Když jsme se osprchovali tak jsme si zalezli zpět do pokoje.
Lehli jsme si na postel a Tae přes nás hodil deku.,,Dobrou noc lásko." popřál jsem mu.
,,Dobrou noc Jungkookie." popřál mi a darovali mi polibek do vlasů.
Spokojeně jsem zavrtal hlavu do jeho hrudi a v této pozici jsem i usnul.
Ráno mě probudili jemné polibky na mé tváři.
Aniž by to Tae čekal tak jsem trochu pootočil hlavu a díky tomu mi daroval polibek na ústa.
Tae překvapeně zamrkal ale pak se trochu pousmál.
Místo líbání mé tváře mě začal líbat na ústa.,,Už by jsme měli vstávat Jungkookie." zašeptal Tae a daroval mi poslední polibek.
Pak se zvedl a někam odešel.Hned jsem šel za ním a ještě než vešel do kuchyně jsem ho chytl za ruku.
Tae se na mě podíval a pak se trochu pousmál. Spolu jsme vešli do kuchyně kde na nás hned skončily pohledy kluků.,,Měli jste dobrou noc co?" zeptal se nás s úsměvem Jimin.
,,Jimine!" vykřikl na něj Tae.
,,Už mlčim." řekl Jimin. ,,Ale příště by jsis měl schovat hlavu do polštáře."
,,Proč?" zeptal se ho Tae.
,,Ach bože Jungkookie!" řekl Jimin a jen co to dořekl se začal smát.
Já jsem se chtěl také začít smát ale věděl jsem že by mě Tae zabil takže jsem se jen trochu usmíval a snažil se nerozesmát nahlas.
,,Jungkookie?" promluvil na mě Tae.
,,A-ano?" zeptal jsem se ho.
,,Co se tu tak usmíváš?" zeptal se mě.
,,Ehm.. Neptej se." řekl jsem a otočil se aby mi neviděl do obličeje jelikož se mi chce vážně strašně moc smát ale vím že nemůžu.
,,Jungkookie.. Moc bych se být tebou nesmál.. Příště se budou smát tobě až díky svému sténání příjdeš o hlas." zašeptal mi Tae do ucha.
,,Tak to se budeš muset hodně snažit lásko." zašeptal jsem mu také.
,,No jak chceš Jungkookie těš se příště mě budeš prosit o to aby si se mohl udělat ale věř mi.. Já tě jen tak nenechám."
,,Abych se toho vůbec dožil Tae.." řekl jsem a začal se mu smát.
,,Jen počkej na dnešní noc." řekl a silně mi stiskl zadek.
,,Ach!" zasténal jsem.
,,Jungkooku! Ovládej se alespoň u toho stolu." okřikl mě Jin.
Tae se jen zákeřně usmál a pak si šel sednout ke stolu.
No... Tak to si pěkně odskáču..
Pomyslel jsem si a také si sedl ke stolu.Během dne se toho moc nestalo.. Něco se začalo dít až když mě Tae začal za zápěstí tahat k němu do pokoje.
Když jsme do něj vstoupili tak jsem si všiml že má na posteli připravené pouta, bič a nějakou černou tašku.
Docela jsem se začal bát. Otočil jsem se na Taeho kterej už zamykal dveře.,,Ehm Tae?.. Co chceš dělat?" zeptal jsem se ho a začal pomalu couvat jelikož se ke mě začal přibližovat.
,,Všechno." zašeptal tajemně a strčil do mě tak že jsem spadl na postel.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanficVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)