22

4.7K 224 9
                                    

15+
Sundal ze sebe všechno své oblečení a znovu se mi přisál na rty.
Svým klínem se otíral o ten můj a díky tomu se naše penisy třely o sebe a já mu za to sténal do polibku.
Chytl jsem Taeho za jeho sexy zadeček a zasunul do něj jeden prst kterým jsem začal pomalu hýbat.

,,Ách!" zasténal a prohl se v zádech.

,,Jungkookie neměl bych spíš já připravovat tebe?" zeptal se mě.

,,To můžeš potom.. Teď jsi na řadě ty." mrkl jsem na něj a přidal další prst.
Své prsty jsem roztáhl co nejvíce to šlo a jemu se díky tomu podlomili ruce a spadl na mě celou svou vahou.
Hned jsem toho využil a začal ho líbat a někdy i lehce kousat do jeho krku.
Přidal jsem i třetí prst a snažil jsem se je zasouvat co nejhlouběji do jeho zadečku.
Tae pořád sténal a začal sám přirážet na mé prsty.
Po pár přírazech zasténal fakt nahlas a já poznal že jsem našel jeho místečko.
Rychle jsem naše pozice prohodil a snažil se prstama trefovat do toho místečka které ho nutilo sténat tak nahlas.

,,Ach bože Jungkookie!" zasténal a tohle opakoval do doby dokud se neudělal na své bříško.
Všechno sperma jsem slízal a pak jsem se mu přisál na rty.
Mezitím jsem si nasměřoval svůj úd k jeho vstupu a během jedné vteřiny jsem v něm byl až po kořen.
Tae se odtáhl a zalapal po dechu.

,,Oh! Kookie!" zasténal a začal se trochu kroutit.

Pokládal jsem jemné polibky na jeho hruď aby se uvolnil a začal si to užívat.
A to se mi také po chvilce povedlo.
Pomalu jsem začal přirážet co nejhlouběji to šlo a Tae za to sténal mé jméno pomalu přes celej svět.
Po chvíli jsem narazil na jeho bod slasti a poznal jsem to tak že se Tae prohl v zádech a zaryl své nehty do mých zad.
Každý svůj příraz jsem se snažil směřovat na to místečko.
A docela se mi to i dařilo.
Mojí odměnou byl pohled na jeho dokonalé tělo. Jak zaklání hlavu dozadu a jak se s každým přírazem prohl v zádech a to jak si pokaždé zkousl ret aby nebyl tolik slyšet.
To mě motivovalo k tomu zrychlit tempo.

,,Jungkookie ach!" zasténal a chytl mě za zadeček a pořádně mi ho stiskl.

,,Ach Tae." zasténal jsem taky a vytáhl ho z něj a pak ho do něj znovu po kořen zasunul.

,,Ano!" vykřikl a sám proti mě také přirazil.

Ještě několikrát jsem do něj přirazil a on se pak s výkřikem mého jména udělal na své bříško.
Párkrát jsem do něj ještě zasunul a pak jsem se udělal přímo do jeho dokonale úzkého zadečku.
Když jsem z něj vystoupil tak jsem se svalil vedle něj a těžce oddychoval.

,,Jungkookie.. To bylo úžasné. " zavrněl a přísál se na mé rty.

,,To ty jsi byl úžasný." řekl jsem mu a usmál se na něj.

,,Už mě nikdy neopouštěj Jungkookie." řekl a nalepil se na mě.

,,Už nikdy Tae."

Po těchto slovech se ke mě přitulil a oba nás přikryl.

,,Hele Tae? Neměl by ses ještě umýt?" zeptal jsem se ho.

,,To nechám na ráno." řekl a chystal se spát.

,,No to nenecháš pojď. " řekl jsem a za ruku ho odváděl do koupelny.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat