12

4.9K 239 6
                                    

,,Rád bych ti to nějak oplatil Jungkookie." zašeptal a daroval mi malou pusu na rty.

,,Dobře ale až večer Tae." řekl jsem a prohodil naše pozice tak že já byl nahoře. Dal jsem mu polibek na rty a pak jsem se zvedl a šel za klukama.
Všichni seděli u stolu a něčemu se smáli. Kromě Jimina ten tam jen seděl a tvářil se ublíženě.

,,Co je?" zeptal jsem se jich.

,,Šel jsem vzbudit Sugu a on mi za to dal lampou po hlavě." řekl Jimin

,,Tak když na mě skočíš a začneš mě hned po ránu otravovat.." řekl Suga.

Jimin začal dělat uraženého a já se sotva udržel abych se mu nezačal smát.
Sedl jsem si ke stolu a čekal kdy přijde Tae.
Když přišel tak si hned sedl vedle mě a začal si brát toust.

,,To máš vážně pořád hlad?" zeptal jsem se ho.

,,Jo." odpověděl a začal do sebe cpát první toust.

Když jsme se najedli tak jsme šli k televizi a dohodli se že budeme koukat na horor.
Namjoon zatáhl záclony a Jimin začal vybírat nějaký film.
Už když jsem viděl začátek tak jsem se začal bát. Přitulil jsem se více k Taemu a schoval se mu v náruči.

,,Copak Kookie? Snad se nebojíš." zeptal se mě starostlivě Tae.

,,No.. Trochu jo." odpověděl jsem mu pravdivě.

,,Neboj se.. I kdyby to byla realita tak já tě ochráním." řekl a přitáhl si mě k sobě blíž. Jednu ruku mi obmotal okolo pasu a tou druhou mě začal hladit po zádech což mi bylo neskutečně příjemné.
Takhle mě hladil skoro celou dobu co jsme se na ten horor koukali a já se díky němu vůbec nebál. Když už se blížil konec tak mě Tae najednou přestal hladit.
Podíval jsem se na něj a zjistil že usnul. Vypadal hrozně roztomile tak jsem se místo soustředění na film věnoval pohledu na jeho klidnou spící tvář.
Když film skončil tak jsem se chtěl opatrně zvednout ale bohužel mi to nevyšlo. Tae se probudil a trochu zesílil svůj stisk tak že jsem se nemohl pohnout.

,,Buď tu se mnou Jungkookie." promluvil na mě svým dokonale hlubokým a neodolatelným hlasem.

Samozřejmě jsem neodolal a řekl že tu s ním zůstanu. Po chvíli jsme spolu spokojeně usli na gauči ale věřte mi že kdyby jsme věděli jaké probuzení nás čeká tak by jsme tam rozhodně neusnuli....

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat