18. He's drunk

129 11 0
                                    

     ,,Nemůžeme najít Harryho!" Křikne Louis, ale vypadá překvapivě v klidu. Vytřeštím na něj vystrašeně oči.

     ,,Jak jako nemůžeme najít a proč sakra vypadáš, jako by se nic nedělo?" Zeptala jsem se naléhavě.

     ,,V noci odněkud přišel, vzal si jen mikinu a pak zase odešel. Viděl jsem ho, když jsem si šel pro půlnoční sváču." Vychrlil Niall tak rychle, že jsem měla problém s tím, pobrat to, co říká.

     ,,Děláte si srandu?" Nadzvedla jsem jedno obočí.

     ,,Ne, vážně ho nemůžeme nikde najít." Zakroutil hlavou Louis.

     ,,A zkoušeli jste mu volat?" Zeptám se naléhavě.

     ,,Ano, nejsme úplně neschopní, aby jsme mu nezkoušeli volat." Protočí Liam očima.

     ,,A nějaké návrhy, kde by mohl být?" Kmitám očima mezi nimi.

     ,,Všechno už jsme oběhali." Vydechne Niall.

     ,,Tak to je v prdeli." Zakleju.

     ,,Liame ona řekla prdel!" Vykřikl Niall a ukázal na mě.

     ,,Hele ty skřete. Ještě jednou na mě ukážeš a tu ruku ti sežeru!" Zavrčím na něj a Niall ruku nechá spadnout podel jeho pasu.

     ,,Vždyť všude jste hledat nemohli. Co když odletěl do Číny a teď je na Čínské zdi? Tam jste ho taky hledali?" Vím, že není vhodná chvíle vtipkovat, ale já si nemůžu pomoci.

     ,,Teď není vhodný čas na fórky." Uchechtnul se Louis a Liam po něm střelil pohledem.

     ,,A co nějaký bar? Tam jste hledali?" Musím zkusit všechno.

     ,,Každý ve městě." Tak to ho museli hledat HODNĚ dlouho. Protože Los Angeles je velké. A množství klubů a barů také.

     ,,Pojedeme to ještě prohledat." Když jsem to dořekla všichni jsme vyběhli z domu. Já ještě nezapomněla zamknout dveře. Přeci nechceme, aby nám naši Anette někdo znásilnil. Nebo nás někdo vykrad.

Nasedla jsem na sedadlo spolujezdce do Niallova Range Roveru. Tady má snad každý Range Rovera. A vyjeli jsme.

     ,,Tady!" Výkřiknu, když projedeme asi kolem pátého baru.

Niall zastaví. Ukážeme velkému chlápkovi doklady a vstoupíte dovnitř.

Co nevidím? Harry tancuje na parketu. No...tancuje. Vypadá to jako namlouvací tanec, nějakého ptáka.
Jenže když se lidi trošku odstoupí vidím nějakou zrzku s umělím snad celým tělem, jak se po něm sápe.

No to snad ne on jí začal strkat jazyk snad až do krku. Otočím se na kluky.

     ,,Vážně jste hledali všude?" Nadzvednu obočí.

     ,,Všude" Potvrdil Niall. 

     ,,Až na tenhle bar." Usmál se nevinně Louis a já s Liamem jsme se vydali pro Harryho.

Já jsem od Harryho odstrčila tu...Ehm...lehkou dívku a s Liamem jsme Harryho chytli za paže. Odvedli jsme ho z parketu za klukama. Začali se mu smát a nadávat najednou. Jsou vážně divní.

     ,,Harry zhubni." Vydechnu těžce, když ho Liam na chvíli pustí a nechá mě na pospas Harryho váze. Nebyl až tak moc těžký, ale já toho prostě moc neunesu.

Harry se ale místo odpovědi opilecky zasmál.

     ,,Vše-všechno c-co si budeš př-přát." Škytnul a nanovo se rozesmál.

     ,,Jsi ožralej jak hovado." Zakleju ale uchechtu se. Je na něj vtipný pohled.

Liam ho konečně posadí na zadní sedačku. Chci si sednout na sedadlo spolujezdce, ale Louis mě předeběhne.

     ,,No já s tím ožralou v zadu sedět nebudu." Zakroutí hlavou a sedne si. S povzdychem si sednu na zadní sedačku, kde s Harrym sedí Liam.

Jen co si sednu. Niall se rozjede. Jsme od domu dost daleko, protože jsme Harryho hledali dlouho. Už nás napadlo i volat policii.

Harry mi najednou z ničeho nic dal ruku přes ramena. A na ruku si položil hlavu.

     ,,Lauren?" Motal se mu jazyk a uchechtával se u vyslovování mého jména.

     ,,Co?" Ani se na něj nepodívám.

     ,,M-mám tě ra-rád." Pořád se chechtá. Ale i když mnou projede příjemný pocit. Nemám ráda takové vyznávání "citů" Moc lidem jsem neřekla, že je mám ráda, i když mám.

     ,,Mě má rád každý." Zakřením se na něj, ale v jeho očích je zmatenost.

     ,,Ty mě ne?" Nahodí smutný pohled.

Přetočím nad ním očima a dál ho ignoruji.

Když dorazíme k domu. Kluci vezmou Harryho dovnitř a já se vydám vlastní cestou ke svému domu. Jak si to ta kudrnatá palice představuje? Myslela jsem si, že už se válí někde v příkopu, nebo ve sklepě nějaké psychicky narušené fanynky.

Doma ze sebe skopnu boty do rohu a vydám se do obýváku, kde se valí Anet.

     ,,Kde jsi byla?" Zeptá se.

     ,,Hladali jsme opilého Hazzu." Nestihne mi na to nic říct, protože už beru schody po dvou do svého pokoje.

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat