15+ (pochybuju že mě někdo poslechne 😀)
Tae mi pustil ruce a začal mi sundavat tričko. Když bylo dole tak jsem mu chtěl sundat to jeho jenže on mi to nedovolil. Místo toho mi začal jemně okusovat mou bradavku. Pak se začal pomalu přesouvat kousavými polibky na mé bříško a mezitím mi rozepínal kalhoty. Když rozepl i poslední knoflík tak mi kalhoty i s trenkama sundal. Vzal mě do náruče a odnesl mě na postel na kterou mě položil. Začal si sundavat oblečení a pak si na mě obkročmo sedl. Dravě se mi přisál na rty a přitom mě začal hladit po bocích. Chvilku jsme byli v této poloze ale pak jsem Taeho schodil pod sebe a začal ho líbat na hrudi.,,Jungkooku! Buď mě teď pusť nebo to příště odskáčeš.."
,,Ne Tae.. Dnes to bude podle mě."
,,No dobře jak chceš." řekl a přestal se branit.
Líbal jsem ho na každou část jeho hrudi a bříška a pak jsem ho otočil. Líbal jsem ho na krku a při tom do něj pomalu vnikal prstama. Pomalu jsem s nima pohyboval a zasouval mu je do jeho prdelky co nejhlouběji to šlo.
Když jsem usoudil že je připravený tak jsem z něj prsty vyndal a začal do něj vnikat svým údem.,,Ach!" zasténal Tae když jsem v něm byl až po kořen.
,,Bože! Jsi tak dokonale úzký!" zasténal jsem a začal do něj rychle přirážet.
,,Bože Jungkookie!" sténal Tae snad přes celý dům.
,,Ach Tae!" sténal jsem stejně jako on jelikož byl tak dokonale úzký.
,,Kookie prosím víc!" zasténal a já mu jeho přání hned vyplnil.
Pár minut jsem do něj ještě přirážel a pak jsem se do něj udělal. Vystoupil jsem z něj a on něco zamručel. Nijak jsem si toho nevšímal a otočil ho zpět na záda. Svým jazykem jsem přejíždel po jeho délce a pak jsem mu ho začal rychle kouřit. Tae zalapal po dechu a následně začal sténat. Jednou rukou mě chytl za vlasy a začal si určovat tempo. Když se mi udělal do úst tak jsem vše spolikal a lehl si vedle něj.
,,To bylo dokonalé Jungkookie." zavrněl Tae a políbil mě na ústa.
,,Ale myslím že by jsme měli jít dolů aby si kluci něco náhodou nemysleli." řekl jsem Taemu.
,,Asi jo." odpověděl.
Chvilku jsme se ještě rozdýchávali a pak jsme se oblékli a šli dolů.
Když jsme tam došli tak na nás kluci koukali jako sovy.,,Co?" zeptal se jich Tae.
,,Vážně se ptáš?" zeptal se ho Jimin.
,,No.. Jo" dělal Tae blbého.
'Ehm.. Ehm..' odkašlal si Jimin.
,,Bože! Jsi tak dokonale úzký! nebo Kookie prosím víc!",,To ne!" řekl jsem a schoval se Taemu do hrudi jelikož jsem se začal hrozně červenat.
,,Hele příště dej alespoň Taemu roubík. Ten byl slyšet snad i k sousedům." řekl Suga.
Hned na to se všichni začali smát.
,,Nebude muset. Příště bude on ten dole." prohlásil Tae.
,,No.. Děkujeme za info." řekl Jin.
,,Nemáte zač." odpověděl Tae.
,,Ehm.. Kluci musíme se o tom dál bavit?" zeptal jsem se jich a podíval se na ně i když jsem byl stále celej rudej..
,,Ne promiň Kookie ale příště zkuste být víc potichu." řekl Namjoon.
,,To nejde! Víš jak dobře kouří?!" zeptal se ho Tae.
,,Taehyungu!" zařval jsem na něj a začal ho honit všude po domě s úmyslem ho zabít.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)