33

3.6K 184 16
                                    

Ráno když jsem se probudil tak mi byla hrozná zima. Rychle jsem se natáhl pro svoje oblečení a oblékl si ho.

,,Mmm.. Co děláš Jungkookie?" zachraptěl Taehyung když jsem se na něj začal tisknout.

,,Je mi hrozná zima.." odpověděl jsem mu.

Tae se tomu trochu zasmál a pak nás odkryl.

,,Ale notak Tae.." postěžoval jsem si a rychle přes sebe hodil deku.

,,Tae oblékni se.."

,,Proč? Vadí ti snad mě takhle vidět?" zeptal se mě a natáhl si trenky.

,,Vůbec ne ale nechci aby si potom byl nemocnej.. Nevím kdo by se o tebe potom staral.."

,,No přece ty." řekl a oblékl si kalhoty.

,,Jo jasně." řekl jsem a zvedl se.

,,No tak asi půjdeme ne?" zeptal se mě.

,,A tričko si nevezmeš?"

,,Vzal bych si ho kdyby někdo nebyl včera tak žhavej a neroztrhl mi ho vejpůl.." zavrčel na mě.

,,Tak si okolo sebe hoď alespoň tu deku." řekl jsem a omotal mu jí okolo ramen.

,,Vypadám jako idiot.."

,,Možná.. Ale alespoň nikdo neuvidí to co je pod tou dekou.. To co je jen pro mě." řekl jsem a políbil ho na rty.

Tae mi začal polibky dravě oplácet. Rukama pomalu sjel na můj zadeček a za něj si mě nadzvedl. Omotal jsem mu nohy okolo pasu a ruce okolo krku.
Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a chvilku na sebe jen tak koukali.

,,Asi by jsme měli jít Jungkookie.." řekl Tae.

,,Mě se ale nechce.." zamumlal jsem

,,Neboj někdy se sem ještě vrátíme." řekl a pustil mě.

Spadl jsem na zem a to přímo na zadek..

,,Já tě zabiju." zavrčel jsem na něj.

,,Ale prosím tebe.." řekl a zvedl košík ze země.

,,Fajn jdeme.. Ale za tohle se ti pomstím." řekl jsem a rozešel se směrem domů.

Asi po čtyřech hodinách cesty jsme konečně dorazili domů. Jen co jsme vešli dovnitř tak jsem zalezl do obýváku kde jsem se svalil na gauč.
Taehyung si mezitím došel do pokoje pro čisté tričko. Pak když se vrátil si na mě v klidu lehnul..

,,Okamžitě ze mě slez!" zařval jsem na něj.

,,Mě se ale nechce." odpověděl mi a trochu se zavrtěl aby si udělal pohodlí.

,,Ja tě zabiju." zavrčel jsem na něj.

,,To by jsi mi přece neudělal lásko." zavrněl a začal mi rozdávat jemné polibky na krk.

,,Né.. Tae.. Nech mě." řekl jsem a začal se vrtět.

,,Taehyungu dej tu ruku pryč." zavrčel jsem na něj když svojí ruku dával tam kam neměl.

,,Notak Jungkookie.. Kluci tu nejsou.. Nechtěl by jsi to zkusit dělat tady?"
zeptal se mě.

No jako není to špatnej návrh ale docela se bojím že sem kluci přijdou a uvidí nás..

,,Není to špatnej nápad ale co když sem přijdou kluci a uvidí nás? Myslím že to asi jen tak nevysvětlíme."

,,Jungkookie.. Copak jsi zapoměl že kluci jeli na nějakej ten výlet na kterej chtěl jet Namjoon. Vždyť se přeci vrátí až za dva dny.."

No jo vlastně.. Na to jsem úplně zapoměl..

,,No tak teda jo ale rád bych se ještě před tím umyl.." řekl jsem a schodil ho na zem.

,,Au!" vykřikl.

,,To máš za to v lese." řekl jsem a šel si do pokoje pro čisté oblečení. Sice nevím k čemu mi bude když potom stejně skončí na zemi v obýváku ale tak to je jedno. Vzal jsem si něco volnejšího a pak jsem šel do koupelny kde jsem se pro jistotu zamkl..
Hodil jsem si rychlou sprchu a pak jsem se vrátil k Taemu do obýváku.
Došel jsem před něj a obkročmo si na něj sedl.

,,Tak co chceš dělat jako první Taehyungie?" zeptal jsem se ho a lehce ho políbil na rty.

,,Co třeba tohle?" řekl a povalil mě pod sebe.

Obkročmo si sedl na můj pas a dravě se mi přisál na rty.. Své ruce přemístil na lem mého trička a následně ho začal pomalu sundavat.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat