13

4.8K 249 7
                                    

,,Vstávejte." zašeptal něčí hlas.

S Tae jsme jen něco zamručeli a dál se snažili spát jenže než jsme znovu usli tak nás kluci polili kýblama ledové vody.
S Taem jsme vyskočili na nohy a hned se začali klepat.

,,To nemyslíte vážně!" zařval na ně Tae.

,,Z-zima." vykoktal jsem ze sebe.

,,Bože Kookie!" vykřikl Jin a doběhl ke mě.

,,Omlouváme se chtěli jsme polejt jen Taeho." začal se omlouvat.

,,Tak děkuju." zavrčel na ně Tae.

,,Nemáš vůbec za co." mrkl na něj Namjoon.

Tae ho začal probodávat pohledem ale nic neříkal jelikož věděl že hádat se s ním je k ničemu.
Jin mě začal tahat do pokoje kde po mě hodil ručník a řekl mi ať se převléknu a on mi mezitím udělá čaj.

Když jsem došel zpět do obýváku tak už tam Jin čekal s čajem v ruce.
Když mi ho podával tak se tady najednou objevil i Tae.

,,A co já?" zeptal se Tae Jina.

,,Ty si ho zvládneš udělat sám."

,,To Kook taky." řekl Tae a chystal se odejít.

,,No dobře jestli chceš tak ti ho uvařím." řekl a odešel do kuchyně.

,,Děkuju mami!" zařval za ním.

,,Taehyungu neštvi mě!"

,,Nebo co mami? Naplácáš mi snad vařečkou?" řekl a hned na to jsme se všichni rozesmáli.
Taeho smích ale skončil jen co se Jin objevil ve dveřích s obří vařečkou.

,,Ne! Promiň omlouvám se." začal se mu Tae omlouvat.

,,Pro jednou ti to odpustím." řekl a šel zpět do kuchyně.

,,Myslíte že by to udělal?" zašeptal Tae.

,,Jo udělal!" ozval se Jin z kuchyně.

,,Mluví pravdu jednou když jste byli na výletě tak jsem tu s ním zůstal sám. Nechal jsem na zemi ponožky a nechtěl je sebrat i když mi říkal pořád dokola ať je uklidím. Taky vzal tuhle vařečku a dal mi takovou ránu že jsem si celý den nemohl sednout.. Od té doby ho poslouchám na slovo." řekl Namjoon.

,,Jo počkej to bylo loni v létě že? To jak si říkal že jsi spadl ze schodů.."

,,Ehm.. Jo to je ono."

Jen co to dořekl jsme všichni dostali záchvat smíchu. Jimin se tam dokonce válel na zemi se slzama smíchu v očích.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat