Když jsme dojedli snídani tak se Tae přemístil do obýváku kde začal odpočítávat. Běžel jsem do koupelny kde jsem se schoval do skříně v naději žě mě Tae nenajde.
Po pár vteřinách jsem uslyšel jak Tae volá že už jde.,,Ty malej zmrde." slyšel jsem jak zařval Tae a pak přišla velká rána.
Chtěl jsem vědět co se tam děje ale nechtěl jsem aby mě Tae našel tak jsem se rozhodl tam zůstat.
Nevím jak dlouho jsem tam byl ale bylo to určitě déle jak třicet minut.
Po nějaké době se Tae konečně vzdal a já mohl vyjít.
Šel jsem do obýváku kde už všichni čekali.,,Kde jsi byl?" zeptal se mě Tae.
,,V koupelně v té velké skříni."
,,Aha.." řekl a dál už to neřešil.
Rozhodli jsme že teď bude hledat Jin.
Hned jsem chytl Taeho za ruku a běžel s ním k Jinovi do pokoje. Zalezli jsme si pod postel a tam jsme čekali.
Po pár minutách kdy Jin ohlásil že už jde se otevřeli dveře od pokoje. Jin procházel a otevíral všechny svoje skříně a Tae se skoro ani nemohl udržet. Měl slzy smíchu na krajíčku a já nechtěl aby nás Jin našel tak jsem ho políbil aby byl ticho. Ani chvilku mu to netrvalo a polibky mi začal oplácet.
Jin mezitím opustil pokoj.,,Co by jsi řekl na sex v Jinově posteli?" zeptal se mě.
,,Na to zapomeň." řekl jsem hned.
,,Noták.. Jungkookie.." zavrněl a začal vylézat.
Pomohl mi ven a následně mě schodil na postel.,,Tae n-ne. Ach!" zasténal jsem když stiskl mého kamaráda
Ani jsem nic nestihl udělat a Tae mi stáhl kalhoty rovnou i s trenkama. Sklonil se k mému kamarádovi a začal mi po něm přejíždět jazýčkem.
Snažil jsem se své vzdechy ovládat ale stejně mi jich pár uteklo.,,Tae!" zasténal jsem a s tím jsem se mu udělal do úst.
,,Sladké." řekl když vše spolikal. Pak mi natáhl kalhoty a lehl si vedle mě.
Pokládal mi jemné polibky na krk a pak promluvil.
,,Ani nevíš jak mě štvě že si tě Jimin označil."
,,Snad mi nežárlíš Taehyungie." zepředl jsem a vyhoupl se nad něj.
,,Jungkookie.. Neštvi nebo mi za to zaplatíš." zavrčel na mě.
,,Vzdávám se!" ozval se z chodby Jin.
Daroval jsem Taemu polibek a pak jsem z něj slezl. Pomohl jsem mu se zvednout a pak jsme šli za klukama do obýváku.
,,Kde jste byli?" zeptal se nás Jin když jsme si k nim sedli.
,,U tebe pod postelí." řekl jsem mu a mrkl na něj.
,,Aha..."
,,Jo a Jine?" promluvil Tae.
,,Ano?" zeptal se ho Jin.
,,Hádej co jsme dělali na tvé posteli." řekl Tae se smíchem.
,,To jste neudělali!" zařval Jin.
,,Ale jo udělali. Jsi neslyšel jak u toho Jungkookie krásně sténal?" zeptal se ho.
,,Taehyungu já tě už vážně zabiju!" zařval jsem na něj.
,,A já zabiju vás oba!" zařval Jin a začal nás oba nahánět po domě.
Když se mu podařilo nás chytit tak nás za uši dotáhl do svého pokoje a donutil nás vyměnit povlačení a ustlat mu postel.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfikceVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)