Varování.. Tento díl bude úchylnej a někdy i docela nechutnej.. 😊😀 A asi bych doporučovala číst až ten další díl.. 😀 Jo a na konci mám na vás takovou menší prosbičku takže bych byla ráda kdyby jste si ji přečetli 😊☺
,,Takže Jungkookie.. Tvůj úkol je.. No na začátek něco jednoduššího. Polib mě." řek Tae.
No proti tomu nic nemám..
Nahl jsem se k němu a jemně ho políbil na rty. Jemu to ale samozřejmě nestačilo.. Chytil mě za vlasy a polibek prohloubil.. Až když nám začal docházet kyslík tak jsme se odtáhli.Pak jsem vzal do ruky flašku já a pořádně jsem jí roztočil.
Jimin dává úkol Hobimu,,Vykuř Namjoonovi." řekl Jimin.
Čekal jsem že proti tomu bude Hobi něco mít ale všichni byli tak opilí že jim to bylo jedno..
Hobi se nahl k Namjoonovi a rozepl mu džíny. Trochu mu je stáhl i s trenkama a pak už na nic nečekal.
Vzal si Namjoona do úst a rovnou nasadil rychlé tempo.
Namjoon začal nahlas sténat a bylo na něm vidět že se velmi rychle blíží k vrcholu.
Po chvíli se se slastným stenem udělal Hobimu do úst. Hobi všechno spolikal a pak se posadil zpět na své místo.
Pak roztočil flašku která ukázala že Yoongi dává úkol Taemu.,,Tae strč do sebe okurku." řekl a my všichni jsme vykulili oči.
,,Ses posral ne?" zeptal se ho Tae.
,,Ne.. Dělej."
Tae se zatvářil naštvaně ale nakonec se zvedl a došel do kuchyně pro okurku.
Pak si sedl zpět do krhu a trochu si stáhl kalhoty. Okurku nasměroval ke svému vstupu a pak na ni začal pomalu dosedat.
Je mi jasné že teď budu za úchyla ale Tae takhle vypadal nehorázně sexy..
Když už byl za půlkou tak se zastavil..,,Víc už se do mě nevejde.." řekl a pak ze sebe okurku vyndal.
,,A rovnou jí zahoď do koše.." řekl Jin.
Tae tak učinil a pak se vrátil zpět k nám. Pomalu si sedl a pak roztočil flašku.
Teď on dává naopak úkol Yoongimu.,,A sakra.." řekl Yoongi
,,Počkejte chvilku." řekl Tae a pro něco šel k sobě do pokoje.
Když se vracel tak držel v ruce zatraceně velkej vibrátor..
,,Na tohle do sebe nacpi." řekl a vibrátor mu podal.
,,Na co to proboha máš?" zeptal se ho Jimin.
,,V budoucnosti na Jungkooka."
,,V hodně daleké budoucnosti." řekl jsem Taemu.
,,Ne spíš naopak v hodně blízké budoucnosti." řekl a mrkl na mě.
Pak už jsme začali věnovat pozornost Yoongimu který už pomalu dosedal na vibrátor.. Tenhle pohled nebyl nijak sexy. Yoongi měl slzy na krajíčku ale stále do sebe strkal vibrátor hlouběji a hlouběji. Nechci vypadat jako zlej člověk ale vypadal docela vtipně.. Doufám že to ze mě mluví jen ten alkohol..
Po chvíli ze sebe vibrátor vytáhl a hodil ho na Taehyunga. Pak roztočil flašku která rozhodla že já budu dávat úkol Jinovi.,,Jine polib Jimina."
Jin na nic nečekal a hned se naklonil k Jiminovi. Dravě ho políbil a povalil na zem.
Jimin mu dal ruce na zadek a víc si ho k sobě přitiskl.
Jen co jim došel kyslík se odtáhli.
Pak Jin roztočil flašku která ukázala že Namjoon dává úkol mě.,,Takže Jungkooku uspokoj Hobiho. A je jedno jak."
Achjo.. Horší úkol jsem dostat nemohl.
Bohužel jsem ho ale splnit musel..
Sedl jsem si zezadu k Hobimu a rukou jsem mu vklouzl pod trenky.
Uchopil jsem jeho úd do ruky a začal jsem mu rychle honit. Hobi tiše vzdychal a hlavu si opřel o mé ramemo.
Tyto pohyby jsem stále zrychloval až do doby dokud se Hobi neudělal.
Jeho sperma jsem si slízal z ruky a pak jsem si sedl zpět na své místo.,,Mmm.. Chutná líp jak ty." řekl jsem Taemu. Je mi jasné že kdybych nepil tak to neřeknu.. Taehyung se na mě uraženě podíval a mě bylo z jeho pohledu jasné že si to odskáču.
Následně jsem opět roztočil flašku.
Jin dává úkol Yoongimu.,,Tak Yoongi.. Udělej Kookiemu několik značek na krk a na hruď.
Jen co to dořekl si ke mě Yoongi sedl a trochu mi stáhl tričko.
Všiml jsem si jak mě Tae probodává pohledem tak mě napadlo že ho trošičku potrápím. Prsty jsem zapletl do Yoongiho vlasů a potichu jsem zavzdychal pokaždé když se jeho rty dotkly mé pokožky.
Když můj krk zdobilo asi tucet značek tak se odtáhl.Roztočil flašku která ukázala že Jimin dává úkol Taemu.
,,Takže Tae teď trochu ostřejší úkol.. Vyhoň si před náma."
,,Cože?" zeptal se Tae překvapeně.
,,No šup." řekl Jimin.
,,Nesnášim tě." řekl a pak si rukou vklouzl pod kalhoty.
,,Oh!" zasténal a začal si rychle honit.
Pane bože.. Ten je tak sexy.. Tohle budu chtít vidět častěji.
,,Mmm.. Ach!" zasténal a s tím se udělal.
Následně si lehl na zem a rozdýchal se..
,,No kluci myslím že dneska už to stačí.. A taky myslím že nás Kookie a Yoongi zítra umřou.." řekl Namjoon.
,,Proč myslíš?" zeptal jsem se ho.
,,Protože až se Tae zítra probudí a všimne si těch značek na Kookovi tak vás oba zabije.."
,,Jé.. A jo.. Sakra.." pomyslel jsem si a prohlížel si svůj krk.
,,No tak jo děti jdeme spát.. Dobrou noc.." řekl Jin a odešel do svého pokoje.
Já odnesl Taeho k sobě do pokoje kde jsem ho položil na postel a následně jsem si zalezl k němu.. Po chvíli jsem usnul a probudil se až druhý den ráno..
Jen co jsem vstal jsem si všiml že na mě Tae kouká.. Přesněji na mé značky na krku....
'Jsem v prdeli.'Ahoj lidi začala jsem psát nový příběh který najdete na mém profilu a byla bych vám vděčná kdyby jste si ho přečetli a napsali mi Váš názor 😍💖
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)