28. Ex boyfriend Harry

139 12 6
                                    

,,Užij si rande, Lauren." Řekl až pohrdavým tónem a na slovo "rande" si dal hodně záležet. Aby to nebylo málo, mé jméno mu dalo pro vyslovení pořádně zabrat.

,,O to se neboj." Usmála jsem se mile. Nebudu si kazit náladu, i když mi tu vlastně jeho přítomnost náladu zlepšila přesto, že to skoro víc ani nešlo. Jen jsem si to nechtěla přiznat.

Nedává to smysl, že?

Jako odpověď mi byl jeho ironický úsměv. Bolelo mě to, jak byl nepříjemný. I když to byl jen pohled.

Harry's POV:
Nevím, jestli zvládnu udržovat ten drsný obal do té doby, než...Vlastně nevím do kdy... Kdy se se mnou Lauren začne normálně bavit?

Asi byla blbost, políbit před ní tu holku. Vlastně vůbec ani nevím, proč jsem to udělal. Možná jsem jen chtěl vědět, jestli bude žárlit i když mezi námi nic není.

Ano Stylesi...skvělý nápad.

Ještě ten den jsem to schytal od Liama a Louise. Ti jediní dva to viděli, protože kdyby to neviděli, tak by o tom ani nevěděli. Takovou věcí bych se před nimi chlubit ani nedokázal.

Vlastně ani nevím, co tu řeším. Nic mezi námi není a nikdy nebude. - I když si to vážně nechci přiznat.

Lauren za pár měsíců odlétá zpátky do Evropy a podle toho, jak na mě celou dobu koukala můžu říct, že já nebudu ten důvod, proč by tu měla zůstávat.

Zároveň je mi líto Nialla a Anette, protože Anette by tu bez Lauren nezůstala.
Anett s Niallem by se museli rozejít, nebo žít vztach na dálku. Řekněme, že ani jendo není vůbec příjemné. -A to všechno kvůli mně?

,,Hej, Harry!" Luskl mi před očima někdo prsty. Na což jsem zareagoval překvapený výrazem a zakroucením hlavy, jakobych se potřeboval probrat.

,,Coje?" Zamručel jsem nepříjemě na Louise po té, co jsem zjistil, že prsty, které mé probudily z tranzu byly jeho.

,,Já jen, že jsi vypadal jak magor." Zasmál se. Měl velmi nakažlivý smích. Ale teď mi zrovna do smíchu nebylo. Byl jsem sakra naštvaný na toho kluka s pizzou. Kam ji na to rande vezme? Do pizzérky?
Dobře...konec "vtípků" Harry.

Cítím se zvláštně...nikdy jsem tak moc nežárlil. A když ano, dal jsem to najevo, ale teď nemohu, protože já a Lauren netvoříme pár.

Když nechci ukázat to, že žárlím. Proč jsem donutil Lauren žárlit?

Jsi idiot Stylesi.


Lauren's POV:

O 2 hodiny později:

,,To muselo být fajn." Usmála jsem se na Marka hned po tom, co mi dovyprávěl jeho historku ze střední.

,,Nemáš ani ponětí." Zasmál se a vložil si do úst další sousto svého lososa.

Mark mě vzal do restaurace, která se nacházela kousek od bloku, ve které se nachází můj dům.

Popravdě...nemám ráda rande v restauracích, protože je mi trapné, aby za mě někdo něco platil. Nemám to ráda.

Chvíli jsem se zahleděla na dění venku, které jsem videla z okna, dokud mě nevyrušil Markův hlas.

Dreaming? h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat