Epilog

82 6 2
                                    

*Alex

Od kilku miesięcy mieszkamy z Jackobem w naszym wynajętym mieszkaniu w Nowym Jorku. Oboje zdecydowaliśmy się na te same studia. Oboje stwierdziliśmy też, że nie chcemy studiować w Los Angeles,bo jest duże prawdopodobieństwo, że spotkamy Rebekę, albo Anthony'ego. My po prostu jesteśmy jeszcze bardziej szczęśliwi nie widząc ich.

Nadal jesteśmy parą. Mogę szczerzę stwierdzić, że z każdym dniem zakochuję się w nim coraz bardziej. Naprawdę, jest cudowny. Mam nadzieję, że on jest tym jedynym...

*Jackob

Razem z Alex mieszkamy i studiujemyw Nowym Jorku . W przyszłości planujemy założyć własne przedsiębiorstwo, ale póki co cieszymy się każdym spędzonym dniem w swoim towarzystwie. Rebeki i Anthony'ego nie widzieliśmy od czasu ich nieudanej intrygi. Można powiedzieć, że jesteśmy spokojniejsi nie widząc ich.

Alex jest wspaniałą dziewczyną i każdego dnia zakochuję się w niej coraz bardziej. Mam nadzieję, że jest tą jedyną...

*Alex & Jackob

...bo w życiu kieruję się zasadą "Love Always and Forever".

_______________________________________________

Jest Epilog. Na początku zacznę od tego, że ostatnie rozdziały tego opowiadania miały wyglądać trochę inaczej. Miał być "drama time". Jednak zrezygnowałam z niego. Postanowiłam napisać te rozdziały tak, żeby jednak był happy end. Zresztą od początku zamiarem tego opowiadania był happy end, ale miał być on trochę później.

Jednak parę dni temu wpadłam na pomysł, że lepiej będzie zakończyć losy bohaterów już teraz. Jednak nie tak, do końca zakończyć. Mam pomysły i naprawdę dużo weny na dalszy ciąg tego opowiadania, jednak tak za kilka lat, gdy bohaterowie byli by o kilka lat starsi i po studiach wkraczali w dorosłe życie. Postanowiłam, napisać dalszy ciąg opowiadania w drugiej części, która będzie już w innym opowiadaniu. W sensie, że nie tu, tylko osobno.

Planuję zacząć dodawać rozdziały do drugiej części w ten dłuższy weekend pod koniec października lub jakoś na początku listopada.

Piszcie co myślicie o moim pomyśle. W ogóle jak się podobało opowiadanie? A może nie podobało? Czekam na jakieś komentarze i gwiazdki ;)

Na koniec dziękuję za 3 miejsce w kategorii ChickLit i to w dzień zakończenia opowiadania! Dziękuję również za wszystkie wyświetlenia, gwiazdki i komentarze, które pojawiły się do tej pory :) To właśnie one tak, motywowały do pisania kolejnych rozdziałów.

Pozdrawiam, Kiniaaaa

Love Always and ForeverOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz