,,To snad není možný.. Znova!" zavelel Namjoon dnes snad už po padesátý.
Vždy když nás čeká turné tak je to s ním k nevydržení. Dnes už trénujeme asi tři hodiny bez přestávky a jemu je to pořád málo.
,,Namjoone prosím už stačí já už nemůžu." stěžoval si Suga.
Všichni jsme už byli úplně vyřízení až na Taeho. Ten si tam v klidu dál trénoval kroky a ani na chvíli se nezastavil. Divím se že to ještě zvládá.
,,No dobře dnes už končíme." řekl Namjoon a všichni si okamžitě začali brát věci a převlékat do čistého oblečení. Tae si zrovna sundal tričko a já si zkousl ret při pohledu na jeho krásně vypracované bříško. Ohnul se pro čisté tričko a já se sotva udržel abych ho tu před klukama naznásilnil. Ten jeho krásný zadeček a to bříško.. Hmm.. rád bych s ním dělal tolik věcí a rád bych aby to samé dělal on se mnou. Chtěl bych vzdychat jeho jméno mezitím co on by do mě tvrdě přirážel. Chtěl bych ho líbat na jeho krásne rty. Chtěl bych cítit jeho ruce na mém těle a vědět že já jsem jen jeho a on je jenom můj. To ale bohužel nejde. Tae je sice na kluky ale nemyslím si že bych se mu zrovna já líbil..
Z přemýšlení mě vytrhla něčí ruka na mém rameni.,,Kookie pojď už všichni čekají u auta." řekl Jin a táhl mě ven z místnosti.
----------
Už jsme byli doma a já si to hned namířil do pokoje pro věci na spaní. Sebral jsem si pyžamo a ručník a vydal se směr koupelna.
Když jsem vešel čekalo tam na mě překvapení. Taehyung byl nahý a ohýbal se pro ručník co mu spadl na zem.,,Jungkooku?!" vykřikl Tae a podíval se na mě.
Chvilku jsem se na něj díval a pak jsem se otočil.
,,Já se ti moc omlouvám Tae" řekl jsem a otevíral dveře abych mohl co nejrychleji vypadnout.
Dveře už byli otevřené ale než jsem stihl odejít Tae do nich vrazil rukou tak že se zavřeli a svým tělem mě na ně přitiskl.
,,Ale ale kam pospícháš Jungkookie?" pošeptal mi Taehyung do ucha které následně olízl.
Nevěděl jsem co mu mám říct tak jsem tam jen stál a čekal co se bude dít dál.
,,Jsi nějaký nervózní Kookie. Předtím v tělocvičně jsi vypadal že by jsi ze mě nejraději vyšukal duši a teď se ani nehneš jo?" řekl Tae a já zčervenal.
,,Ty jsi mě viděl?" zeptal jsem se asi na tu nejvíc debilní otázku co jsem mohl.
Tae se hned na to začal smát.
,,Jungkooku musel bych být úplně blbej abych to neviděl" řekl a začal mě hladit po boku.
Cítil jsem Taeho dech na svém krku a pak jsem cítil jak mě začal jemně líbat a sát mou kůži. Zaklonil jsem hlavu tak aby měl lepší přístup a nechal ho se vyřádit. A že se vyřádil pěkně jelikož na mém krku zanechal nejmíň pět značek. Taehyung mě otočil čelem k sobě a přivlastnil si mé rty.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)