Jungkook
Seděl jsem na židli a přemýšlel o Taehyungovi když v tom mi najednou začal volat Suga.
Chvilku jsem přemýšlel jestli to mám nebo nemám zvednout ale nakonec jsem hovor přijal.,,Co je?" zeptal jsem se ho.
,,Jungkooku vrať se prosím. Potřebujeme pomoct s Taem."
,,A co je s ním?" zeptal jsem se ho. Trochu jsem se o něj začal bát.. Co když se mu stalo něco vážného? Pomyslel jsem si.
,,Od té doby co tu nejsi přestal jíst. Je pořád zavřený v pokoji a pořád tam pláče a jediné co chce jsi ty." řekl a mě se v tu ránu zastavilo srdce.
,,On že pláče kvůli mě?" zeptal jsem se pro jistotu.
,,Ano Kookie tak se prosím vrať. Nevíme co jiného máme dělat. Už ho nechceme slyšet plakat tak jestli ti na něm pořád záleží tak se sem vrať."
,,Ale.. Ale já."
,,Žádné ale Kookie! Vrať se než si třeba něco udělá!" zařval Suga a s tím hovor ukončil.
,,Bože jestli si ten blázen něco udělá! Tak ho zabiju sám!" řekl jsem a s tím jsem se rozhodl.
Chyby dělá každý. A jsou i horší věci co se můžou stát a já ho miluju a kvůli malé chybě se na něj nevykašlu.
S tím jsem popadl svoje věci a bežel domů.Taehyung
'Nechci bez něj žít.'
Rozhodl jsem se. Už tu déle bez něj nebudu.
S touto myšlenkou jsem šel do kuchyně pro nůž.,,Jdeš si pro něco k jídlu?" zeptal se mě s nadějí Jin.
,,Ne." řekl jsem mu chladně.
,,Tak proč jdeš do ku.. Ne!" zařval a šel za mnou.
Zastavil se když viděl že si držím nůž přímo u srdce.
,,Tae ne! Nedělej to! Kluci!" zařval Jin.
,,Proč ne? Má jediná láska mě opustila. Ublížil jsem mu! A on už se ke mě nevrátí."
,,Co se.. Tae co to děláš?!" vykřikl Namjoon.
,,Tohle je konec kluci rád jsem vás poznal.."
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)