Takže ahoj a vítám vás u mé 6. Kapitoly!! Chtěla bych vám poděkovat za 80 přečtení. :) Dělám mi to ohromnou radost. Chtěla bych říct ještě jednu drobnost, jak jste si mohli všimnout, tak mám příběh zařazený do kategorie Akční. Chci se jen omluvit že můj příběh zatím moc Akční není, mělo by se to tak během 3 kapitol změnit. :D Dost toho vykecávání. Teď už běžte číst.
••••
COBY
Jared vyjel z parkoviště a jel tou samou cestou, jako jsme jeli sem.
,,Hele Jare, kolik ti vlastně je?" zeptala jsem se ho a pozorovala dění okolo z okna.
,,23." nezaujatě odpověděl. ,,Tobě?"
,,Bude mi příští týden dvacet." zrovna zabočil do mojí ulice.
,,Faakt? Kolikátého?" na rychlo se na mě podíval.
,,15.6., ale nic nechci." hodila jsem na něho smrtelně vážný pohled a on se jen nevinně usmál.
,,Jarede já fakt nic nechci a nic nepotřebuju a kdybych potřebovala, tak si to koupim jasný?" narovnala jsem se a koukala na něj, k odpovědi se moc neměl ale nakonec jsem se stejně dočkala
,,Jo, jo jasný." odpověděl a zastavil před mým domem. Rozloučila jsem se s nim a šla jsem domů. Chytil mě ale za loket a otočil mě dozadu.
,,Děkuju za hezký den Coby." pustil mě a jen tak tam stál.
,,Já taky moc děkuju." řekla jsem a obejmula ho. Pak už jsem jen odešla domů. Dveře se zavřeli a já šla do kuchyně pro něco k pití a k jídlu. Já jsem vlastně celý odpoledne nic nejedla. Lekla jsem se toho vrčení v mém břiše. Vytočila jsem číslo v mobilu na prvním místě a objednala si pizzu.
Spolehlivá pizzerie, kterou navštěvuji už pěkně dlouhou dobu mi přivezla teplou pizzu s křupavými okraji. Zhltla jsem tolik pizzi, kolik jsem mohla a zbytek odložila do lednice. Čas na přípravy.
Zaběhla jsem do koupelny kde mě čekala horká sprcha. Tam jsem strávila dobrých dvacet minut a účtů za vodu se asi nedoplatim. Mé mokré vlasy jsem si rozčesala a nechala je volně schnout. Zabalila jsem se do svého bílého županu. U toaletního stolku jsem si nanesla lehký make-up, přece jenom ho moc ráda nemám. Z mé oblíbené paletky jsem použila černý a šedý stín, které jsem pak aplikovala na pohyblivá oční víčka. Černé linky a řasenku. Vlasy už mám skoro suché a proto jsem si je došla ještě vyžehlit. Nijak jsem je jinak neupravovala.
V domě se rozezněl zvonek. Líně jsem se zvedla z gauče a přehodila si kabelku s klíčema, rtěnkou a peněženkou přes rameno. Otevřela jsem dveře, ve kterých stál můj otec. Ten hnusný a slizký otec.
,,Čau." jediný co jsem mu dokázala říct. Zamkla jsem dveře a šla k jeho RR. Na sedačce u spolujezdce seděla Zita a předstírala že tam nejsem. Asi byla taky hodně nadšená z mé přítomnosti. Táta šel hned zamnou a pak nastartoval.
ČTEŠ
My old life is gone (CZ)
ActionMůže být krásná, sexy a okouzlující, ale k čemu jí je takový dar, když v život pro ní neznamená nic víc než kluby, chlast a drogy. Co však může zachránit všechna ta vášeň k tanci, která v ní přetrvává, změnit? Jak moc se jí změní priority a s čím vš...