Taehyung si mě otočil čelem k sobě a přivlastnil si mé rty.
Dravě mě líbal a při tom mi rozepínal kalhoty které následně sundal i s trenkama. Nachvíli se odtáhl aby mi mohl sundat tričko které zahodil někam do rohu.,,Tak copak s tebou udělám Jungkookie?" zavrněl mi do ouška které následně zkousl.
Svá ústa přemístlil na moje a pokračoval ve vášnivých polibcích. Svýma rukama bloudil po mých zádech až se nakonec dostal k mému zadečku který silně stiskl. Po chvilce líbání se Tae odtáhl a za ruku mě dovedl k vaně na kterou mě posadil. Tae si klekl a začal mě líbat na hrudi. Pokračoval přes bříško až k mému údu. Tae svým jazykem několikrát obkroužil mou špičku a pak mě celého pohltil. Tae nezačal vůbec pomalu a to mě donutilo hlasitě sténat. Dal jsem si ruku před pusu abych nebyl tolik slyšet jenže Tae mi ji hned od úst odtrhl a držel mi ji.
,,Bože Taehyungu!" zasténal jsem když přidal i zoubky.
Už jsem se blížil k vrcholu když najednou přestal.
,,Tae to nemyslíš vážně!" zakřičel jsem na něj.
,,Ale ano myslím." řekl a zvedl se.
Za ruce mě také vytáhl do stoje a táhl mě pryč z koupelny.
Ještě než jsme vyšli tak Tae posbíral všechno naše oblečení.
Vešel jsem do jeho pokoje a čekal až projde Tae abych mohl zavřít. Když jsem zavřel tak jsem si to namířil za Taem do postele. Když jsem k ní došel tak mě Taehyung chytl za ruku a povalil mě pod sebe. Díval jsem se na něj a čekal co bude dělat. Tae se zvedl a odešel pro něco do skříně. Když se vracel viděl jsem že drží několik kravat a šátek.
,,Na to zapomeň Tae." řekl jsem mu na rovinu a čekal že mě poslechne.
,,Ale Kookie tady nebudeš dávat rozkazy ty ale já." řekl a obkročmo si na mě sedl.
Chytl mi ruku a snažil se mi ji přivázat k jednomu rohu postele. Bohužel se mu to i přes mojí snahu bránit se povedlo. Druhou ruku mi přivázal k druhému rohu a pak přešel na mé nohy. Jednu přivázal k jednomu rohu a druhou k druhému. Pak si vzal šátek a ten mi zavázal okolo očí. Tae ze mě slezl a já slyšel jak se otevřeli dveře. Jsem zvědav co vymyslí.
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)