26

3.9K 205 36
                                    

,,Kluci prosím už to neřešte." řekl jsem s tvářema rudýma jak rajčata.

,,Ale Kookie nemáš se za co stydět. Každý se někdy přestane ovládat. Vy sice skoro každý den ale tak to je jedno." řekl pobaveně Jimin.

,,Nechceš se mě zastat?" zeptal jsem se Taeho.

,,Ale Jungkookie.. Nevšímej si jich hlavní je že jsi si to užil." řekl Tae a svou rukou zabloudil na můj zadeček který mi pevně stiskl.

Sotva jsem v sobě udržel bolestivé zakňučení. Tae se jen ďábelsky zasmál a pak se začal věnovat své snídani. Kluci už mi naštěstí dali také pokoj takže jsem se mohl konečně v klidu věnovat svému jídlu.
Asi když jsme byli všichni v polovině svého jídla tak promluvil Jimin.

,,Ehm kluci? Rádi bychom vám s Yoongim něco řekli."

Všichni přestali jíst a upřely své pohledy na ty dva.

,,Víte my dva.. Spolu.. Spolu chodíme." řekl Jimin a hned na to se začal červenat.

Yoongi se k němu natáhl a daroval mu jemný polibek na rty.

,,Pane bože kluci!" vypískl Hobi. ,,To je úžasné!" řekl a hned je běžel oba obejmout.

My všichni ostatní jsme k nim došli také a pořádně je objali.

,,To je naprosto úžasné! Moc vám to přeju." řekl jsem jim a víc se na ně natiskl.

,,Děkujeme Kookie." řekl Jimin a daroval mi polibek do vlasů.

,,Tak to oslavíme ne?" řekl s radostí Namjoon a hned odběhl do kuchyně.

,,Já nebudu kluci." řekl Tae.

,,Proč ne?" zeptal jsem se ho.

,,Abych ti nahodou znovu neublížil." řekl Tae s sklopil zrak.

,,Neboj se Tae.. Už se nic nestane." uklidňoval jsem ho.

,,Ale co když ano? Nechci tě znovu ztratit.. Už ne." řekl Tae a po tvářích mu začali stékat slzy.

,,Tae bude to v pořádku.. Já to vím." řekl jsem a políbil ho na rty.

,,No tak dobře." řekl.

Setřel jsem mu slzy co mu tekly po tváři a pak jsem mu ještě daroval malý polibek na rty.
Mezitím se už Namjoon vracel a každému dal skleničku s vodkou. Asi po čtyřech hodinách jsme byli v dost dobré náladě a co nás nenapadlo?..

,,Kluci? Co kdybychom se zahráli flašku?" zeptal se nás s nadějí v hlase Jimin.

Všichni jsme přikývli a sedli si do kruhu.

Jimin se hned zmocnil flašky a pořádně jí roztočil. Když se konečně zastavila tak ukázala že budu dostávat úkol od Namjoona.. Skvělej začátek..

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat