40

3.1K 180 13
                                    

,,Ehm.. Jejda.." řekl jsem a rychle se zvedl z postele.

Bleskově jsem zaběhl do koupelny kde jsem se zamkl.

,,Okamžitě odemkni!" zařval na mě.

,,Ne!"

,,Jungkooku! Okamžitě otevři! Já přísahám že už tě zabiju!"

,,Tae.. Já za to přece nemůžu.."

,,Jo a kdo jinej než ty by za to mohl? A nezkoušej se vymluvit na to že jsi byl opilej protože tohle mě vážně nezajímá!"

,,Hej! Nechte si tu vaší manželskou hádku na jindy! Já se tu pokouším spát!" zařval na nás Yoongi.

,,Jo tak ty se pokoušíš spát jo? Tak proč z tvého pokoje slyším sténat Jimina?!" zařval na něj Tae.

Na to už nám nic neřekl.

,,A ty koukej vylézt!" pokračoval ve svém řvaní na mě.

,,A neublížíš mi?" zeptal jsem se ho.

,,To jsem neřekl."

Jo aha..
No tak když už jsem tady tak se alespoň můžu v klidu vykoupat.
Otevřel jsem sprchovej kout do kterého jsem si zalezl.
Taehyung to ale zaslechl takže na mě začal znova řvát.

,,To si ze mě děláš prdel?! Já tady na tebe čekám a ty si v klidu zalezeš do sprchy? Doufám že si uvědomuješ že čím déle na tebe budu čekat tak tím horší tvůj trest bude!"

No super. Pomyslel jsem si ale jelikož jsem tady už docela dlouho tak mě těch pár minut navíc nezabije.
V klidu jsem na sebe pustil teplou vodu a začal ze sebe splachovat špínu a pot. No a ještě něco bílého... Všichni víme co myslím.
Asi po patnácti minutách jsem vylezl a oblékl si na sebe oblečení které jsem tady měl schované ve skříňce.
Po té jsem se začal psychicky připravovat na otevření dveří...
No tak dobře.. Teď a nebo nikdy. řekl jsem si a s tím jsem prudce otevřel dveře.
Díky bohu tady Tae nebyl..
Pořádně jsem se rozhlédl a když jsem zjistil že tady opravdu nikde není tak jsem se vydal ke stolu za klukama na snídani.

,,Byl jsi tam docela dlouho.." řekl Tae když mě uviděl.

,,A hádej proč.." řekl jsem mu drze a posadil se vedle Namjoona.

Pustil jsem se do naší snídaně a pak jsem si společně s klukama zalezl k televizi.

,,Tak co si pustíme?" zeptal se nás Jimin.

,,Nějakej romantickej film." řekl Jin.

,,Ale notak princezno. Pustíme si něco pořádného." řekl Namjoon a pustil nějakej strašidelnej film.

,,Achjo.." řekl Jin smutně a schoval si hlavu do Namjoonovi hrudi.

,,Ale notak lásko.." řekl Namjoon a pořádně ho objal..

,,Vy jste tak sladký!" vypískl jsem nadšeně.

,,Ale my víc." řekl Tae a objal mě okolo pasu.

Pak už jsme se soustředili na film.
Uprostřed filmu někam odešel Jimin, Jin, Yoongi a Namjoon. Nijak jsem to ale neřešil a dál pozoroval děj filmu protože to bylo hrozně napínavý..
Když to bylo opravdu v tom nejzajímavějším tak na nás všichni čtyři skočili..

,,Baf!" zařvali všichni a já s Taem a Hobim jsme nadskočili.

To bylo hrozný!

,,To si děláte srandu!" zakřičel na ně Hobi a přitom se snažil uklidnit.

,,To bylo hnusný!" řekl jsem uraženě a zvedl se z gauče.

Naštvaně jsem si to odkráčel do pokoje kde jsem se chtěl zamknout jenže než jsem to stihl tak Tae svojí rukou dveře zastavil a jako by nic vešel dovnitř.
Poodstoupil jsem kousek dál od dveří a on je následně zavřel a zamkl.
Došel k oknu a zatáhl závěsy tak že v pokoji byla úplná temnota.

,,A teď přichází tvůj trest zlato.. A věř mi.. Po tomhle už si nikdy nesedneš." řekl a pomalu se ke mě začal přibližovat..

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat