14. Mad

131 12 0
                                    

Procházela jsem se ulicemi Los Angeles a stále nemohla uvěřit, že jsem doopravdy tady, mám tady práci a kamarády. Splnil se mi sen.

Zrovna jsem procházela okolo menšího parku když jsem zaslechla rozhovor dvou dívek.
,,Už jsi četla, že Harry má přítelkyni?" Neviděla jsem na ně, jen jsem je slyšela. ,,Jako Harry Styles?" Podivila se druhá. ,,Ne, Harry Potter" Nad tím jsem se potichu zasmála. Řekla bych totéž.

Počkat...ona řekla Harry Styles? Harry má přítelkyni? Kdo to je? Jak se jmenuje? Jak vypadá? Je hezčí než já? Má něco, co já ne? Ale ne...já žárlím. Je to žárlení? Bože. Do jaké pozice jsem se to zase dostala.

Ale kdyby měl přítelkyni, proč by mi to neřekl?
Nebudu se tím dál zaobírat. A půjdu domů.

U baráku jsem si ani nemusela sama otevírat dveře, protože z nich zrovna vyběhl Liam.

     ,,Kam běžíš?" Zasmála jsem se. ,,Běžím si zachránit život." Utíkal dál k jeho domu. Zasmála jsem se kroutila jsem hlavou. Co se tam děje?

Když jsem vstoupila všude na podlaze bylo mokro. Ale ne...Já to uklízet nebudu. ,,Co děláte?!" Křikla jsem do domu, ale nikdo se neozval. Vyšla jsem ven, v bezénu nikdo nebyl.

Z rohu domu najednou vyběhla Anet, za ní Harry a za Harrym Niall s Louisem a Danielle. Rychle jsem vběhla do domu. Doufám, že mě neviděli. Ani se jich radši nebudu ptát, co se stalo a vyjdu až budou mít uklizeno. Protože já uklízet nehodlám. To si budu radši válet zadnici u nepovedené romatické komedie.

Nechala jsem si oblečení, co jsem měla na sobě , sedla jsem si na postel a opřela se o čelo postele. Na klín jsem si vzala notebook a pustila si misfits. Miluju to. U ničeho se nezasmějů víc, než u misfits.

Na notebooku jsem byla asi 2 hodiny. Volala jsem si s kamarádkou z česka, která kvůli mě nešla spát. Chybí mi kamarádi a rodina. Mohla bych se tam letět podívat, ale ne teď.

Došla jsem si do koupelny, udělala jsem si vysoký culík a došla si na záchod.

Po té jsem se rozhodla, že se půjdu podívat, jak to vypadá dole a taky si samozřejmě dám něco k jídlu.

     ,,Bacha! Lauren vylezla ze své nory." Pošťuchoval mě Harry, když jsem přišla. Neodpověděla jsem mu, jsem naštvaná, protože mi neřekl, že má přítelkyni.

     ,,Co jste tu vyváděli?" Zaptala jsem se s pobaveným pohledem Nialla. ,,To je dlouhý příběh. Ale klidně ti ho řeknu jestli chceš." Otočil se na mě od jeho kelímku s kávou.

     ,,Ne. Bez toho se můj život obejde, díky." Zastavila jsem ho rychle. Nemám čas na to, aby mi vyprávěl aspoň půl hodinový příběh o tom, proč Liam utekl a proč tady bylo mokro...Dobře možná ten čas mám, ale nechci to slyšet.

V kuchyni stála Danielle, zrovna si zalévala čaj vodou, když jsem přišla. Vzala jsem si ze skříně nad linkou cereálie a v lednici mléko. Vzala jsem si misku, do které jsem nasypala cereálie, které jsem pak zalila mlékem. Cereálie i mléko jsem tam nechala ležet. Však on to někdo uklidí. A já to nebudu.

Sedla jsem si ven na balkón ve svém pokoji, na kterém bylo pořád křesílko. Ještě jsem ho neuklidila dovnitř.

Seděla jsem na křesílku s nohama položenýma na zábradlí balkónu, jedla cereálie a byla na socilálních sítích dokud mě někdo nevyrušil.

,,Bavíš se tady tak sama?" Zvedla jsem hlavu od telefonu, abych zjistila kdo to je. Harry.

,,Dokud jsi nepřišel, tak jo." Vrátila jsem pohled k mému tefonu.

,,Je vidět, že máš krámy." Řekl bez emocí.

,,Jestli ti to vadí, nic tě tu nedrží." Mluvila jsem pořád s kamenným výrazem.

,,Ale jo, drží. Chci si povídat." Úplně jsem cítila jak jemně pokrčil rameny, ale hlavu jsem pořád nezvedala.

,,Tak si zajdi za někým, kdo o to bude stát." Podívala jsem se na jeho překvapený výraz a odešla jsem rychle pryč.

Jsem na něj naštvaná. Myslela jsem, že jsme kamarádi. Ale kamarád by mi řekl, že má přítelkyni. Aspoň bych si nedělala falešné naděje. Ne, že bych si je dělala, ale...to je jedno. Vytáčí mě to.

harry: Co ti je?

Já: Je mi fajn. Nech mě.

Dál už neodepisoval. Došla jsem dolů odnést prázdnou misku. Naštěstí tam nikdo nebyl. Dala jsem misku do myčky. A šla jsem pryč.

Dala bych si kafe. Dojdu si pro starbucks. Asi je to divné, ale já měla Starbucks asi jen 2x v životě. Tak si pro něj dojdu.

Když jsem došla ke starbucks, dala jsem si karamelové latté. Když už jsem ho měla, šla jsem zpátky domů.

Když jsem přišla, Anet a Niall spolu koukali v obýváku na televizi. Prošla jsem kolem nich a pidívala se na ně takovým tím kulišáckým pohledem. Za to jsem si od nich vysloužila nepěkné pohledy, tak jsem radši odešla do pokoje.

Převlékla jsem se do černých legín a obyčejného trika.

Outfit:

Oblečená jsem si sedla ke stolu a zase jsem projížděla sociální sítě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblečená jsem si sedla ke stolu a zase jsem projížděla sociální sítě. Nudila jsem se, ale dolů jsem nemohla, protože tam byl Niall s Anet. Musela jsem se nudit sama se sebou ve svém pokoji.

Po chvíli brouzdání na internetu jsem nudou málem usnula na stole. Tak jsem si šla lehnout. No co...aspoň se ráno probudím brzy.

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat