27

3.9K 214 17
                                    

15+

,,Takže Kookie.. Udělej Jiminovi pořádnej cucflek na krk." řekl Namjoon.

Váhavě jsem se podíval na Taeho ale on nevypadal jakoby ho to trápilo.. Natáhl jsem se tedy k Jiminovi a přisál se mu na krk.

,,Ach!" zasténal trochu a zaklonil hlavu tak abych měl lepší přístup. Asi po minutě a půl jsem se odtáhl a podíval se na své dílo.

Sedl jsem si zpět na své místo a roztočil flašku.

Jimin dává úkol Jinovi.

,,Tak jo.. Jine sedni si za Namjoona a rukou si začni hrát s jeho údem mezitím co ho budeš hladit pod tričkem na bříšku."

Jin váhal ale nakonec to udělal.
Rukou zajel pod Namjoonovi kalhoty a začal ho tam masírovat. Namjoon zalapal po dechu a opřel se hlavou o Jinovo rameno. Jin ho začal hladit po bříšku a takhle ho provokoval do doby dokud neztvrdl. Pak se vrátil zpět na své místo.
S červenými tvářemi roztočil flašku.

J-Hope dává úkol Yoongimu.

,,Pomaličku olízni Taemu obličej."

Myslím že kdybych byl při smyslech tak by mi to vadilo ale teď mi to bylo jedno.
Suga se nahnul k Taemu a pomalu svým jazýčkem přejel od Taeho brady až k jeho čelu.. A upřímně.. Tae vypadal jako kdyby si to užíval.
Když se od něj Suga odtáhl tak se na mě Tae podíval. Já ho jen propaloval pohledem. Vypadal jako kdyby se mě bál takže se otočil a dál se věnoval hře.
Yoongi vzal flašku a pořádně jí roztočil.

Já dostávám úkol od něj.

,,Vykuř Taemu před náma."

,,Cože?" dostal jsem ze sebe. Hned jsem cítil že jsem zase plně při smyslech.

,,Tak pojď Jungkookie." řekl Tae a roztáhl nohy.

,,Ty jsi slušně opilej viď?" zeptal jsem se ho.

,,Ale Jungkookie pojď.. Je to jen hra."

Chvilku jsem váhal ale nakonec jsem se k němu přisunul.
Rozepl jsem mu zip od kalhot a stáhl mu kalhoty s trenkama tak abych měl dobrý přístup ale zároveň tak aby ho kluci neviděli.
Sklonil jsem se k němu a jazykem mu přejel po špičce. Tae se zachvěl a lehl si na záda. Chvilku jsem ho takhle trápil a pak jsem si ho celého vzal do pusy. Pomalu jsem hýbal hlavou nahoru a dolů. Tae sténal mé jméno a různě se prohýbal v zádech. Zrychlil jsem tempo a začal si pomáhat rukou.
Přidal jsem i zoubky a to už Tae sténal snad přes celé město. Po chvíli jsem ho začal i sát a to už to Tae nezvládl a s výkřikem se udělal do mých úst.
Vše jsem poslušně spolikal a pak jsem mu nandal kalhoty. Tae tam jen ležel a rozdýchával se.

,,No.. Myslím že od tebe budu chtít taky někdy vykouřit." řekl Jimin a pozoroval Taeho jak se tam stále rozdýchává.

,,Na to zapomeň. " řekl jsem a roztočil flašku.

Namjoon dává úkol Jiminovi.

,,Jimine poval pod sebe Jungkooka a dej mu pořádný polibek na ústa."

Nic jsem ani nestihl říct a už jsem ležel pod Jiminem. Nejdřív se mi podíval na rty a pak se mi na ně dravě přisál. Zakousl se mi do spodního rtu tak silně že jsem sykl bolestí. Jimin toho hned využil a jazykem se probojoval do mých úst. Začal si válku s mým jazykem a já bohužel válku prohrál. Když nám oběma došel kyslík tak se odtáhl a jakoby nic si sedl zpět na své místo.
Taehyung mě propaloval pohledem a myslím že by mi teď nejraději natrhl zadek..
Mezitím co mě Taehyung probodával pohledem tak Jimin roztočil flašku.

Dostávám úkol od Jimina.. Zase..

,,Dej pusu Namjoonovi."

Chvilku jsem váhal ale nakonec jsem se teda přesunul k Namjoonovi a přisál se mu na rty. Jazykem jsem se mu dostal do úst a když jsem mu je celé prozkoumal tak jsem se odtáhl a sedl si zpět na své místo. Následně jsem roztočil flašku.

Yoongi dává úkol Taemu.

,,Nadzvedni Jinovi tričko a polib ho na bříško."

Tae ani chvilku neváhal a přemístil se k Jinovi. Povalil ho pod sebe a obkročmo si na něj sedl. Nadzvedl mu tričko a daroval mu polibek snad na každičkou část bříška.
Já ho asi zabiju.. Pomyslel jsem si a pozoroval Taeho jak se vrací zpět na své místo.
Tae roztočil flašku.

Dávám úkol Hobimu.

Všiml jsem si že Namjoon je stále už od začátku tvrdej.. Takže hádejte co mě napadlo..

,,Vyhoň rukou Namjoonovi."

Viděl jsem v Hobiho očích menší strach a na Namjoonovi jsem si všiml že je rád že se konečně zbaví toho problému.

Hobi se posunul blíže k Namjoonovi a rukou mu zajel pod kalhoty. Začal pomalu přejíždet po jeho údě a Namjoon se sotva udržel. Když ale Hobi zrychlil tak Namjoon zasténal a lehl si na záda. Hobi zrychlil na úplné maximum a to se už Namjoon nemohl udržet a sténal skoro tak nahlas jako Tae když jsem mu předtím kouřil.
Po chvíli se udělal a Hobi vytáhl svojí ruku z jeho kalhot. Namjoon se šel rychle převléct a pak se k nám vrátil.

Flašku jsme hráli asi další tři hodiny a pak jsme si řekli že půjdeme spát.
Tae se chudák nemohl ani zvednout tak jsem ho vzal do náruče a odnesl ho k sobě do pokoje.
Položil jsem ho na postel a pak jsem si zalezl k němu. Hodil jsem přes nás deku a objal Taeho okolo pasu.

,,Dobrou noc lásko." popřál jsem mu.

,,Dobrou noc Jungkookie." zašeptal a hlavu si schoval do mé hrudi.
Po chvíli jsme se oba propadli do říše snů.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat