála, už byl pryč a my se s Harrym ocitli sami.

,,Konečně." Oddechnu si.

,,Se svým ex?" Nadzvedne Harry pobaveně obočí.

,,Když jsi ho viděl naposledy, tak ti nadával a já mu řekla, že jsi můj bývalý přítel! Máš mozek jak pštros, jestli si to nepamatuješ." Řeknu rychle.

,,Toho pštrosa sis mohla odpustit." Frkne Harry a já se zasměju.



!NEKONTROLOVANÉ!

Tahle část patří mezi ty slabší, já vím, ale chtěla jsem něco vydat. 😀

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat