38. Swimsuit

88 6 0
                                    

,,Lidi co takhle menší soukromá párty u bazénu?" Zeptám se, když s Harrym dorazíme zpět do domu za ostatními.

Harry už o Markovi ví, řekla jsem mu, co se stalo a on z toho moc nadšený nebyl. Už od jejich prvního setkání ho nemá rád.

,,Řekla jsem ti někdy, že máš ty nejlepší nálady?" Zeptá se nadšeně Anette.

,,Vlastně jo." Řeknu, díky čemu se všichni zasmějou. Až na Anette, která jen pobaveně protočí očima.

,,Do plavek!" Zakřičí Liam a všichni se rozjedou obléknout. Když kluci odešli, já s Anette jsme vyběhli schody nahoru.

,,Pujčíš mi plavky?" Žadoní Anette.

,,Jasně, chceš vypadat dobře pro Nialla nebo Louise?" Zeptám se provokativně na což Anette přetočí očima.

     ,,Na, vyber si." Řeknu, když otevřu zásuvku s plavkami.

Anette se v ní začne přehrabovat, až nakonec konečně vytáhne obyčejné bílé plavky.

Anette's Outfit:

Já si vytáhla své obyčejné modré plavky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já si vytáhla své obyčejné modré plavky. Mám je už neskutečně dlouho. Svůj look akorát doladím rádoby "řetízkem", který patří okolo břicha.

Lauren's Outfit:

,,Až se oblékneš, čekej na mě prosím přede dveřmi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Až se oblékneš, čekej na mě prosím přede dveřmi." Poprosí mě Anette a já kývnu.

Když se konečně převléknu do svých plavek, vstoupím na chodbu, kam ve stejnou chvíli vejde i Anette.

Obě si opětujeme schvalující pohled a rozejdeme se dolů.

Obě vezmeme jednu flašku Coly a obyčejné vody. Já ještě zvládnu vzít misku, do které strčím dva sáčky chipsů. Přeci sem nebudu chodit dvakrát jako Anette, která jde ještě pro kelímky.

Když vejdu na zahradu, kluci tam ještě nejsou. Takže počítám s tím, že taky nepřijdou s prázdnou.

Věci, které mám v ruce položím na stůl, který je u stěny domu, takže je všechno schované ve stínu.

Anette pokládá ručníky na lehátka, která jsou u bazénu, zrovna když přijdou kluci.

Liam má v ruce flašku nealko piva. Louis drží flašku nějakého alkohou, Niall má plnoé ruce všelijakého jídla a Harry- Harry nemá nic.

     ,,Ty si nic nepřinesl?" Zeptá se Anette.

     ,,Já přinesl sám sebe. Nic lepšího už tu nebude." Řekne s egoistickým výrazem, nad čím pobaveně pokroutím hlavou.

     ,,Jo...teda pokud nepočítáš mě." Mrknu provokativně na což se ozve skupinové "Ouuu" od všech kluků i Anette.

Harry jen nevěřícně zakroutí hlavou.

     ,,Nezahrávej si se mnou." Řekne provokativně.

     ,,Takovou radost bych ti neudělala." Oplatím mu zase jeho komentář.

     ,,To by stačilo! Ještě se poperete a já nehodlám Harryho ošetřovat." Řekne Anette a Harry se na ni nevěřícně podívá, což mě rozesměje.

Miluju, když můžu Harryho provokovat. Je to zábava.

     ,,Kdy přijde ten roznašeč pizzy?" Změní Harry téma.

     ,,Mark přijde?" Zeptá se Anette, já kývnu a rozhodnu se odpovědět Harrymu.

     ,,Není to jen roznašeč pizzy." Uchechtnu se a začnu porovnávat věci na stole.

     ,,Fajn, je to i roznašeč pohlavních nemocí?" Řekne a já praštím do hrudi sáčkem chipsů, který jsem měla rovna v ruce.

     ,,Co je?" Zasměje se a udělá krok ode mě.

     ,,Nic." Řeknu radši a dál se nezaobírám Harryho urážkou na Markův příchod. ,,A přijde ve tři." Řeknu a rozejdu se k jednomu z lehátek, na které si následovně lehnu.



!NEKONTROLOVANÉ!

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat