Ráno když jsem se probudil tak jsem měl zadeček jak v ohni.
Rozhlédl jsem se po pokoji a zjistil že Tae si ještě v klidu vedle mě chrápe. Trochu jsem do něj strčil aby se probudil.,,Dobré ráno Jungkookie." popřál mi a přitáhl si mě do polibku.
,,Au." zaskuhral jsem jelikož mě zadeček začal ještě víc pálet.
Tae se na mě vyděšeně podíval ale když mu došlo co mi je tak se začal smát.
,,To není vtipný." zamrmlal jsem a dělal uraženého.
,,Ale Jungkookie.." řekl a stiskl mi zadek.
,,Taehyungu já tě zabiju jestli tohle ještě jednou uděláš." řekl jsem mu a trochu se od něj odtáhl.
,,Ale.. Nedělej uraženého Kookie." řekl a svalil mě pod sebe.
Stále jsme byli nahý a já neodolal a musel se podívat tam dolů.
,,Jungkookie?" řekl Tae a pobaveně se na mě podíval.
Hned jsem se začal červenat a raději se díval někam jinam jen né na něj.
,,Tak co Jungkookie.. Chtěl by jsi ho v sobě?" zavrněl a políbil mě na rty.
,,Ne! Budu rád když se zvednu." řekl jsem a pokusil se ho ze sebe schodit.
To se mi ale nepovedlo. Tae mi chytil ruce nad hlavou a začal mě dravě líbat na mé rty. Pak mě začal líbat na hruď a na mé bříško. Z bříška se znovu vrátil na mé rty a pak mě pustil.
Chystal se odejít ale já ho zastavil.,,Tae myslíš že by jsi mě mohl alespoň odnést do koupelny?" zeptal jsem se ho.
,,Jo jasně." řekl a vzal z nějaké skříně moje čisté oblečení.
Dal mi ho na klín a pak mě vzal do náruče. Odnesl mě do koupelny kde mě opatrně položil na zem..
Sykl jsem bolestí jelikož to vážně hodně bolelo a pálilo ale nemohl jsem si stěžovat. Za ten včerejšek mi ta bolest stojí.Tae odešel z koupelny a nechal mě si udělat mojí ranní hygienu.
Když jsem už byl hotovej tak se Tae vrátil do koupelny v čistěm oblečení.
Chtěl mě vzít znovu do náruče ale řekl jsem mu že to zvládnu.
Ruku v ruce jsme si to namířili za klukama ke stolu.
Jen co nás kluci viděli se začali smát.,,Čemu se to snějete?" zeptal jsem se jako největší idiot.
,,Vážně se ptáš?" zeptal se mě pobaveně Jimin.
,,Raději mlčim." řekl jsem a sedl si ke stolu.
Jen co jsem si sedl jsem sykl bolestí.
Kluci se hned začali samozřejmě smát..
,,Co jsi mu to večer dělal Tae?" zeptal se Suga.
,,No dělal jsem toho hodně." zavrněl Tae a daroval mi polibek na ústa.
,,Tae.. Fuj.. Neprobírejte to u stolu." řekl Jin.
,,Oni se ptali." bránil se Tae.
,,Ale víte co mě nejvíce pobavilo?" zeptal se nás Jimin.
Všichni jsme záporně zavrtěli hlavou.
,,Bože Tae! Vyndej to ze mě!"
,,Ne! To ne." vykřikl jsem a začal se červenat.
,,Jo to mě taky pobavilo." řekl Namjoon.
,,Kluci prosím.." řekl jsem a schoval si hlavu do dlaní.
,,Ale dobrý bylo taky.. Bože Tae! Tak už mě kurva ošukej" řekl Suga.
,,Baví vás to hodně?" zeptal jsem se jich.
,,A víš že i jo?" řekl Jimin a hned na to se začal smát.
,,No dobře tak uż stačí ano?" zeptal jsem se jich a vložil si kousek palačinky do úst.
,,No tak dobře tak už to neviňátko nechte kluci." bránil mě Jin.
,,Já bych mu neviňátko rozhodně neříkal." zasmál se Namjoon a pak se zahleděl do svého mobilu.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)