34

3.5K 178 3
                                    

Jen co bylo dole se vrhl na mé klíční kosti. Začal mi je lehce okusovat a pokládat na ně jemné polibky. Svýma prstama opečovával mé bradavky a přitom se s polibkama dostával stále níž a níž. Když se dostal až na mé bříško tak mi začal pomalu stahovat kalhoty a to rovnou i s trenkama. S polibkama se přemístil na můj podbříšek u kterého se zastavil na sakra dlouhou dobu.

,,Tae to lechtá!" zasmál jsem se a začal se trochu kroutit.

Taehyung mi chytil ruce nad hlavou a dál pokračoval ve své práci.

,,Tae prosím ne to fakt hrozně lechtá." smál jsem dál a přitom se snažil dostat z jeho sevření.

,,O to mi tak trošičku jde Jungkookie." zasmál se Tae a ještě chvilku mě takhle mučil.

Následně svým šikovným jazýčkem začal přejíždět po mém údu.

,,Mmm.. Ach! Tae" zasténal jsem.

Několik minut mi ho různě olizoval a mě už to začalo štvát.

,,Ježiš Tae dělej!" vykřikl jsem.

,,A co bych měl dělat Jungkookie?" zavrněl a drsně mi ho uchopil.

,,Ach! Tae prosím! Vem si mě konečně do úst!" dostal jsem ze sebe.

,,Mmm.. No tak dobře." řekl a hned na to jsem na svém údu pocítil příjemné teplo a vlhko.

,,Oh!" zasténal jsem a pak začal potichu slastně vzdychat.

,,R-rychleji!"

Taehyung na to nijak nereagoval a dál si držel své pomalé tempo.

,,Tae notak.. Prosím!" zakňučel jsem a přirazil oproti jeho dokonalé pusince.

,,Ale notak Jungkookie.. Copak pospícháš?" zeptal se mě laškovně.

,,Docela i jo!" zařval jsem na něj.

,,Taehyungu notak! Dělej!"

,,Když mě poprosíš. A myslím hezky tak tě dodělám." zašeptal.

,,Tae moc prosím.. Vem si mě do své pusinky a nech mě se do ní vystříkat."

Jen co jsem to dořekl si mě vzal do úst. Rovnou nasadil rychlé tempo a já věděl že můj vrchol není daleko.
Asi po minutě jsem se mu udělal do pusinky a on to vše spolikal.
Začal jsem těžce oddychovat protože tohle bylo naprosto dokonalé.

,,Vypadáš docela unaveně Jungkookie." zavrněl mi Tae do ucha.

,,Možná trochu." odpověděl jsem mu.

Je pravda že tohle mě docela zmohlo ale rozhodně nechci aby byl teď konec. Ještě ho chci cítit v sobě.

,,Tak to by jsme to asi měli nechat na jindy." řekl smutně Tae.

,,Ne Taehyungie.. Chci tě v sobě."

,,Máš smůlu Jungkookie.. Až se vyspíš tak třeba budeme pokračovat." řekl rozhodnutě.

,,Ale notak Tae." zavrněl jsem a pokusil se ho schodit pod sebe..

Bohužel to dopadlo tak že Tae spadnul  z gauče na zem a já letěl hned za ním.
Ale dobrý bylo to že to skončilo tak že on ležel podemnou a já na něm seděl obkročmo. Stáhl jsem mu kalhoty i trenky a pak jsem se mu přisál na rty.

,,Nějakej žhavej ne?" zeptal se mě Tae.

,,No nekecej." řekl jsem a nasměroval si jeho úd ke svému vstupu.

Opatrně a pomalu jsem na něj začal dosedat ale Taemu se to asi nelíbilo a bez lítosti do mě tvrdě přirazil.

,,Au!" vykřikl jsem a snažil se zadržet své slzy.

Když už jsem si zvykl tak jsem se pomalu nadzvedl a pak zase dosedl. Když jsem nepocítil žádnou bolest tak jsem začal pohyby rychle opakovat.
Taehyung přemístil své ruce na mé půlky a pořádně mi je roztáhl tak abych mohl lépe dosedat. Jeho úd jsem cítil zatraceně hluboko v sobě a to mě nutilo pořád dokola sténat jeho jméno.

,,Oh! Tae ano!" sténal jsem a čím dál rychleji na něj dosedal.

Taehyung mi začal pomáhat a sám do mě začal také přirážet. Párkrát jsem dostal i silnou ránu do zadečku ale bylo to hrozně příjemné a vzrušující.
Najednou ze mě vyklouzl a pak ho do mě zase celého tvrdě strčil. To už jsem nevydržel a s výkřikem jeho jména jsem se udělal na jeho bříško.
Tae se po chvíli udělal do mého nitra a já se na něj po té svalil.
Byl jsem už tak unavený že jsem i s ním v sobě hned usnul..

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat