15

4.8K 242 13
                                    

,,Tae." vydechl jsem a snažil se ho ze sebe schodit.

,,Jungkooku nebraň se tomu.. Chceš to stejně jako já tak se mi poddej." řekl a roztrhl mi tričko.

,,Tae prosím ne! Já to nechci!" začal jsem ho prosit a z očí mi začaly téct slzy.

,,Uvidíš že se ti to bude líbit." hned co to dořekl nám sundal všechno oblečení.
Nasměřoval svůj úd do mého vstupu a bez varování do mě vnikl až po kořen.

,,Au! Tae prosím ne!" prosil jsem ho dál a plakal bolestí i smutkem.

Tae mě ale vůbec neposlouchal.. Bez milosti do mě přirážel i když jsem ho prosil o to aby přestal.
Když jsem se ho snažil odstrčit tak mi ruce chytl a držel mi je nad hlavou.

,,Tae dost prosím!"

,,Och bože!" zasténal.
Místo jeho jemných polibků které mi normálně dával mě silně kousal do každičké části mého těla. Někde mi dokonce začala téct i krev.
Ještě dlouhou dobu do mě přirážel než se do mě konečně udělal a mé utrpení skončilo.
Jen co ho ze mě vyndal si lehl vedle mě a v tu ránu usnul.

Z posledních sil jsem se zvedl a oblékl se do oblečení. Vzal jsem si peněženku, klíče, mobil, a běžel do nejbližšího hotelu.
Nevím co mě to napadlo ale věděl jsem že teď s ním nechci být ani náhodou. Potom co udělal.. To nezvládnu.
Obytoval jsem se na jednom z pokojů a šel si dát studenou sprchu.
Pak jsem si zalezl do postele a asi po hodině jsem konečně usnul.

Taehyung
Ráno mě prbudila neskutečná bolest hlavy.
Když se bolest alespoň trochu uklidnila tak jsem se rozhlédl po pokoji.
Nikde jsem ale neviděl Kookieho..
Snažil jsem se si vzpomenout co se včera dělo ale moc mi to nešlo..
Po chvilce jsem to vzdal a vydal se do koupelny s čistým oblečením v ruce.
Zalezl jsem si do sprchového koutu a pustil na sebe proud vlažné vody.
Chvilku jsem tam stál a pak jsem si začal trochu vzpomínat..
Vím že jsem do sebe házel jednu skleničku za druhou... Pak jsme všichni tancovali.. Pak kluci odešli do pokojů a já zůstal sám s Kookiem a pak..

,,PANE BOŽE!" vykřikl jsem a hned začal vylézat z koupelny.

Hodil jsem na sebe oblečení a pak jsem bežel ke stolu za klukama.

,,Kde je Jungkook?!" vykřikl jsem na ně a rozhlížel se po místnosti.

,,Nevíme tady ještě nebyl.." řekl Namjoon.

,,Pane bože. Pane Bože!" začal jsem panikařit.

,,Co se děje Tae?" zeptal se mě se strachem v hlase Jin.

,,Já..Já.." snažil jsem se ze sebe dostat víc ale nešlo to.
Složil jsem se na zem a začal bračet.

,,Tae. Uklidni se. Bude to v pohodě. Co se stalo?" vyptával se mě Suga.

Pomohl mi se zvednout a pomalu mě posadil ke stolu.

Když jsem se trochu uklidnil tak jsem promluvil.

,,Já.. Já ho včera znásilnil.." řekl jsem a sklopil zrak.

,,COŽE JSI??!!" zařvali na mě všichni naráz.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat