Ráno jsem se vzbudil dřív jak Tae tak mě napadlo že bych mu mohl udělat palačinky k snídani.
Šel jsem tedy do kuchyně kde už byl Jin a dělal tousty.,,Jinie? Myslíš že bych mohl udělat Taemu palačinky?" zeptal jsem se ho a doufal že mi to dovolí jelikož on je na svojí kuchyni závislej a když v ní někdo něco dělá bez jeho povolení tak ho klidně vezme hrncem po hlavě.
,,Jo klidně hlavně tady ale nic neznič."
,,Ne neboj. A děkuju." řekl jsem a šel hledat věci na těsto.
Když už jsem vše našel a zamíchal tak jsem Jina poprosil aby mi řekl kam dává pánev o olej.
Asi po třiceti minutách jsem měl hotovo a už jsem jen naléval Taemu džus.
Pak jsem vše dal na tácek a vydal se za Taem do pokoje.
Když jsem vešel do pokoje tak jsem tácek odložil na stůl a sedl si obkročmo na Taeho pas. Přisál jsem se mu na rty a jemně ho začal líbat aby se vzbudil.,,Mmm." zamručel Tae a polibky mi začal oplácet.
,,Tohle by se mi líbilo každý den." řekl a polibek prohloubil.
Po chvilce jsem se odtáhl a sedl si vedle něj. Natáhl jsem se pro tácek a podal mu ho.
,,To jsi dělal sám?" zeptal se mě a já přikývl.
,,Děkuju lásko." řekl a za tričko si mě přitáhl do dalšího polibku.
Když se odtáhl tak si vzal kousek palačinky a vložil si ji do úst.
,,Je to výborné Jungkookie." pochválil mě a ukrojil další kousek který mi dal před ústa.
S radostí jsem přijal a začal si palačinku vychutnávat
Tae to střídal tak že jednou sousto on a pak jedno já. A takhle to bylo dokud jsme to celé nesnědli.
,,Bylo to výborné Jungkookie." řekl a odložil tácek na stůl.
Než jsem mu stihl cokoliv říct tak mě zatahal za tričko. Já spadl na postel vedle něj a on se nademne vyhoupl.
,,Rád bych ti to nějak oplatil Jungkookie." zašeptal a daroval mi malou pusu na rty.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)