Při koukání na televizi se mi pomalu začali přivírat oči.
,,Jungkookie chceš jít spinkat?" zeptal se mě Tae.
,,Ano." zašeptal jsem a své ruce mu omotal okolo krku.
,,Tak dobře. Pojď." řekl Tae a vzal si mě do náruče.
Odnesl mě k nám do pokoje kde mě položil na postel. Šel ke skříni ze které mi vytáhl čisté oblečení které mi následně donesl.
Převlékl jsem se a špinavé oblečení mu podal aby ho odnesl.,,Jsem snad sluha?" zeptal se mě.
,,Ano." odpověděl jsem mu.
,,Tss." pak ještě něco zamumlal ale tomu už jsem moc nerozuměl..
Oblečení odnesl do koše na prádlo a pak si lehl vedle mě.
,,Hezké sny Jungkookie." popřál mi Tae a daroval mi polibek do vlasů.
,,Hezké sny Taehyungie." popřál jsem mu a víc se k němu natiskl jelikož z něj šlo příjemné teplo.
Přivřel jsem oči a po chvíli se propadl do říše snů..
————–————————
Ráno když jsem se probudil tak jsem byl v pokoji sám. Chvilku jsem se jen tak válel a pak jsem se vydal do kuchyně protože jsem měl hroznej hlad.
,,Dobré ráno." popřál jsem klukům.
,,Dobré Kookie." popřáli mi všichni až na Taeho který tady ani nebyl...
,,Kde je Tae?" zeptal jsem se jich.
,,Nevíme... Mysleli jsme že je v pokoji s tebou."
,,Právě že v pokoji není.." řekl jsem trochu ustaraným hlasem.
,,Neboj asi si šel jen něco zařídit a za chvíli se jistě vrátí." řekl Jin.
,,Jo asi máš pravdu."
,,Určitě mám pravdu. A teď pojď určitě máš hlad." řekl Jin a pak mě za ruku dotáhl ke stolu.
Jen co jsem si sedl mi Jin začal dávat na stůl před nos talíře s jídlem.
,,Ale až takovej hlad nemám." řekl jsem mu když jsem viděl ty obří porce co mám před sebou.
,,Nemel a žer." řekl a pak někam odešel.
Docela mě překvapilo to co řekl ale nijak jsem to neřešil a pustil se do jídla..
Asi po dvou hodinách se Tae vrátil.
,,Kde jsi byl?" zeptal jsem se ho hned.
,,Něco jsem si musel zařídit.. A teď se jdi převléct půjdeme spolu ven." řekl Tae a vyháněl mě do pokoje.
,,A kam půjdeme?" zeptal jsem se ho.
,,Uvidíš." řekl Tae.
,,Ale já nevím co si mám vzít na sebe."
,,Já ti něco vyberu." řekl a začal se přehrabovat v mé skříni.
Vytáhl mi uplé černé džíny a k tomu bílé tričko které bylo trochu průhledné.
,,Ale Tae.. V tomhle nemůžu nikam jít.." řekl jsem mu a prohlížel se v zrcadle.
,,A proč ne?" zeptal se mě.
,,Vždyť mi jdou vidět bradavky... A v těch džínách mám hnusnej zadek.." zakňučel jsem.
,,Hnusnej zadek?" zeptal se mě a otočil si mě čelem k sobě.
,,Tvůj zadek je v těch džínách zatraceně sexy Jungkookie." zašeptal mi do rtů a následně mě políbil.
Rukama mě chytl pod zadečkem a já mu hned na to obmotal nohy okolo pasu. Pak mi zadeček silně stiskl a přimáčkl mě na nejbližší stěnu.
Dravě mě líbal do doby dokud nám nedošel kyslík..,,Tak pojď Jungkookie. Musíme jít." řekl a pustil mě na zem.
,,No tak jo."
Šli jsme do chodby kde jsme se obuli a pak jsme vyrazili ven.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanficVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)