,,Jungkookie?" vyrušilo mě ze spánku.
,,Ano Tae?" zeptal jsem se ho.
,,Co se včera dělo?" zeptal se mě zvědavě.
,,Ty si to nepamatuješ?" zeptal jsem se ho s nadějí.
,,No nic moc.. Pamatuju si jen jak...
Ses líbal s Jiminem a Namjoonem a.. počkat.. Jungkooku!"Jen co to zařval jsem začal zdrhat. A samozřejmě Tae mi byl hned v patách.
,,Jungkooku já tě zabiju!" zařval a dál za mnou běžel.
Doběhli jsme do kuchyně kde jsme obíhali okolo stolu dokud nás Namjoon nezastavil.
,,Co to tady děláte?" zeptal se nás.
,,Líbal se s Jiminem!"
,,Aha tak pokračujte." řekl Namjoon a posadil se zpět ke stolu.
Oba jsme na něj nevěřícně koukali.
,,No co chtěl jsem jen vědět o co jde."
Tae na nic dál nečekal a znovu mě začal nahánět.
Když jsme doběhli do obýváku tak jsem chtěl oběhnout gauč jenže jsem to nezvládl a spadl na něj po hubě.
Tae si na mě sedl a držel mě tak abych se nemohl pohnout.,,Tae co cheš dělat?" zeptal jsem se ho vyděšeně.
Odpověď jsem ale nedostal. Místo toho mi začal vytvářet značky na krku. Pak mi vyhrnul tričko a začal mě líbat na záda. Pak mi trochu stáhl kalhoty a silně mě kousl do zadečku.
,,Au!'' vykřikl jsem.
,,To ti stačí. Ale jestli se to bude opakovat skončí to hůř Jungkookie."
,,Tae já za to nemůžu."
Tae ze mě slezl a já se posadil. Kouknul se mi do očí a promluvil.
,,Já vím. Ale příště si dávej bacha koho líbáš Kookie. Jsi jen můj. Na to pamatuj.'' řekl a dravě se přisál na mé rty.
,,Miluju tě Tae." zašeptal jsem když se odtáhl.
,,Já tebe víc." řekl a ještě jednou mě políbil na rty.
Mezi polibkama jsem si opatrně na Taeho obkročmo sedl a ruce jsem mu obmotal okolo krku. Tae své ruce přemístil na můj zadeček a silně mi ho stiskl. Trochu jsem mu zasténal do polibku a pak když nám došel vzduch jsme se odtáhli.
,,Měli by jsme jít na snídani. Mám hlad." řekl Tae a pustil můj zadeček.
,,Kdy ty nemáš hlad lásko?" zeptal jsem se ho a následně se z něj zvedl.
Šli jsme ke stolu kde už do sebe všichni cpali jídlo. Tae samozřejmě nemohl zůstat pozadu a hned do sebe také začal házet všechno jídlo které mu přišlo pod ruku.
,,Hele kluci že si po jídle zahrajeme schovávanou že jo?" zeptal jsem se jich a udělal na ně psí oči.
,,Klidně ale já nehledám." řekl hned Yoongi.
,,Tak jo hledat bude Tae." řekl jsem a mrknul na Taeho.
,,Cože? To ani omylem." řekl hned.
,,Tae prosím." poprosil jsem ho a nahl se k němu. Jemně jsem se otřel svými rty o ty jeho. ,,Že to uděláš? Pro mě?" zeptal jsem se ho a daroval mu jemný polibek.
,,No tak dobře."
,,Děkuju!" zajásal jsem a dlouze ho políbil.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)