DUYURU

5.4K 159 6
                                    

İçimde kalan ve uzun zamandır söyleyemediğim şeyleri paylaşmak için bu duyuruyu yayınlıyorum.
Bölümün okunma sayısına ve karşılığında alınan votelere baktığım zaman; bu işte bir tezatlık var diye düşünüyorum.

Çünkü ya ben güzel bir bölüm yayımlamadığım için votelemiyorsunuz, ya da orada, köşedeki yıldıza dokunmaktan üşendiğiniz için.

Bu durum böyle olunca insanda bir üzüntü oluşuyor. Ne bileyim karşılığını alamayınca motivasyonu düşüyor insanın.
Gerçekten kitabımı okuyan ve karşılığını veren herkese teşekkür ederim.
Okuyup votelemeyenede.

Ama bilmenizi isterimki bu böyle yürümüyor. Vote sayısına bakıyorum ve içimden bölüm yazmak gelmiyor inanın.

Sonra yorumlara bakıyorum. Gerçekten sevindiğim bir durum bu. Allaha şükür ki moralimi kıracak herhangi bir kötü yorum okumadım şimdiye kadar. Yazmaya teşvik eder gibiler sanki.

Bunun için hepinize tekrar teşekkür ederim.

Şimdiye kadar vote sınırı koymadım. Bu demek değil ki koymayacağım anlamına gelmiyor. Sadece kısa bir süreliğine daha sınır koymamaya devam edeceğim. Sizden istediğim şey lütfen bölümü oylamaktan çekinmeyin.

Kitabımın okunup sevildiğini görmeyi o kadar çok istiyorum ki.
Ama sonra bişey oluyor ve kitabı kaldırmak istiyorum.

Özelden gelen mesajları okuyorum. Çok fazlalar bazılarına cevap veremedim henüz, kusura bakmayın. Bu mesajlar sayesinde kitabım hala ayakta.

Hepimiz birbirimizin itaatkârı değil miyiz? Ben bölüm yazacağım size. Ve siz oylayacaksınız. Siz oylayacaksınız ve ben bunun karşılığında size bölüm yazacağım.

Lütfen beni yanlış anlamayın. Şu an bile bunları yazarken o kadar çelişkideyim ki kendimle. Beni anlamak size kalmış.

Düşünsenize bölümünüze yorum yapılıyor, yeni bölüm veya herhangi bir şey için. Ve o kişinin bölümü oylayıp oylamadığına bakıyorsunuz. Elde var sıfır.

Dediğim gibi. Kitabımın okunduğunu vote sayısından görmek istiyorum.

Sizi kırdıysam kusuruma bakmayın. Daha söylenecek o kadar çok konu var ki. Ne zamanınızı almak ne de boşa konuşmak istemiyorum.

Sadece şu var. Yeni bölüm sınavlarımdan sonra gelecektir. Sınav haftasına az bir süre olduğunu da düşünürsek eğer, özür dilerim ama bu biraz zamanımızı alabilir.

Kendinize iyi bakın.

İTAATKAR #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin