37

3.3K 168 16
                                    

,,Chceme vám oznámit že pan Park Jimin je v pořádku. A přežije to. Ještě dnes si ho tu necháme a zítra si pro něj budete moct přijet."

,,Pane bože.. To se nám ulevilo.. Moc vám děkujeme za tak dobrou zprávu. Jsme rádi že se mu nic nestalo.." řekl Namjoon a my všichni jsme tam začali skákat radostí.

Tak moc se nám všem ulevilo že náš Jiminie je v pořádku a že se mu nic nestalo.
Namjoon ještě jednou doktorovi poděkoval a pak zavěsil.

,,Tak jo kluci zítra si pro něj prý můžeme přijet."

,,To je tak úžasná zpráva!" vykřikl Yoongi a skočil Namjoonovi okolo krku.

,,Můj bože já jsem tak rád že se mu nic nestalo." řekl nadšeně Tae.

,,A jako oslavou toho že přežil by jsme si mohli udělat pořádný sex co ty na to Jungkookie?" zašeptal mi Tae do ucha.

,,Ty jsi takový zvrhlý prase!" vykřikl jsem se smíchem.

,,To mám brát jako že nechceš?" zeptal se mě smutně.

,,Ano to ber jakože nechci.. Možná zítra." řekl jsem mu a daroval mu polibek na rty.

,,Achjo." zamumlal Tae potichu.

,,Tak jo kluci jdu udělat pozdní oběd." řekl Jin a odešel do kuchyně.

,,Hlavně nás taky neotrav!" křikl za ním Hobi.

,,Haha moc vtipný.." řekl Jin a hned na to jsme se všichni začali smát.

Společně jsme se potom najedli a pak jsme každej odešli do svých pokojů.. Tae samozřejmě šel se mnou do mého pokoje.

,,Vážně to nechceš oslavit Jungkookie? " zeptal se mě Tae a začal mě líbat na krk.

,,Ach.. No tak dobře." odsouhlasil jsem mu to.

Tae se trochu zasmál a pak ze mě serval tričko které odhodil někam do rohu pokoje.
Polibkama se dostal na mé bradavky které vsál a jemně je ve svých ústech okusoval.
Já jsem lehce zavzdychal a pokusil se z něj také servat jeho triko jenže mi to moc nešlo a tak mi s tím Tae musel pomoct.
Když bylo dole i jeho triko tak jsem ho povalil pod sebe a začal mu vytvářet svoje značky na hrudi.
Pomalu jsem se dostával níž a níž až jsem se nakonec zastavil u lemu jeho kalhot. Pomalu jsem mu je stáhl a samozřejmě jsem mu je sundal i s trenkama.
Uchopil jsem jeho úd do ruky a lehce jsem ho stiskl.

,,Mmm.. Ach Jungkookie!" zasténal a zaklonil hlavu dozadu.

Začal jsem mu na jeho špičku klást jemné polibky a on za to potichu vzdychal. Po chvíli jsem polibky nahradil lízáním.
Hezky pomalu jsem jazykem přejížděl po celé jeho délce a sem tam jsem mu i vsál špičku.

,,Jungkookie víš že ten dole máš být ty?" zeptal se mě.

,,Dneska ne lásko." řekl jsem a pak jsem se znovu vrátil k jeho penisu.

Jazýčkem jsem obroužil jeho špičku a jemně jsem ho do ní kousnul.
Tae zavzdychal mé jméno a přirazil mi svůj úd hluboko do krku.

,,Tae.. Nezlob!" okřikl jsem ho.

,,Nebo co Jungkookie?" zeptal se mě.

,,Nebo ti ho sem 'Zmáčknu mu jeho zadeček' narvu a ošukám tě tak že si týden nesedneš." zavrčel jsem mu do ouška do kterého jsem ho následně kousl.

,,To víš že jo.."

,,Nevěříš mi?" zeptal jsem se ho vyzývavě.

,,Ne nevěřím." řekl rozhodnutě.

,,No jak chceš." zavrčel jsem na něj a začal si sundavat kalhoty a trenky.

,,Nebudu tě šetřit lásko."

,,To doufám."

Jen co to řekl jsem do něj tvrdě přirazil.

,,Och! Jungkooku!" zasténal Tae a zaryl mi nehty do zad.

Ani chvíli jsem nečekal a hned jsem nasadil vražedné tempo.
Přirážel jsem hluboko do jeho nitra a on se podemnou krásně kroutil slastí.
Taehyungie více roztáhl nožky a já se tak mohl dostávat hlouběji.

,,Ach! Ano! Jungkooku!" sténal Taehyung tak nahlas že to museli slyšet i kluci.

Za stálého přirážení do jeho nitra jsem se sklonil k jeho bradavce do které jsem se silně zakousl.
Taehyung slastí přivřel oči a prohl se v zádech.
Rukou jsem sjel k jeho pravé půlce kterou jsem mu silně stiskl. Druhou rukou jsem se opíral vedle jeho hlavy.
Taehyung tak krásně hekal a svíjel se slastí že mě to donutilo ještě zrychlit své tempo.

,,Kooku u-už b-budu!" zasténal a s tím pošpinil naše bříška.

Já se ale k vrcholu ještě ani z daleka neblížil. Dál jsem do něj přirážel a dokonce jsem ještě přidal na síle.

,,Jungkooku! Ach!" zasténal Tae protože začínal znovu tvrdnout.

Bylo to tak dokonalé když se naše těla třely o sebe a když se Taeho steny ozývaly po pokoji.
Mezi přírazy jsem se dostal k jeho krku kde jsem si ho začal značkovat.
Tae mi začal s přírazy pomáhat a já na něm poznal podle toho jak se mu zkřivil obličej že už na něj znovu jde jeho vrchol.
A já už jsem mu byl také blízko.
Ještě několik přírazů a s hlasitým stenem jsme se oba udělali.

,,Byl jsi úžasnej." pochválil mě.

,,To ty také lásko." zašeptal jsem mu do rtů a naposledy jsem ho políbil.

Pak jsem z něj vystoupil a následně jsem se svalil vedle něj. Tae si mě přitáhl do objetí a po chvíli jsme oba spokojeně usli.

————————————

Pohled Namjoona

,,Tak kluci vstávat jedeme do nemocnice!" zařval jsem na Jungkooka a Taehyunga kteří se ještě váleli v posteli.

,,Cože?" zeptal se rozespale Jungkook.

,,No jedeme pro Jimina tak vstávat." řekl jsem jim a ztrhnul z nich deku.

Jenže to jsem neměl dělat. Oba spali nahý...

,,Ježiš fuj! Nemohli jste se potom sexu alespoň obléct?" zeptal jsem se jich.

,,Jak vidíš nemohli." odpověděl mi Taehyung.

,,Nebuď drzej Taehyungu!" okřikl jsem ho a opustil jejich pokoj.

Šel jsem zpět ke stolu kde jsem si sedl vedle své princezny.

,,Už jdou lásko." řekl jsem Jinovi a políbil ho na rty.

,,Dobře děkuju."

Asi po půl hodině kdy do sebe kluci házeli oběd jsme konečně vyrazili.
Jin si sedl za volant a já jsem si sedl na místo spolujezdce. Kluci se nějak nacpali dozadu a pak jsme vyjeli.

Po deseti minutách jsme dorazili k nemocnici.
Vlezli jsme dovnitř a hned jsme se začali vyptávat kde má Jimin pokoj.
Když jsme se konečně dostali k jeho pokoji a otevřeli dveře tak nás všechny zarazilo to co jsme tam viděli..

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat