4

7.8K 303 48
                                    

Po umytí jsme si vlezli ke mě do pokoje.

,,Miluju tě Tae"

,,Já tebe taky Kookie" řekl a přitáhl si mě do objetí.

,,Hezké sny." popřál jsem mu.

,,Tobě také." zašeptal a dal mi polibek do vlasů.

----------

Ráno mě probudili jemné polibky na mé rty.

,,Dobré ráno Jungkookie."

,,Dobré Tae." popřál jsem mu rozespale.

Tae mě naposledy políbil a pak odešel. Chvilku jsem tam tak ležel a pak jsem se zvedl a došel se obléknout. Pak jsem se šel do koupelny učesat a vyčistit zuby. Hned potom jsem si to namířil do kuchyně.
Cestou jsem potkal Taeho tak jsme se chytli za ruce a namířili si to do kuchyně spolu. Když jsme vešli dovnitř všechny pohledy padly na nás.

,,Měli jste divokou noc co?" zasmál se Namjoon. Hned na to ho Jin bouchnul loktem do žeber a zakroutil hlavu ve znamení že má mlčet. S Taem jsme se začali oba červenet.

,,Takže?.. Vy jste teď spolu?" zeptal se nás s nadějí v očích Jimin.

S Taem jsme se na sebe podívali a pak jsme oba přikývli.

,,Tak to je super!" vykřikli kluci a přiběhli k nám. Následně nás začali dusit v jejich objetí. Když se odtáhli tak si nás J-Hope prohlédl.

,,Jste spolu sladký!" vykřikl a ještě jednou nás objal.

Pak se kluci začali ptát na detaily na které jsme bohužel nemohli odpovědět.

,,Ehm kluci.. Být váma tak se na to neptám." řekl náhle Tae a to už se nikdo na nic neptal.

Začal jsem se znovu červenat a tak jsem schoval hlavu do Taeho hrudi. Po chvíli na nás promluvil Namjoon.

,,Tak kluci.. Včera jsem přemýšlel a..." ,,Ó pozor Namjoon přemýšlel! To je poprvé." začal se smát Jimin a my všichni hned po něm. Namjoon počkal než jsme se uklidnili a pak pokračoval.

,,A dospěl jsem k názoru že už do začátku turné nebudeme cvičit jelikož všichni tancujete dokonale tak si nemyslím že se tím musíme dál trapit.. Prozatím."

Hned jak to dořekl jsme všichni začali tleskat.

,,Tak.. A teď.. JIMINE!!" zařval Namjoon na Jimina a začal ho nahánět po celé kuchyni s vařečkou v ruce.

Všichni jsme se tam začali smát a čekali kdy už ho konečně chytí.
Najednou Jimin hodil držku a Namjoon k němu v klidu došel. Pořádně se napřáhl a dal mu pěknou ránu do zadku.

,,AUU!" vykřikl Jimin a hned na to jsme se mu začali všichni smát.

,,To se vám to směje když vás nebolí zadek." zamrmlal Jimin a mnul si své pozadí.

Po snídani jsme si šli sednout do obýváku kde jsme si pustili televizi u které jsem později usnul v Taeho náruči.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat