,,Všechno nejlepší!" Zakřičela jsem i se všemi ostatními, když Harry s Gemmou vstoupili do dveří.
Gemma měla na tváři překvapený, ale zároveň radostný výraz.
,,Děkuji, jste úžasní." Vyjekla a všechny nás postupně začala objímat.
Je zvláštní být na oslavě Harryho sestry, kterou znám dva dny. Jsem hold přátelský člověk.
,,Lauren!" Usměje se a obejme mě.
Podám ji svůj dárek pro ni a usměju se. Koupila jsem ji náramek, prstýnek a tričko, náramek s prstýnkem patří k Harryho dárku pro ni. Řekl mi, ať ji to dám.
,,To jsi nemusela." Zasmála se.
,,Ale ano, já ráda." Usmála jsem se a Gemma popošla k Anette.
,,Ahoj." Zašeptal mi někdo u ucha až jsem nadskočila.
,,Sakra Stylesi chceš abych měla smrt?" Bouchnu ho jemně rukou do hrudi. Která se jeho smíchem trochu zatřese.
,,To bych nerad." Usměje se, díky čemu mám dokonalý výhled na jeho rovné bílé zuby a neodolatelnému ďolíčky ve tvářích. Při pohledu na něj jsem se usmála.
Chvíli jsme na sebe koukali, bylo to jako věčnost. Ale když jsem se vzpamatovala zatřásla jsem rychle hlavou a trapně se poškrábala na krku.
,,T-tak já a-asi půjdu." Ukázala jsem na dveře za mnou a trapně se usmála.
,,Lauren oslava právě začala." Zvednul pobaveně obočí.
,,To ti mohlo dojít, tupko." Zavrčela jsem si potichu pro sebe, aby to Harry neslyšel, ale podle jeho pohledu nejspíše ano.
,,Tak ahoj později." Zamávala jsem mu a rychle od něj odběhla co nejdál.
Tak to byla ta nejtrapnější věc, co se mi kdy stala. Měla bych si na to dávat pozor.
,,Lauren! Pojď se s námi něčeho napít!" Křikla po mě Gemma, která držela v ruce flašku nějakého průhledného alkoholu.
,,Nepiju." Zakroutila jsem hlavou a jemně se usmála.
Gemma jen mykla rameny a napila se rovnou z flašky. Nad tím pohledem jsem se zasmála. Tohle bude ještě zajímavý večer.
* * * *
Já: Kde k sakru běháš?!
Anette: Jsem s Niallem.
Já: Děláš si srandu? Co já tady budu dělat sama?!
Anette: Jsou tam kluci a Gemma.
Povzdechnu si. Co tu budu dělat? Anet odběhla pryč s Horanem.
,,Nechceš si zatancovat?" Přiběhne ke mě Liam od Louise, který sedí na gauči s Danielle.
,,Netancuju, ale proč ne." Pokrčím rameny a usměju se.
,,Tak jdeme na to!" Zasměje se a přitáhne si mě za boky víc k sobě, ale pořád je mezi námi celkem velká mezera.
Chvíli jsme tancovali na písničku, kterou ani neznám.
,,Říkala jsi, že neumíš tančit!" Zasmál se Liam.
,,Řekla jsem, že netančím. Ne, že to neumím." Zasmála jsem se na oplátku já.
Společně jsme se smáli, když jsem zahlédla Harryho, který pil ze skleničky nějaký alkohol a pozoroval nás. Na čele měl viditelnou vrásku.
Žárlí? Proč by měl? Je na mě naštvaný? Udělala jsem něco?
Když jsem s ním navázala oční kontakt, chytl za ruku mě neznámou dívku a začal s ní tancovat. Zřejmě jí to nevadilo, protože se na něj začala lepit jako žvejka na vlasy.
Srdce mi začalo tlouct tak 3x rychleji. Chce abych žárlila? Kravina. Ale jestli ano, moc se mu to daří.
,,Liame na chvíli si odskočím." Křiknu na Liama přes hudbu a rozejdu se k Harrymu a oné dívce.
Když jsem asi tak 3 metry od nich. Zrzka ho políbí na rty. Harrymu to asi nevadí, vypadlo to, že spolupracoval.
Do očí se mi nahrnuly slzy. Proč to udělal? Oh jasné, protože neví o tvých citech k němu? Jsi naivní.
,,Oh." Zašeptám a s vodopády slz, které mi tečou z očí po tvářích se rozeběhnu ke dveřím.
,,Lauren!" Slyším ještě něčí hlas volat za mnou, ale neotáčím se a běžím dál k domu.
V pokoji skočím na postel a nechám svým slzám volný průběh.
Nevzlykám, jen mi tečou slzy o velikosti hráchu.
Myslela jsem si, že by mě mohl mít rád. Musím se zasmát sama sobě.
Je to přesně takový děvkař, jakého ho popisují v novinách a na internetu.
Budu se od něj držet co nejdál.
Tak tady to začíná😂 Problémy v ráji.
(Nahoře na obrázku je Gemma s řetízkem od Harryho)
ČTEŠ
Dreaming? h.s
FanfictionLauren Grey je dívka, která si plní sen a dočasně se "stěhuje" se svou nejlepší kamarádkou Anette z České republiky do Los Angeles v Californii. Co se stane, když potká chlapce, se kterým si rozumí, jako nikdy s nikým jiným? Zůstane v LA nebo se vrá...