Když jsme se konečně všichni uklidnili tak jsme šli za Jinem do kuchyně kde na nás už čekal oběd. A na Taeho oběd s čajem.
,,Děkuju." poděkoval mu Tae.
Jin přikývl a také si sedl ke stolu. Popřáli jsme si dobrou chuť a hned na to jsme to do sebe začali ládovat.
,,Jimine ty prase!" okřikl ho Jin.
,,Co je?" zeptal se ho Jimin s plnou pusou.
,,Co je?! Podívej se na stůl. Vždyť víc jídla je na něm než v tobě!"
,,Já to potom uklidím." řekl Jimin a dál to do sebe házel.
Jin nad tím jen zakroutil hlavou a raději se dál věnoval svému talíři.
Když jsme všichni dojedli tak jsme odnesli talíře do dřezu a pak jsme se vrátili ke stolu kde jsme pozorovali Jimina jak uklízí.
Jin ho tam pořád okřikoval a když už ho to přestalo bavit tak mu sebral hadr a vykopl ho do obýváku. Šli jsme s ním a čekali kdy to Jin doklidí.
Když přišel k nám do obýváku tak jsme si sedli a přemýšleli co budeme dělat.
Po chvilce přemýšlení nás napadlo že by jsme si mohli udělat menší párty.
Namjoon s Jiminem šli nakoupit alkohol a my ostatní jsme připravili talíře s občerstvením.Když se kluci vrátili tak nesli v ruce dvě plné tašky chlastu.
Namjoon to všechno vyndal a nalil každému skleničku vodky.
Dal všech sedm skleniček na tácek a šel s tím k nám.
Ještě než k nám stihl dojít tak k němu přiběhl Jin.,,Si na hlavu?! Ty chceš dát Kookiemu chlast?!" vykřikl na něj.
,,Ale princezničko.. Nech ho si trochu užít života." řekl mu Namjoon a skleničku mu vytrhl.
Položil jí na tácek a pokračoval v cestě. Jin mu pořád říkal že já pít nemůžu ale Namjoon ho naštěstí přemuvil.
Všichni jsme si vzali skleničku a ťukli si na zdraví.
Všichni jsme si trochu cucli ale Tae to do sebe hodil na ex.------------
Asi po čtyřech hodinách jsme byli všichni v hodně dobré náladě ale na Taeho jsme vážně neměli.
Když nám skončila párty tak si všichni zalezli do pokojů až na mě a Taeho.
,,Tak co budeme dělat Jungkookie?" zapředl Tae.
,,No myslím že půjdeme spát Když tě vidím v tomhle stavu."
řekl jsem mu a za ruku ho začal a tahat do pokojeKdyž už jsme byli u postele tak jsem ho chtěl opatrně položit jenže než jsem to stihl tak do mě strčil a já na ní spadl sám.
Ležel jsem na břiše a chtěl jsem se otočit jenže než jsem to stihl tak si na mě sedl a začal pokládat vášnivé polibky na můj krk.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)